Hát újra hétfő! A hétvége egyébként nagyon jól telt! Pénteken nálunk aludt Zorka, szombaton pedig elmetünk a családdal kirándulni egyet. Vasárnap tanultam, de hát azt is kell. És ma pedig megírjuk az 1. dogánkat ebben a suliban. Irodalomból írtunk egy év kezdő röpit. Fura, hogy nem nagyobb dogát írtunk, de ha a tanár így akarta... Igazából nagyon könnyű volt. A tavalyi anyagból kérdezett, és mivel jól ment a magyar tavaly (és persze most is) ezért simán meg tudtam írni. És még
Gergő dogáját is megírtam! Hát milyen ügyes vagyok!
Második órán, matekon csak továbbmentünk az anyaggal, nem volt semmi extra.
3. órán újra Lilla nénivel volt magyar óránk és ugyan úgy továbbmentünk az anyaggal.
Már indultam volna ki a teremből, de Gergő megállított:
-Hallod, te nem megtanultad a szöveged?
-Nagyjábol igen, de még nem tudom szövegkönyv nélkül elmondani az egészet.
-Az jó, én sem tanultam meg teljesen. Legalább van aki nem tanulta meg teljesen, úgy mint én.
-Miért, a fiúk tudják?
-Szerinted a fiúk szövegkönyv nélkül fel tudják mondani? Szövegkönyvel is alig.
-Jó, értem, de akkor miért mondod, hogy csak te nem tanultad meg? Meg persze én. De amúgy Zorka sem tudja teljesen.
- Úgy értettem lány, de akkor jó, mert a másik főszereplő sem tudja jól. Akkor nincs baj.A próbák nagyon jól teltek, csak szünetben Zalán elkezdtett enni egy BUNDÁSKENYERET(?!). Ez eléggé fura volt, de hát szerintem nem kell semmin meglepődni.
Suli után elmentunk egyet kávézni Zorkával, hogy átbeszléljük azokat a dolgokat, amiket már 100szor átbeszéltünk. Na mindegy.
-Na és azóta írt a Márk?
-Hát nem nagyon, de ha ír is, inkább most távolságot tartok. Vagyis nem találkozok vele annyit, meg nem válaszolok olyan sokat.
-Hát ez egy jó ötlet... Tudod hogy nincs bajom Márkkal, de azért ez eléggé fura. És most éppen utálom.
- Naaaa! Azért ugye tudod, hogy a fiúmról beszélünk.
-Jóvan na! Tudom!
-ÉSSSSS! Mikor lesz újra ottalvós buli?
-Nem tudom, de annyira szeretnék! Amúgy majd át is jöhetsz hozzánk!
-Igeen! Te is! Majd nálunk is legyen ottalvósbuli!
-Oksi!
-És Ábellel mizu?
-Minden okés vele, most éppen tanul.
-Az jó, és ő most együtt van a barátnőjével vagy nem?
-Mi ez a hirtelen sok kerdezgetes? Amúgy nem, sajnos már nincs együtt a Virággal.
-Ja semmi, csak kíváncsi lettem. És miért szakítottak?
-A Virágnak nem kellett elvileg barát. Ugye ő 2 évvel idősebb volt Ábelnél, és idén érettségizik, szóval megértem. Még neha ráírunk egymásra, de nem nagyon beszélünk.Még sokat beszélgettünk, erre felhív a Márk.
-Szia!
-Szia Kamim! Mégegyszer bocsánat a múltkoriert, nagyon megbántam, hogy csak úgy otthagytalak. Egyébként van kedved valamikor találkozni?
-Hát a héten sokat kell tanulnom, meg a szöveget is be kell magolni.
-Hát jó, akkor majd beszélünk!
-Okes! Akkor szia!
-Szia!Na mit mondott?-kérdezi Zorka.
-Ja igazából csak találkozni akar, de én meg mondtam, hogy majd jövő héten.
-Na így kell ezt csinálni. Ügyes vagy Kami!
-Köszike, viszont most induljunk haza, mert még szövegezni kell.
-Jajj, azt nekem is.
-Nem akarsz átjonni hozzánk?
-De szívesen! De ezt mindig tudod!Miután hazaértunk, összetalalkoztunk Ábellel. És Zorka kezd elég fura lenni a közelében, majd ezt ki kell kérdeznem tőle.
-Sziasztok!-köszön nekünk Ábel!
-Csá!
-Szia Ábel, mizus?-kezdi el Zorka
-Minden okés, megyek kajálni a srácokkal. Veled?
-Az jó! Velem is minden oké, csak Kami áthívott szövegezni.
-Hát akkor jó szövegtanulást!
-Köszi!
És elment.-Mi volt ez a sok kérdezgetés tőle? Kíváncsi vagy mit fog csinálni és kivel?-kérdezem Zorkát.
-Jaaa, nem csak kedves akartam lenni.
-Ahhaaa... Na erre majd visszatértünk.
-Jóvan. De most szövegezzünk.
-Okés!Tanultuk a szövegünket, és utána Zorka hazament, én pedig még tanultam meg vacsiztam.
ESTÁS LEYENDO
Egy nem várt fordulat
RomanceEgy 14 éves lány a legjobb barátnőjével az álomiskolájába, egy színésziskolába megy. Nagyon boldog volt, hogy végre odajárhat, de kíváncsi, hogy milyen meglepetések fogják érni. Vajon a végzős évig a barátjával fog járni? A legjobb barátnőjével még...