Hihetetlenül rossz érzés volt, mikor lekéstem a buszt azon a szeptember 1.-jén amikor szinte megváltozott az életem. Kocsis Kamilla vagyok 14 éves, és éppen az álomiskolámba vezető buszt késtem le. Hogy mi az álomiskolám? Hát a Kovács Bianka Színészképző Középiskola, a KBSZK-t. Régen egy sima általános iskolába jártam, ahol volt egy színjátszó szakkör, ahol mindig nagyon szívesen voltam. Nem volt sok barátom, viszont nem is volt kevés. Olyan pont jó volt. A színjátszó szakkörben ismertem meg a legjobb barátnőmet, aki szintén velem jött a KBSZK-ba. Ő Zorka, aki 14 éves, és már 4 éve a legeslegjobb barátnőm. Nélküle most ebbe a suliba se jutottam volna be.
Nade. A mai napom eddig elég zűrös volt, és még csak 9 óra. A sulinkba vitt volna minket egy busz, amit mi nagyon ügyesen lekéstünk. Ez az eset úgy történt, hogy Zorka nem találta sehol a telóját, és tudni illik, ő telefon nélkül sehova sem megy. Én már majdnem hisztirohamban törtem ki, de végül meglett(persze hogy a legláthatóbb helyen volt csak az izgulásban nem találtuk.) Sietünk a buszra, viszont az 2 percel előbb elment. Úgyhogy varhatunk most 15 percet. Köszi Zorka!Hát sikeresen elértük a második buszt. És beértünk, igen beértünk a KBSZK-ba. 3 perc múlva kezdődik az 1. óránk. A portás nagyon kedvesnek tűnik, úgyhogy gyorsan megkérdeztük hányas teremben van a 9.a. A 23-as terem a miénk. Beléptünk a terembe, és ott volt az összes gyerek. Mind a 14 ember. Velünk együtt lett 16. Az osztályban 6 lány és 10 fiú van. A lányok egy része szerintem kedves, viszont van 3 lány akik nagyon bunkónak és nagyképűnek tűnnek. De odajött hozzánk 2 lány, akik egész jófejek. Nóri és Eliza. Nóri a mellettünk lévő iskolába járt, és tök fura hogy nem is ismertem. Eliza pedig Nóri gyerekkori barátnője. Elvileg együtt jártak oviba is. A fiúkkal még nem tudtam beszélni. És bejött az ofőnk. Nagy Regina. Szerintem egy kedves, bár szigorú tanár. Mindenki az ismerőse mellé ült, viszont ez nagyon gyorsan megváltozott. Mellém, a 4. padsorba egy Gergő nevű srác ült. Nem beszéltünk még, de szerintem nem rossz fej. Hát majd kiderul.
A tanár lediktálta az órarendet. Minden nap 3 óra színjátszás, ami nagyon jó, viszont heti 4 óra matek. Én matekból nagyon rossz vagyok. Úgyhogy előre félek, nehogy kibukjak a suliból.
-Te érted a matekot?-fordult hozzám Gergő
-Nem, te?
-Hát én sem.
-De jó.
-Gergő, Kamilla egy kis csöndet kérnék.
-Elnézést tanárnő!
3 percel később kaptam egy kis papírcetlit a tolltartómba.
"Ha matekból megbukunk az mindegy, viszont én bioszból és kémiából vagyok jó. Te?"
"Szerencséd van, mert én magyarból vagyok jó, úgyhogy összehozzuk valahogy"
Mikor kicsnegedtek óráról már tülkön ült az osztály, mert a következő órán nézhetjuk meg a színháztermet.
A lányok odajottek hozzánk, és kérdeztek egy elég furat.
-Csajok, nektek van valakitek?
-Nekem van egy barátom, Márk.-válaszoltam. Jajj, nektek még nem is meséltem Márkról. Márk egy 15 éves úszó fiú, akit egy táborban ismertem meg nyáron. Azután nagyon sokat beszélgettünk,és találkoztunk. És egyszer megkérdeze, hogy leszek e a barátnője? Mivel nekem mindig is tetszett, igennel feletem. Ez volt 4 hónapja.
-Aztaaa
-Köszi! Nektek?
-Hát nekem már sajnos nincs.
-Ha szabad kérdeznem, miért?
-Hát sajnos külföldre költözött, így úgy gondoltuk, nem lesz jó egy távkapcsolat 14 évesen.
Nekem kicsit furi volt, hogy 1. nap már ilyet kérdeznek egymástól a csajok, de mindegy, szívük vágya.
-Gyerekek, gyertek menjünk a színpadhoz!Hát a színpad...... A színpad az csodálatos! Jézusom! Ennyire jó helyet még életemben nem láttam.
Egy nagyon jól felszerelt óriási szinhazteremben egy gyönyörű nagy színpad volt az alomhelyem. És most láthatom.
-Gyerekek, mindenkit osszerakok párokba névsor szerint, és meg kell alkotni egy feladatot.
Így voltak a párok:Bodroght Bálint-Cserepesi Anna
Cseh Ádám-Dobos Péter
Gömbös Péter-Hantosi Koppány
Jánoshegyi Bence-Kocsis Kamilla
Kovács Gergely- Lantos Zorka
Miklós Nóra-Németh Kristóf
Szabadhelyi Ákos-Nagy Léna
Rékási Elizabeth-Pál ZalánBencével hamar összebarátkoztunk, szerintem egész jófej, bár kicsit csöndes, ami egy színész iskolában elég fura. De lehet csak izgul még.
A feladatunk az volt, hogy el kellett játszani egy jelenetet, ahol egy színészt kidobnak egy színdarabból. Biztató, mi?
Egyébként egész jól megcsináltuk, bár kis időbe telt, mire egy mind a kettőnknek tetsző jelenetet osszehoztunk.
-Rendben gyerekek, mindenki mutassa be a jelenetét!
Kis idő múlva, miután mindenki befejezte a jelenetét, megkaptuk az 1. jegyünket(1.nap persze) a KBSZK-ban. Egyébként mindenki nagyon ugyes volt, megértem miért vették fel őket ide. Kíváncsi vagyok, hogy milyen szerepet kapunk, vagy hogyan osztják szét a szerepeket egy előadásban.
A következő 2 óra ugyanúgy ofővel telt, viszont itt már beszélgettünk. Szerintem gyorsan össze fog szokni az osztály, mert 1. nap is tök jól elvagyunk. Kíváncsi vagyok a folytatásra. Holnap már kezdődik is a tanítás és kíváncsi vagyok a tanarokra de, szerintem ők is szuperek lesznek!
Köszönöm, hogy elolvastad, ha tetszik nyomd meg a vote-t! Hozom a folytatást, és remélem az is tetszeni fog!
ESTÁS LEYENDO
Egy nem várt fordulat
RomanceEgy 14 éves lány a legjobb barátnőjével az álomiskolájába, egy színésziskolába megy. Nagyon boldog volt, hogy végre odajárhat, de kíváncsi, hogy milyen meglepetések fogják érni. Vajon a végzős évig a barátjával fog járni? A legjobb barátnőjével még...