Hát van egy nagy hírem! NEM KÉSTÜNK EL!!!!
Igen! Sikerült Zorkának pontosan, időben felébrednie és elkészülődnie!!!(és a telója is megvan)
Gyorsan beértünk a suliba, és van egy pad az iskola mellett, ott találtuk meg a többieket!
-Sziasztok!
-Haliii!
-Hello
Nem sokan voltak ott, csak Anna, Bálint, Hanna és Gergő, a többiek pár percel később jöttek. Körülbelül negyed órát üldögéltünk és beszélgettünk, viszont utána menni kellett órára.
-Milyen óránk lesz?-fordult felém Gergő
-Ez komoly? Amúgy rajz.
-Teljesen komoly! Én egy komoly ember vagyok!
-Látom
-Tudod mivel tudom bebizonyítani?
-Na mivel?
-Azzal, hogy én kedvesen beszélek a tanárokkal legtöbbször.
-Komolyan?
-Persze mondom hogy komoly vagyok!
-És mi volt tegnap magyaron?
-Az nem én voltam!
-Hanem?
-Nem tudom, de biztos nem én!
-Jaaa! Értem!Egy eléggé fura nő jött be. Annyira fontos neki a tantárgya, hogy szerintem ha valaki nem venné komolyan, akkor azonnal beirna neki egy 1est.
Szünetben kimentunk az udvarra, ahol ugyanúgy egy padra szinte ült az egész osztály. Még nem voltunk az udvaron, csak bentről láttuk, de egy nagyon szép nagy udvara van a sulinak! Nincsenek olyan dolgok amiken játszani lehet, például mászóka, hanem padok vannak. Egy nagy focipálya körül lehet sétálgatni(persze focizni is), és az udvar többi részén padok vannak. Egyik oldalon árnyékban, a másik oldalon napon is lehet ülni.
Ebben a suliban úgy van, hogy 1. óra után ki lehet menni az udvarra, a 2. óra után eszünk(persze bármikor ehetünk csak ez a szünet arra van "kinevezve")ilyenkor nem szabad kimenni. 3. óra után az udvarra kell menni. Ez egy hosszabb szünet, és azért van, hogy levegőzzünk egyet. 4-5-6-7 óra után pedig már azt csinálunk amit akarunk, vagyis vagy kimegyünk, vagy nem.
Mivel most egy tesink lesz, és a tanárnővel nem volt még óránk, ezért a lányokkal gyorsan átöltöztünk. A b-sekkel és a c-sekkel együtt van a tesi. Persze külön a fiúknak és a lányoknak. Mi egy nagyon kedves fiatal tanárnőt kaptunk. Nóra tanárnőt. Ő az a tanár akit sokan szeretnének, mert ő fiatalosan tanít, és nem azt akarja, hogy tesi végére az életünkért kezdjünk, hanem egy jó kis sprotolós, mégis laza órát tart. Most pont kidobóztunk. És egy különleges módon. A három osztály lányai külön voltak osztályonkénk. Egy háromszögben volt a pálya, és akit kidobtak annak csak a nevét kellett mondani, odamenni a tanárhoz, és leülni. Nekem nagyon tetszett. A többi osztály lányaival nem tudtam még beszélni, viszont szerintem a c-sek kedvesebbek mint a b-sek.
Tesi után felmentünk a terembe, és a fiúk meséltek a tanárukról. Egy középkorú morcos férfit kaptak. Nem lennék a helyükben. Egész órán futottak.
3. óránk matek. Miért? Miért pont matek? De szerintem túléljük. Vagyis remélem.
Bejott Miki bá, leaadta az anyagot, adott 2 feladat házit és már ki is szaladt.
-Kami, gyere ide!
-Igen, Zok?
-Szerinted jó leszek Júliának?
-Nehogy elkezdd Zorka! Te kaptad meg a szerepet, és ez egy jel! IGEN! Nagyon jó leszel! Ha nem lennél jó, akkor nem lennél ebben a suliban. Ha nem lennél jó, nem lennél főszereplő a KBSZK-ban, az 1. évben az 1. előadásban. Na már elhiszed?
-Igen! Köszi! Imádlak!Hát a biosz gyorsan elment, úgyhogy arról nincs mit írni.
Na, ma már pszichológus is voltam! Büszke vagyok magamra!
A 3 színjátszó óra nagyon gyorsan elment ami nagyon szomorú.
Zorkával és Elizával elmentunk Zorka húgáért a suliba és mentünk haza. Eliza nem messze lakik tőlünk, ezért ő előbb elment, úgyhogy a végén Zokrával ketten sétáltunk.
Gyorsan megcsináltam a házim, megtanultam, és elkezdtem tanulni a szöveget. És tanultam a szöveget. Ettem, tanultam a szöveget, fürödtem, tanultam a szöveget, és éjjel arra kelek, hogy elaludtam szövegtanulás közben. Na mindegy. Majd holnap tanulom tovább.
YOU ARE READING
Egy nem várt fordulat
RomanceEgy 14 éves lány a legjobb barátnőjével az álomiskolájába, egy színésziskolába megy. Nagyon boldog volt, hogy végre odajárhat, de kíváncsi, hogy milyen meglepetések fogják érni. Vajon a végzős évig a barátjával fog járni? A legjobb barátnőjével még...