Hát vége az 1. hétnek a KBSZK-ban. Nagyon jó volt! Nagyon sok mindent tanultam itt. Az iskola nagyon menő, viszont a magánéletben vannak most kissebb-nagyobb bajok. Márk azóta se mondd el semmit. Majd holnap találkozunk, remélem elmondja, hogy mi is történt.
Pontosan 7.45-re beértem Zorkával a suliba, úgyhogy még egy kicsit kint tudtunk lenni a többiekkel.
-Sziasztok!-köszönök véletlenül eléggé bunkó hangnemben
-Hello! Minden oké?-kérdezi Ádám
-Aha csak fáradt vagyok!
- Ja akkor jó1. óránk ma töri.
Nem volt még óránk, és elvileg egy fiatal nő. Rebeka néni. Vagyis Rebeka tanárnő. Mikor bejött azonnal tudtuk, hogy imádni fogjuk! Nagyon kedves. Annyira jó, hogy fiatalosan tanít. És normálisan leadja az anyagot, és tök sajnálom, hogy csak heti 1 töri van vele. De az angolt is ő tartja, szóval heti 2x találkozunk. De csak pénteken.
És igen, ebből kiderülhet, hogy a következő óránk angol/német. Az osztály nagyrésze angolos, és a régi sulimmal ellentétben itt csak 1 angolos csoport van. Nagyon jó volt. Játszottunk sokat, mégis tanulnunk is. Nagyon szeretem ezt a tanárt.
És a kövi óránk föci.
Alexandra nénivel volt óránk, és megtudtam 1-2 dolgot az osztályról, amin nagyon meglepődtem.
-Sziasztok gyerekek! A mai órán először ismerkedni fogunk! Kíváncsi lennék, hogy van-e olyan az osztályból, aki másik országban született, vagy élt?
-Én!
-Ki az az én?
-Koppány
-És te honnét jöttél?
-Otthonról
-Nagyon vicces. Melyik országban éltél vagy születtél?
-Anglia, azon belül London.
-És mennyi időt voltál ott?
-Hát ott születtem, mert anyukám angol, és ott éltünk 7 éves koromig. Mikor suliba kellett járnom, eljöttünk Magyarországra, de sokat járunk Angliába, mert anya csaladja ott él.
-Értem! Ez nagyon különleges! Van még valaki?
-Még én, Anna!
-És te hol?
-Németországban, Berlinben. Ott születtem, viszont 1 éves koromban hazaköltöztünk, úgyhogy nincs sok emlékem onnét.
-Értem.-Kami! Gyere!-szól Zorka
-Igen? Minden okés?
-Írt azóta Márk?
-Nem. De ma találkozunk és elmondja. De már felkészülten a legrosszabbra is.
-Ne mondj ilyet!
-Hat de azért ez a múltkori elég fura volt. És egyébként várod már a pizsipartit?
-Nagyooooon! Viszek mindenfélét! És ha van kedved süthetünk egy sütit is!
-Okés! Ez egy nagyon jó ötlet!A színjátszó órák nagyon jók voltak, ezért sajnos nagyon gyorsan elment, viszont már nagyon izgulok, hogy mi lesz Márkkal.
Miután összeszedtük a cuccokat és ettünk az ebédlőben(ahol egyébként nagyon finom a kaja) Zorka elkísért a parkba, ahol Márkkal megbeszéltük a találkozót.
-Tuti minden oké lesz, viszont ha valami olyan dolgot mond, ami nem fér bele a kapcsolatba, akkor inkább szakíts.-nyugtatgat Zorka
-Okés!
-Nézd ott jön, szóval én megyek is.
-Rendben és köszönöm! Este tali!
-Okés! Sziaa
-Szió!
Gyorsan megöleltük egymást és már mentem is Márk felé!-Szia Kami!
-Szia!
-Bocsánat a múltkoriért!
-Arról mesélj légyszi! Kit vagy mit láttál, hogy el kellett elszaladnod?
-Hát őőő egy őőő volt iskolai osztálytársamat láttam
-Hát ez nem volt túl meggyőző! És miért nem akartál vele találkozni?
-Hát mert őőő Hát mert nem bírtuk egymást, és igyekszem elkerülni.
-Hát okkké...Tudom, hogy nem ez az igazság, viszont most hagytam a francba, majd este Zokkal kibeszéljük ezeket a dolgokat, és megbeszéljük, hogy mit kéne csinálni.
Most elkísértem Márkot az edzésre, és utána gyorsan hazaszaladtam, mert 2 óra múlva jön Zok.-Halii!
-Szia Zorkaa!
-Mizu? Mi volt Márkkal?
-Gyere fel a szobámba és mesélek!
-Megyek!
-Szia Betti!(ó tényleg! Bettiről és Ábelről nem nagyon meséltem, de ők a nagytesóim. Ikrek. 16 évesek)
-Szia Zorka!
-Kami! Ábel majd csak este fog hazaérni, én pedig megyek ottalvós buliba Lilihez(Betti legjobb barátnője) szóval kb 2 órát egyedül lesztek itthon. Anya és apa majd Ábellel jön haza.
-Okés! Na gyere Zok!
-Megyek!-Na az volt, hogy eléggé habozva beszélt, mindig csak őőő-zött, és csak annyit tudod kinyőgni, hogy egy volt osztálytársa. Nem tudom, hogy fiú e vagy lány, viszont hagytam inkább a a francba. És azt mondta, hogy nem bírták egymást.
-Hát figyelj, erre annyit tudok mondani, hogy várj! Utána kiderül. Ne legyél vele olyan cuki mint amilyen vagy!
-Hát oké. MegpróbálomZorkával még nagyon sokat beszélgettünk, nevetgéltünk, és közben rájöttem, hogy egy fiú nem ronthatja el a napjaimat. Sajnos a sütős tervünk meghiusult, de majd legközelebb!
És végetért az 1. hét a KBSZK-BAN, ami hihetetlenül tetszett! Lettek új barátaim, és rengeteg kedves embert ismertem meg!
STAI LEGGENDO
Egy nem várt fordulat
Storie d'amoreEgy 14 éves lány a legjobb barátnőjével az álomiskolájába, egy színésziskolába megy. Nagyon boldog volt, hogy végre odajárhat, de kíváncsi, hogy milyen meglepetések fogják érni. Vajon a végzős évig a barátjával fog járni? A legjobb barátnőjével még...