Ekin Bozkurt 🤍
Okuldan çıktığımızda Ekinin çok korktuğu, titreyen ellerinden belli oluyordu. Karşımda durup, ağlayarak bana sımsıkı sarıldı.
- Mavi çok teşekkür ederim. Sen olmasaydın kim bilir bana daha neler yapacaklardı.
Bende ona sımsıkı sarılarak." Şşş sakın ağlama. Bak herşey geçti ve ben senin yanındayım. Hiç kimse sana hiç birşey yapamaz." Biraz böyle bekledikten sonra
" Ekin istersen bana gidelim. Seni böyle bırakırsam içim rahat olmaz. Hem zaten kimse yok evde tek başıma yaşıyorum. Belki kafan dağılır kendini daha iyi hissedersin."
- Bana yeterince yardım ettin Mavi. Sana daha fazla yük olmaya hakkım yok. Hem zaten abime haber vermedim. Şimdi beni merak etmiştir. Sitemle gözlerine bakarak
"Ekinn bidaha sakın böyle bir şeyi duymayayım. Hem ben seni davet ediyorum. Davetimi geri çevirirsen çok üzülürüm. Eve gidincede abini arayıp bizde olduğunu söylersin.
Ekin mutlu gözlerle bana bakarak.- Tamam o zaman.
"Harika. Gidelim o zaman."
Eve varmadan önce marketten bir kaç şey aldık. Eve varana kadar akşam olmuştu bile. Ekine rahat kıyafetler verdikten sonra hemen bir kaç şey hazırlamak için mutfağa geçtim.
Ekin Bozkurt
Mavinin verdiği siyah tişörtü üstüme giyerek, altıma da siyah bir eşofman giydikten sonra salona geçtim." Abime haber veremem gerekiyor. Yoksa beni çok merak etmiştir diyeceğim de telefonum, çantam tüm eşyalarım okulda kaldı. En iyisi Mavinin telefonundan arayayım." Mutfağa gittiğimde Mavi yemek yapıyordu.
- Mavi
"Efendim Ekin?"
- Biz okuldan çıkarken telefonumu okulda unuttum. Abimi aramam lazım şimdi çok meraklanmıştır ve ortalığı çoktan ayağa kaldırmıştır. Telefonunu kullanabilir miyim?
"Tabiki. Salonda şarja taktım."
- Tamam, teşekkür ederim.
Telefonu aldıktan sonra abimi aradım. Telefon dördüncü çalışta açıldı.
-Alo
"Alo abi Ekin ben"
-Ekin, kızım nerdesin sen? Sabahtan telefonunu arıyorum, çalıyor ama cevap yok neden cevap vermiyorsun kızım sen. Heryerde seni arıyorum.
Abim çoktan ortalığı ayağa kaldırmış bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ'İN MAVİ'Sİ +18
Casuale"Lütfen bırak beni, benim onunla hiç bir alâkam yok yemmin ederim." ses kızlar tuvaletinde geliyordu. Hemen oraya doğru koştum. Kapıyı açtığımda Selin'in arkadaşları Ekin'in üzerindekilerini çıkarmaya çalışıyorlardı. Selin ise bunu videoya alıyordu...