5

584 19 31
                                    

Selaaaammm
Bu bölümde biraz +18 var
Belki ilerleyen bölümlerde bu tarz sahneleri artırabilirim
Sizin isteğinize bağlı
Eğer istiyorsanız bunu belirtin.

Keyifli okumalar ❤️




Seyran, birbirine yapışık, bir çift Suna ve Kaya beklemiyordu.
Suna fermuarı açık ve üstü omzunda zor duran bir elbiseyleydi. Kaya ise kolunu Suna'nın beline sarmış ve bedenlerini bütünleştirmişti. Suna'nın eli Kaya'nın yüzünü sıkıca tutuyordu ve öpüşmek üzerelerdi.

Seyran odaya girince birbirlerinden ayrıldılar ve Suna elbise düşmesin diye sıkıca tuttu.

"Suna daha iyi misin?" Diyen Ferit girdi odaya Seyran'ın ardından.
"Ooo!"

Kaya odaya Ferit'in de girdiğini görünce hemen Suna'nın önüne geçti.
"Çok pardon ya ben ablamın telefonunu getirmiştim koltukta unutmuş, onu verecektim."

"Aynanın önüne bırak Seyran." Dedi Suna, Kaya'nın arkasından başını uzatırken.
Kaya'nın, Suna'nın önüne geçmesi vücudunu kapatmaya yetmişti.
"Teşekkür ederim."

"Rica ederim abla." Dedi Seyran

"Hadi biz çıkalım karıcığım çifte kumruları yalnız bırakalım." Diyen Ferit, Seyran'ın elini tuttu ve odadan çıktılar.

Onlar odadan çıkınca Suna da kıyafeti tutmayı bıraktı ve elbise yere düştü.
Geceliği alıp başından geçirdi. Suna bunu hiç çekinmeden yapıyordu.

Yere düşen elbiseyi eğilip alacakken Kaya
"Ben alırım." Dedi.

Kaya elbiseyi kaldırıp dolaba koydu. Suna ise yatağa uzandı ve örtüye sarıldı.

Kaya da üzerini değiştirip yatağa girdi. Suna'nın arkası Kaya'ya dönüktü.

Kaya, Suna'ya yaklaşıp elini karnına koydu.
Suna ise karnında hissettiği elle şaşırdı. Uzaklaşmak için hareket etti ama Kaya izin vermedi buna.

"Bırak." Dedi Suna titrek bir nefes verip.

"Bebeğime dokunmak istiyorum."
Kaya çok masum söylüyordu.

Suna kinayeyle güldü.
"Başkasına dokunduğun o pis ellerinle bana ve bebeğime dokunma." Dedi sert bir şekilde.

"Biz boşanacaktık."

"Ama boşanmamıştık!" Dedi Suna biraz sesini yükselterek.

"Sen Ferit'i seviyordun, kuzenimi... İyi hissetmedim ve Pelin'le dertleştik. Sonra çok ani gelişti."

"Ferit, benim kardeşimin kocası Kaya. Kardeşim gibi. Nasıl böyle düşünebilirsin? Ayrıca Pelin'in tek amacı bu yalıya girip Ferit'e yakın olmak!"

Kaya sert bir soluk bıraktı. İkisi de sakin olmaya çalışıyordu çünkü aralarındaki sorun çözülsün istiyorlardı.

Suna ne kadar 'kardeşim' dese de Ferit ile ilgili hayaller kurup onu düşünmemiş miydi? Bedenen değil ama zihnen Kaya'yı defalarca aldatmıştı.

Kaya bedenini Suna'ya daha da yaklaştırdı ve ona arkadan sarıldı.

Az önce onun elini itmek için çabalayan Suna, Kaya'nın sarılmasına bir şey diyemiyordu. Çünkü ne kadar itiraf etmese de onun da buna ihtiyacı vardı. Suna'nın gözünden sessizce yaş aktı.

"Düzeleceğiz Suna." Dedi Kaya.

Suna derin bir nefes aldı.
"Düzelir miyiz gerçekten?"

"Düzeliriz tabi ki." Dedi Kaya ılımlı bir ses tonuyla.

KaysunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin