7

411 21 7
                                    

Dün geceki konuşmadan sonra biraz ders yapıp uyumuştum daha doğrusu uyumaya çalışmıştım.Kafam düşüncelerle doluydu.Bay Kim'in sevgilisi olduğundan haberim bile yoktu.Hemde beni onu kendime aşık etmekle suçluyordu paçoz karı.Saat yedide biraz uyuduktan sonra kalkmıştım.Gecikmemiştim okula bir şey yemeyip evden çıkmıştım.Okula her kesten önce varmıştım.Sınıfta kimse yoktu.Kafamı sıraya koyup biraz uyumak istiyordum ki kapı açılmıştı.İçeriye girenin kim olduğunu bilmeden uykuma devam etmiştim.Taa ki uyanırken yanımda matematik hocasının olduğunu görene kadar.Uykumdan irkilerek ayılmıştım.Ve hocaya bana niye öyle baktığını sormuştum cevabındaysa nasıl uyuduğunu izlemek istedim demişti.
Niye böyle davranıyordu?
Sebep neydi?
Gerçekten seviyor muydu beni?
Bu düşünceleri silmem gerekiyordu kafamdan.Öyle de yapmıştım.
İzleyemezsiniz diye cevabıml belirtmiştim hocaya.
Oysa peki izlemem diye söylemiş yanımdan çekilerek masaya ilerlemişti çocuklarda geliyordu tek tek.Ders başlamıştı.Hoca isimleri okumaya başlamıştı.Benimkini okumamıştı çünkü önceden sınıftaydım.Sonraysa başlamıştı dersi anlatmaya.Bense kafamı masaya koyup uyumak istiyordum.Birden Hyunjinin bacağımç tekmelemesiyle kalkmıştım.Bana hoca bağırıyor duymuyor musun demişti.

Ben niye bir şey duymamıştım peki?

"Jeon Jungkook kafanı sıradan kaldır ve dersimi dinle.Üçüncü kez hatırlatma yapmayacağım."işte bunu duymuştum.

Kafamı masadan kaldırmıştım."Peki hocam,özür dilerim." demiştim ona cevabımda.
Sinirle bakıyordu sonraysa dersi anlatmaya devam etti.

Zil çaldıktan sonra herkes sınıflardan çıkmaya başlamıştı.Bay Kim de sınıftan erken çıkmıştı.Sinirliydi galiba.
Yoongi yanıma gelip,oğlum bu hocayı niye delirttin demişti.
Ama ben bir şey yapmamıştım o yapmıştı.Düşünmekten duramıyordum.Sebep neydi bu kadar uzun zamandır düşünmeme?
Silemiyordum kafamdan dediklerini.
"Ben bir şey yapmadım kendisi sinirli bir tip bence" demiştim Yoongiye.
"Eh öyle olsun" demişti o da. Beni kantine çağırdı yemek yemek için fakat acıkmamıştım.Sınıfta kalıp dinlenmek istiyordum.Öyle de olmuştu dört ders uyumuştum kimse uyandırmamıştı beni.Son bir ders kala kalkmıştım gördüğüm rüyayla.

Sevgilimi  çaldın
Sen yaptın
Bıraksana Taehyungun peşini
Beni seviyor o beni,seni değil
Uzak dur ondan küçük budala kafasını karıştırma

Jeon çık git sınıftan disipline vereceğim seni görmek istemiyorum seni okulda
Nefret ediyorum senden sevgilimle aramı açtın piç kafalı

Rüyadaydım.
Korkunçtu kuma rölünü oynuyordum sanki başkalarının ilişkisinin arasına girmiştim.Bunu yapmak istemiyordum uzak durmalıydım Taehyung hocadan.

Eve geçmiştim makarna yapıp yemiştim,karnım da doymuştu.Dersleri etmeye başlamıştım matematik derken kimya derken ingilizce derken ohoo dersleri yapıp bitirmiştim.
Gruba yazıyorlardı bildirim sesinden telefon kasacak gibiydi.

[dehalar grubu]

+99mesaj
minho:
olm hoca bu gün nasılda sinirliydi
fark ettiniz mi aq
yüzünden belliydi
bir şey olmuş bence amk

yoongi:
la jeongguk haberin var mı senin

jisung:
jungkookun niye haberi olsun amk

yoongi:
ben bilmem "jeon" bilir

jungkook:
noluyor lan ne çok ismim geçmiş
beni mi özlediniz canımlar

teacher's pet.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin