Saat sekizi yedi geçiyordu hay sikeyim geciktim yine amına koyayım.(Gönül isterdi ki jeongguk bir gün de gecikmesin ama zor işte n'apalım)
Üstümü giymiş,çantamı toplamış,saçımı düzeltmiş,yola koyulmuştum.Bisikletimi almıştım bu sefer hızlıca sürerek okula varmıştım.Nefes almamda sorun yaşıyordum hızlıca koşuyorum diye.Kapıyı tıklatmış selam verip geçmiştim yerime.Her kes bana bakıyordu ki niye izin almadı bu,fakat bilmedikleri şey dünden izinli olduğumdu.Yoongi arkadan belime dokunmuştu.Çağırmak anlamıyla niye izin almadığımı sordu.Bende ona tenefüste derim dedim. Sonraysa arkama döndüm,döndüm ki ne döndüm taehyung hocanın bana baktığını gördüm sinirli gözlerle.Mal mı niye böyle bakıyor diye düşündüm.Sebep yoktu.Bay kim yoklama almaya başladı.Yine gözleri bendeydi.Bu hoca niye hep bana bakıyordu ya sevmiyordu bence beni of.Neyse uyuz adam bende sevmiyorum.Sınav kağıtlarını vermeye başladı cevapları çıkmıştı.Ama benimkini vermemişti.Herkesinkini vermiş benimki kalmıştı.Niye olduğunu bilmiyordum herkes bana niye vermediğini soruyordu.Ben ne bileyim amına koyayım değil mi ama aa.
"Sınava bazılarınız iyi bazılarınızsa kötü hazırlanmıştı.Çoğu kişi düşük puan aldı.En düşük puanı Minho,en yüksek puanıysa Jeon aldı.Böyle yazmana şaşırdım açıkçası ama,adına da sevindim Jeon.Başarılarının devamını bekleriz."
NEEE EN İYİ PUANI BEN ALMIŞTIM.ÇOK SEVİNMİŞTİM YESS GEÇ KALKMALARIMIN ÇOK GÜZEL SONUCU OLMUŞTU YESSSSS.ÇOK SEVİNMİŞTİM.Ya kendisi böyle puan yazdıysa yanlışlarım çoksa acımışsa bana of.Sonraysa sınav kağıdımı verdi tabi sevincimden bana verirken donakalmıştım resmen.Sonradansa "Teşekkür ederim hocam." demiştim.En güzel günüm bu gün olucaktı kesinlikle sınav puanın çok güzeldi yess be.Hoca düşük yazanlara öneriler vermeye başlamıştı.Biraz sonraysa zil çalmıştı.Hoca beni yanına çağırmıştı,benim böyle bir puan almamı tebrik ediyordu,ders bittikten sonraysa odasına gelmemi istemişti.Birlikte evine gidecektik bana özel ders vereceği için.Yoongiler beni yanlarına çağırmıştı sonradansa ne oluyor diye sormaya başlamışlardı.Dediklerini anlamamıştım doğrusu,çünkü ne olabilirdi neyi kast edipte soruyorlardı bu soruyu?
Sonraysa bana hocayla aranızda ne var dediler.Ne olabilirdi allah aşkına o hoca bense öğrenciyim.Ne vardı da sormuşlardı bunu.Sonra jiminse o hocanın bakışları öğrencisine bakıyormuş gibi değil jeongguk dedi.Hiç dikkat etmemiştim.Böyle bir durumla da karşı karşıya gelmemiştim, çocuklar bence saçmalıyorlardı.Beni sevemezdi,niye sevsin belki sevgilisi vardır hemde.Çok boş yapıyorlar ya.Onların dediklerine çokta önem vermemiştim.Sonraysa bana okuldan sonra kafeye gitmeyi teklif etmişlerdi bense kabul etmemiştim çünkü hoca bana ders verecekti.Çocuklar sorunca da onlara ne olduğunu demiştim.Birbirlerine bakakalmışlardı.Niye amına koyayım ders veremez miydi?
"Bence seni eve atacak o yüzden çağırıyor,götünü verdirtme jeongguk"
demişti minho.Gülmeye başlamıştı herkes.Komikti yani ne alaka ya değil mi?
Bundan sonraki ders ingilizceydi sonra kimya sonrada coğrafya vardı...
Sınav olucaktık.Kimya da ve ingilizcede uyumuştum.Hiç bir şeyden haberim yoktu.Coğrafya sınavı olduktan sonra sınıftan çıkmış,bay Kim'in odasına ilerlemiştim.Ama orda yoktu.Odanın içinde başka bir yerde vardı sesler geliyordu,birine galiba ses gönderiyordu"Biliyor musun Namjoon o çok güzel olağanüstü bir erkek.Aşık olmamak elde değil,güzelliği peki?Kızlardan daha güzel."
Ne?
Erkek mi?
NEEEEEEEEE???????
HOCA GAY MIYDI AMINA KOYAYIM.Yeni şeyler öğreniyordum omaygat.Acaba kimden bahsediyordu?Herhangi bir hocadan mı hoşlanıyordu ya öğrenciden mi?
Hoca şıkkını çıkalım çünkü hepsi evliydi...
Ama öğrenciler,öğrenciler olabilirdi.Ama kim?
Bizim sınıfa ve bi alt sınıfa ders diyordu zaten,başka sınıf bilmiyordum.Acaba hangi erkek?
Hmm,düşünmem gerek.Ya da banane ya sevsin.Acaba kimi seviyor o kadar olağanüstü dedi bide.Herhangi bir öğrenciyle yakınlaştığını görmemiştim.Kendisi ilgiçekici biriydi zaten, sevdiği biri şanslı olmalıydı.Bay Kim onu seviyor diye.Neyse düşünmemeliydim.Hoca artık kendi odasına gelmeye başladı.Ve çıkalım mı dedi tabii ki de evet hocam çıkalımdı cevabım.Bana acıkıp acıkmadığımı sordu.Cevabımda hayır dedim sonraysa sabah yemek yedin mi diye soru yöneltti,yine hayır dedim.Peki dedi ve kabanını aldıktan sonra odadan çıkmıştık,okuldan çıkıp arabasına binecektik.Birlikte yürüdükten sonra dışarıdakiler bize bakıyordu.Niye baktıklarını bilmiyordum aslında ama birden bay kim bana rahatsız oldun mu bakışlarından sorusunu yöneltti."Şey biraz her kes buraya bakıyor sebebini bilmiyorum."demiştim.
"Herhangi bir hocayla öğrencisini yanyana arabaya taraf gittiklerini görmedikleri için şaşırmışlardı,rahatsız olmalık bir durum yok aslında boş vermen gerek." demişti.Uyuz boş ver demişti bana hiç sevmiyordumo sözü."Haklısınız bay Kim ama yinede rahatsız edici.Ve rica ederim boş ver sözünü benimle konuşurken kullanmasanız olur mu?" demiştim.
"Peki,kullanmam.Ama sebebi ne?"
Bir şeydede sebep arama amına koduğum.
"Aslında bir sebebi yok ama sevmiyorum."demiştim.Yine de söylemem gerekiyordu ki bana karşı o sözü kullanmasın çünkü bir ara öyle sinirlenip onu boğazlaya bilirdim.Neyse geçti gitti.Arabaya bindik,hocanın evi benim evime yakınmış aslında dün attığı konuma bakmamıştım o yüzden yeni fark ediyordum.Kendisine de söylemiştim evlerimizin yakın olduğunu.Kulak ardına vurmuş gibiydi.Eve gelmiştik.Hocanın evi çok güzeldi aslında.Çok büyük ve genişti.Salonu muhteşemdi,yatak odasının kapısı kapalıydı.Mutfağı da çok güzeldi.Küçük balkonu da vardı.Benim ve kendinin giysilerini almış dolaba koymuştu.Salonda geçecekti dersi ama öncesinde bana hangi yemeği seversin diye sormuştu.Bense fazla yemek yemediğimi yersem ramen yediğimi demiştim.O da benim de sevdiğim yemek o diye cevap vermişti.Sonra odasına geçmiş üstünü değişmiş gelmişti.Giydikleri çok yakışıklı gösteriyordu onu.Ah,hayır böyle düşünmemem gerekiyordu.O salona geçmek yerine mutfağa yönelmiş suyu tencereye kaynatmaya koymuştu.Yumurta ve noodle atmıştı suyun içine.Ne?
O gerçekten yemek mi yapıyordu?
Çok güzel görünüyordu bu haliyle seksi denebilir.Galiba kendisi için yapıyordu rameni.Eh tabi yoksa niye yapsın mal jungkook.Yemeği hazır etmişti sonraysa hiç düşünmediğim soruyu bana yöneltti.
"Benimle birlikte yemek ister misin Jeon?"selamlar herkese
iyi geceler gençler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet.
FanfictionOkul hocasının gözde öğrencisi olmak güzel bir şey miydi? Hele ki Kim Taehyung'un.