Hát úgy tűnik nekünk nem megy ez a beérünk időben az iskolába dolog. Vagyis de, mert végülis beértünk csak megint majdnem becsengettek. Zorka ügyesen elaludt és 10 perccel később kelt fel mint kellett volna. És róla tudni kell, hogy mindent pontosan beidőzít, úgyhogy ha egy kicsit is változik a terv, akkor már baj van. Mivel 1 utcával mellettem lakik nem volt nehéz átrohannom hogy keljen már fel. Komolyan, ha ezen a lányon múlik minket 1 hét után kicsapnak a suliból.
Miután beértünk a suliba kb. 7.50re, máris leültünk, mert annyira féltünk, hogy milyen lesz a matektanár, hogy inkább nem húztuk ki a gyufát. Egyébként a fiúk kisebb csapatokban vannak. De 2 fiú csak úgy ketten hülyéskednek. Szerintem ők régóta ismerik egymást. Ezt majd meg kell kérdeznem. Gergő, a padtarsam a legnagyobb csapatban, szerintem a menőbbek csapatában volt. Remélem nincsenek elszállva maguktól. Bár a tegnapi 3 mondatos beszélgetés után Gergővel, ő nem hiszem. Dehát majd kiderül.
Annyira gyorsan elment ez a 10 perc, hogy nem is vettem észre a csengőt. És bejött Kovács Miklós, Miki bá aki egy idősebb nagyon jófej tanár. Lehet nem bukunk meg matekból? Miki bá tök jó ismerkedős játékot hozott nekünk. Az volt a lényeg, hogy mond egy számolást, el kellett mondani a nevem a megoldást, és utána valakinek mondamon kellett ugyanúgy egy számolást. Nagyon tetszett. Ő nem is tartott olyan kemény órát, hazinak is csak 1 feladatot kaptunk, dehát lehet csak ilyen első napi kedvesség. Majd holnap kiderül.
-Neked szimpi a tanár?-kérdeztem Gergőt
-Szerintem kedves, de hát ki tudja
-ja, én is így vagyok vele.
-Te érted a házit?-na hát nem gondoltam volna, hogy ennyire rossz matekból, mert ez egy sima egyenlet amit még 7.-ben vettünk.
-Igen
-El tudod majd magyarázni legyszi?
-Aha. Mikor?
-Nekem 8.
-Ja oké.
Hát nem számítottam arra, hogy én aki sík h@lye matekból fog korrepetálni mást. Na mindegy.
Második óránk magyar volt. Egy elég szigorú de kedves tanárnő volt. Lilla tanárnő. Hát igen. Ő volt Jakab Lilla. Vele azonnal belevágtunk az anyagba, és a nevünket is egy névtávlárol nézte le. Szóval.... kíváncsi vagyok.
-Gyerekek meséljetek nekem Petőfiről!
-Ő írt valami tyúkosat meg kutyásat nem?-kiabálta be Bálint. Szerintem ő lesz az osztály egyik bohóca.
Persze mindenki egyből felnevetett kivéve szegény tanárnőt, akit már most lesokkolt a drága osztályunk.
-Kérlek fejezzétek be, és igen Bálint, ő írta az Anyám tyúkját.
-Ő irt valami szerelmes izét is a csajának nem?-kérdezte meg a mellettem ülő nagyon okos Gergő...
-Igen ő írta a Reszket a bokor, mert... című verset. De kérlek ne beszélj így Gergely.
-Csak Gergő. Nem szeretem a Gergelyt.-mondja Gergő.
-Rendben, mindegy.
Egyébként jól telt az óra. Nekem szimpatikus a tanárnő is, remélem ez így is marad.
3. óránk egy ofő volt. Igazából semmi érdekes nem történt azon kívül, hogy Peti elkezdett táncolni, mert ilyen táncolós kedvében volt. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ebben az osztályban sosem fogunk lenyugodni.
-Gyerekek, pontosabban Geri és Bálint, hallottam az irodalom órán történt akciótokról. Igazából Lilla tanárnő szereti a viccet, ezzel nem is volt baja, csak annyit kér, hogy azért kicsit figyeljetek is órán.
-Okes tanárnő.
-Kicsit tisztelettudóbban kérlek!
-Rendben drága egyetlen tanárnőnk nagyon köszönöm a kedvességét és türelmét!
-Na ez már egy fokkal jobb!
A 4. Óra biosz. jaj. Biszoból sem vagyok túl jó, viszont Gergő egész ügyes benne, legalabbis tegnap ezt mondta.
Hát a tanárunk egész kedves, bár nem tudom... Máris belecsapott az anyagba és nem olyan jól tanít mint a régi suliba, de majd meglatjuk. Egyébként ő Keresztesi Alexandra.
-Sziasztok! Keresztesi Alexandra vagyok, és én tartom nektek a biológiát, a kémiát, és a földrajzot!
-Jónapot kívánok drága tanárnő!-kiabálja be Bálint!
-Szia! Na kezdjük el az órát!
Igen. Pontosan ennyi volt a bemutatkozás. A nevünket is a névtábláról olvasta le.
Leadta az anyagot és már ki is ment.
Következő óránk már a színjátszás!!!!
Egyébként ma 7 óránk van ami szerintem nem vészes. És csak kedden meg szerdán van 7 óránk. Többi napon 6 vagy 5!
A Rómeó és Júliát fogjuk először előadni! Nagyon szeretem a filmet, és a könyvet is! Ezerszer láttam a filmet és már párszor elolvastam a könyvet is! Sőt! Még színdarabban is láttam apával, anyával és a 2 nagyobb tesómmal, úgyhogy nagyon örülök neki!
Megvannak a szerepek is!
Le is írom őket!Bodroght Bálint-Merkúció
Cserepesi Anna-Montaguené
Cseh Ádám-Péter, a szolga a Capulet házban
Dobos Péter-Montague
Gömbös Péter-Capulet
Hantosi Koppány-Paris
Jánoshegyi Bence-Benvolio
Kocsis Kamilla-Dadus
Kovács Gergely- Rómeó
Lantos Zorka-JÚLIA!!! IGEN! ZORKA LETT JÚLIA!!!!!
Miklós Nóra-Capuletné
Németh Kristóf-Tybalt
Szabadhelyi Ákos-Lőrincz barát (Rómeó beugrója is)
Nagy Léna- a patikás
Rékási Elizabeth-Júlia beugrója, egyébként 2x adjuk elő az előadást, és egyszer ő egyszer Zorka lesz Júlia!
Pál Zalán-Herceg
Fhuu! Nagyon meggyűlik a bajom a nevek megtanulásával, ezért írom le mindenki teljes nevét! Nekem az egyik dolog ami nem megy(természetesen a matekon kívül) az a nevek megtanulása és megjegyzése!
A 3 kemény színjátszás óra után mehettünk haza, és most hazasétáltam Zorkával, (vagyis előtte elmentunk kávézni) gyorsan megírtam a házit, és már aludtam is mert elég fárasztó ez a színjátszás!
YOU ARE READING
Egy nem várt fordulat
RomanceEgy 14 éves lány a legjobb barátnőjével az álomiskolájába, egy színésziskolába megy. Nagyon boldog volt, hogy végre odajárhat, de kíváncsi, hogy milyen meglepetések fogják érni. Vajon a végzős évig a barátjával fog járni? A legjobb barátnőjével még...