Știți sentimentul ăla..când o persoana draga ție te rănește? Eu îl știu foarte bine..Inima se sparge în 1000 de bucăți și tot Îți spui ca nu îi adevărat..ca nu a făcut asta..dar realitatea este ca acel om te-a distrus înăuntrul tau și nu știi sa faci ca sa nu te mai doară.. alții se decid sa se taie cu sparanta ca acea durere se va duce, dar de fapt ne facem rău singuri...
Din punctul meu de vedere...ar trebui sa îi arătăm persoanei ăleia ca putem trai și fără ea..ar trebui sa ne ridicam cu fruntea-n sus și sa îi demonstram ca pentru noi ea nu mai contează..
În schimb noi..ne îndepărtăm ușor-usor de ceilalți...și îi crezi pe ceilalți la fel ca pe acea persoana care Ne-a rănit...pana intram în depresie..
Depresia..când ești în depresie nu ai chef de nimic..stai numai în casa..și nu comunici cu nimeni...părinții ,prietenii tai te intrabata ,,ce faci?,, ,,ești bine?,, și tu cu un zâmbet fals le răspunzi ,,Eu fac bine,, ,,Da sunt bine,, și așa scapi de alte întrebări...dar deodată apare acea persoana care spune:,,Ba nu, nu ești bine,, iar acea persoana încetul cu încetul te face din nou sa zâmbești...sa ieși din casa și sa te bucuri de ceilalți oameni.Și uite așa cum o singura persoana ne poate duce în depresie...în viața asta oamenii vin și pleacă..nu ar trebui sa ne bazam doar pe o persoana..dar noi facem greseala asta și pățim ce pățim.
Cei care va simțiți așa în momentul de fata..Du-te în fata oglinzii și uita-te la reflecția ta.. nu prea Îți place ce vezi..nu? Cearcănele alea nu ar trebui sa Îți ocupe fata...sau parul tău care sta în toate direcțiile...sau fata ta palida de zombii...fă o schimbare acum în viața ta..Dacă nu pentru tine..macar pentru ai demonstra personei alei ca poți sa te ridici și fără ajutorul ei.
Și va mai spun încă o data...sa va alegeți prietenii cu grija.********************************************
Scuze pentru greșelile gramaticale