Yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın canlarımm ❤️
Kaya arabayı kullanıyor, Suna ise arada kocasına, arada da yola bakıyordu.
Acaba nereye gidiyorlardı?Kaya'nın telefonu çalınca Suna istemsiz ekrana baktı.
Pelin arıyordu.Suna sinirle Kaya'ya baktı.
"Suna gerçekten niye arıyor bilmiyorum. Kapatayım hemen.""Hayır kapatma. Madem onunla artık konuşmuyorsun ne istiyormuş öğrenelim."
Aslında Suna gerçekten aralarındaki şey neyse gerçekten bitti mi diye merak ediyordu. Bu yüzden hoparlörde konuşmasını istedi.
"Kaya?" Diyen Pelin'in sesi duyuldu telefondan.
Sesi titriyordu."Ne oldu Pelin?" Dedi Kaya düz bir sesle.
Pelin
"Ben... Ben çok kötüyüm Kaya." Deyip ağlamaya başladı.Suna şaşkınlıkla dinliyordu.
"Bir şey mi oldu?" Dedi Kaya bu defa."Çok yalnızım, yanımda olmana ihtiyacım var." Dedi Pelin burnunu çekip.
"Pelin bizim aramızda bir şey yok. Bir hataydı bunu sen de biliyorsun. Alkolün etkisiyle oldu her şey, hatırlamıyorum bile."
Suna da sakin kalmaya çalışarak dinliyordu.
"İnkar mı ediyorsun Kaya?""Sana hatırlamadığımı söylüyorum Pelin."
"Sen gerçekten aptalsın Kaya. Ferit gibisin."
Kaya'nın kaşları çatıldı ama dinlemeye devam etti.
Pelin sinirle
"Bu Şanlı kızlarında ne var anlamıyorum! Ferit Seyran'a, sen de Suna'ya aşıksın! Ama senin bu aşkın karşılıksız Kaya! Suna seni sevmiyor!" Deyip aramayı cevap beklemeden kapattı.Suna şaşkınlıkla dinlemişti olanları.
Kaya aşk itirafı yapmıştı fakat Suna ona gerçekten inanmamıştı. Pelin bile fark ettiyse bu doğru olmalıydı.Kaya boğazını temizleyip
"Duydun." Dedi.
"Aramızda bir şey yok.""Olmasın da." Dedi Suna sert bir şekilde konuşurken.
Kaya sessiz kaldı. Düşünüyordu.
Suna onu gerçekten sevmiyordu. Belki de sadece bebek için Kaya ile olan evliliğine devam ediyordu.
Kaya'nın kalbi bu düşünceyle sıkıştı.Bir süre sonra AVM'ye girdiler. Otoparkta arabayı park ettikten sonra asansörle yukarı çıktılar.
Suna sadece Kaya'yı takip ediyordu.
Arabadaki konuşmadan sonra bir daha konuşmamışlardı.Kaya her şeye rağmen, Suna'nın elini tuttu. Suna da Kaya'nın eline sıkıca tutundu.
Bir bebek mağazasına girdiler. Burası o kadar büyüktü ki bebek ve çocuklarla ilgili her çeşit ürün bulunuyordu.Kaya, Suna'nın heyecanlı yüzüne gülümseyerek baktı.
"Hadi anne-baba olarak bebeğimizin ilk alışverişini yapalım." Dedi ve mağazada uzun uzun dolaştılar.Henüz cinsiyeti belli olmadığı için unisex eşyalar aldılar.
Kaya oyuncak bölümüne girince Suna onu çekti hemen gülerek."Oyuncak için erken bence." Dedi ve bu defa Kaya'nın elini o tuttu.
Yine de bir sürü eşya almışlardı.Suna
"Sence cinsiyeti ne olur?" Diye sordu Kaya'ya.Kaya gülümseyerek düşündü.
"Bilmiyorum ama cinsiyeti ne olursa olsun onu çok seveceğimden eminim." Dedi ve Suna'ya dönerek sordu. "Sence ne olur?""Bilmiyorum ama..."
"Ama?"
"Erkek olsun." Dedi Suna biraz durgunlaşırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaysun
Fiksi PenggemarYalı Çapkını #kaysun u yazıyorum. 63. Bölümden sonrasını tahmin ve hayal ederek yazmak istedim. Keyifli okumalar, umarım beğenirsiniz ❤️