Yorum ve beğenilerinizi yapın ki ben de ona göre şekillendireyim olay örgüsünü.
Keyifli okumalar ❤️
Yorum yapmayı unutmayın ❤️
Suna, Kaya'nın sırtını izlerken uyuyakalmıştı.
Uyandığında ise Kaya yoktu.Telefonunu alıp saate baktı. Saat 9 olmuştu.
Kaya zaten sabah gelmişti, şimdi neredeydi?Banyoya baktı orada da yoktu. Üzerini giyindi ve odadan çıktı. Çok yorgun hissediyordu ve öyleydi de.
Kahvaltı saati bitmiş ve herkes farklı bir yere dağılmıştı. Kaya neredeydi yine?
Denizi izliyordu.
Düşüncelerinde sadece Kaya vardı. Ne olmuştu ona bir gecede? Yoksa?
Başka biri mi vardı acaba?
Hayır ya olmaz, niye olsun? Sonuçta Kaya, Suna'ya aşık!Suna delirmek üzereydi.
"Abla?" Suna arkasını dönünce heyecanlı Seyran'ı gördü.
"Seyran."
"Burada ne yapıyorsun abla?"
"Denizi seyrediyorum."
"Kahvaltıda yoktun. Kaya da olmayınca kimse rahatsız etmek istemedi."
"Kaya'yı görmediniz yani?" Dedi Suna.
"Evet de abla ne oldu? Bir problem mi var?"
"Bilmiyorum." Dedi Suna gözlerini kapatarak. Kötü hissediyordu çünkü.
"Bir şey mi oldu?"
"Seyran. Ben hata yaptım."
"Nasıl?"
"Ben Kaya'dan çok uzaklaşmıştım. Yani yalıdaki olaylardan mı bilmiyorum ama o çok çabaladı." Dedi ve Suna ağlamaya başladı birden.
"Abla iyi misin?" Deyip Seyran, Suna'ya sarıldı. Seyran da anlayamıyordu ne olduğunu.
"Ben ona hak etmediği şeyler söyledim, ona vurdum, uzaklaştım, istemedim." Deyince Suna daha çok ağlamaya başladı.
Sanki içi yanıyordu.
"O beni istemedi."
"Abla bir sakince anlat." Dedi Seyran. Oturdular.
"Ben bir falcıya gittim ve o bana kaderimin o olmadığını söyledi. Ben de buna inandım. Aramıza mesafe girdi ve bunu ben yaptım. Kaya, Kaya çok denedi ama ben hep kaçtım." Suna anlatırken arada da ağlıyordu.
"Ama o, dün eve geldiğimizde yoktu. Bekledim saatlerce, aradım açmadı. Sabaha karşı geldi ve sarhoştu. İçmeyi bırakan adam dün içmişti.
Ona sorular sordum cevaplamadı beni kendinden uzaklaştırdı.""Abla belki canı başka bir şeye sıkılmıştır."
"Beni istemedi Seyran."
Seyran kaşlarını çatıp ablasına baktı."Nasıl istemedi? İstemedi derken?"
"Birlikte olmak istedim ama o uzaklaştı benden." Deyip yeniden ağladı Suna.
"Seyran ben ne yapacağım?" Deyip kardeşinin omzuna başını koydu.
"Sabah da ben görmeden çıkmış, gitmiş.""Canım ablam." Deyip Suna'ya sarıldı Seyran.
"Abla bir falcının lafıyla neden hareket ettin?"
"Bilmiyorum." Dedi Suna, gerçekten bilmiyordu.
Suna kendini toparladı bir süre sonra.
"Kusura bakma Seyran bir an kötü oldum. Sen bana ne söyleyecektin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaysun
FanfictionYalı Çapkını #kaysun u yazıyorum. 63. Bölümden sonrasını tahmin ve hayal ederek yazmak istedim. Keyifli okumalar, umarım beğenirsiniz ❤️