Arkadaşlar öncelikle uyarayım bu bölüm kitabın konusundan bağımsız bir şekilde olacak.
+18 bölüm gibi düşünebilirsiniz.
Arada böyle bölümler atmayı düşünüyorum.Ve bu bölümde sahneler apaçık olacak fazla ayrıntılı rahatsız olanlar için bu bölüm okunmamasını tavsiye ediyorum.
Keyifli okumalar
+18
Arabada gidiyorduk. Nereye gittiğimizi bile bilmiyordum. Çamurlu yolda kimse yoktu. Kaya'ya döndüğümde sinirliydi belli.
Arabanın tekeri çamura saplanınca Kaya'nın ağzından küfür kaçtı ve sonra direksiyona sertçe vurdu."Tamam Kaya sakin ol. Yardım çağırırız şimdi." Dedim.
"Kimi çağıracağız? Ferit'i mi yoksa o Abidin'i mi!"
"Tamam kimseyi çağırmayalım." Dedim.
"Sen bugün çok sinirlisin.""Evet öyleyim! Duydun mu, öyleyim!"
"Tamam sakin ol." Dedim ve Kaya'nın elini tuttum.
"İstemiyorum bırak." Dedi ve elini çekti elimden.
"Kaya."
"Ne Suna ne!"
Elimi yanağına koydum ve yanağından öptüm. Kaya da elini belime koydu ve kendine çekti, bırakmadı. Dudaklarımız birbirine yakınken Kaya dudaklarıma kapandı. Ben de onun omzuna tutunup karşılık verdim. Yağmur yağıyordu.
Kaya kalçamı tutup beni üstüne çekti.
"Dur." Dedim nefes nefese.
Kaya kaşlarını çattı ve sinirlenip beni bıraktı. Yan koltuğa geçtiğimde Kaya dümdüz önüne bakıyordu ve direksiyonu sıkıyordu.Arka koltuğa geçtim ve dikiz aynasından ona bakarak gömleğimin düğmelerini açmaya başladım. Kaya kaşlarını çatarak arkaya döndü. Sütyenimden taşan göğüslerim açığa çıkınca gömleğimin tüm düğmeleri açılmıştı. Bacağımı da iki yana açtım altımdaki mini eteğin cesaretiyle.
"Suna?" Dedi Kaya şaşırarak.
Beklemiyordu çünkü.
"Ne yapıyorsun?""Yanıma gel." Dedim nefes nefese.
Kaya
"Üstünü düzelt." Dedi ve telefonu eline alıp bir şeyler yaptı."Kaya istiyorum, arkaya gel."
"Suna çok sinirliyim. Eğer gelirsem canını yakarım. Zaten kendimi zor tutuyorum."
"Sen bana zarar vermezsin." Dedim ve öne eğilip Kaya'nın üst düğmeleri açık gömleğinden sağ elimi içeri sokup göğsünde gezdirdim usulca. Kaya elimi tuttu.
"Yardım çağırdım. Onlar gelmeden halledelim." Dedi ve hiç beklemeden arka koltukta yanıma geldi. Arka koltuğu da arkaya doğru yatırdı ve beni kendine çekip öpmeye başladı.
Birbirimize aynı şekilde tutkuyla karşılık veriyorduk.Kaya bacaklarımı okşuyordu sertçe ve dudaklarını dişleriyle birlikte boynumda gezdiriyordu. Köprücük kemiğimi de ısırınca çığlık attım. Kaya bu defa daha çok acı vermeye başladı. Kaya elini saçlarımın arasına geçirdi ve geriye doğru çekti. Göğsümü de dişledi ve ağzımdan yine acı zevk karışık inleme döküldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaysun
FanfictionYalı Çapkını #kaysun u yazıyorum. 63. Bölümden sonrasını tahmin ve hayal ederek yazmak istedim. Keyifli okumalar, umarım beğenirsiniz ❤️