"Benimle birlikte yemek ister misin Jeon?"
Ne?
Beni yemeğe mi davet ediyordu o?
Yönelttiği soruyla ona baka kalmıştım.Tabi ki de hayır diyecektim o hocaydı nasıl yemek yiyebilirdim onunla?
"Hayır hocam siz kendiniz yiyebilirsiniz ben aç değilim"
Mal jungkook çok açtım ama yiyemezdim of.
Dediğim şeyle bay Kim bana bakış atmıştı.
"Jeon gel ve benimle yemek ye sabahda bir şeyler yememişsin zaten açsındır durma öyle."
Ne diyebilirdim ki dediğini iki etmiştim zaten.
"Peki hocam."
Yemeği hazırladığı masaya gelmiştim.Sandalye iki kişilikti önde de iki kişilik sandalye vardı.Yalnız birlikte oturabilirdik.Hoca karşıda oturmuş yanını pat patlayarak beni oraya oturmam çağırmıştı.Oturdum fakat uzakta oturmuştum yakın olamazdım.
Bana yanında içmek için ne istediğimi sordu.Bende cevabımda bir şey istemiyorum demiştim.O da israr ederek meyve suyu sever misin dedi.Tabi severdim ve öyle olduğunu da dedim.Çilekli meyve suyunu masaya koydu.Şaşırmıştım.Oha hoca da mı çilekli seviyordu???
Ben her zaman içerken çilekli meyve suyu içerdim.Ne tesadüf bay Kim'de öyle seviyormuş.Yemeği bitirdikten sonra salondaki masaya geçmiştim.O da bulaşıkları biraz yıkayarak makineye koymuştu.Çok çekici görünüyordu nedense.Böyle hocanın mutlaka bir sevgilisi vardır diye düşündüm.Çünkü çok seksi çekici ve yakışıklıydı.Eh neyse bu düşünceleri atmam gerekiyordu kafamdan.O da masaya geçmiş işleyemediğin soruları göster demişti.Bende hepsini tekerteker göstermiştim.O da bana anlayabileceğim şekilde anlatmaya başlamıştı.Çok güzel anlatıyordu,anlıyordum da.*
Hoca yanımda oturduğundan fazla yakınlık vardı.Ama rahatsız olmamıştım.Belki o olmuştur diye oturduğum sandalyeyi ondan uzaklaştırmaya çalıştım.O da galiba rahatsız olduğumu düşünmüştü bu hareketim yüzünden gözlerini hemen bana çevirmişti.Gözlerini süzerek,dikkatlice bakıyordu bana.Gözleri derin bakıyordu çok güzeldi ilk kez bu kadar dikkat ediyordum.Dudakları fazlasıyla güzeldi.NELER DİYORSUN JEONGGUK SUS.Kendime çeki düzen vermeye başlamıştım.Hocamdı o,öyle şeyler düşünemezdim.Yanlış anlaşılabilirdim.Baktı sonraysa bana "Rahatsız mı oldun Jeon?" diye sordu.Hayır olmamıştım.
"Hayır hocam.Alakası dahi yok,sizin rahatsız olabileceğinizi düşündüm."
Doğru demiştim he valla.
"Rahatsız olmadım olacak bir durum yok."
Demişti. Ama nedense rahatsız olduğunu hissetmiştim sanki.Bu yüzden bende çekmiştim sandalyeyi ama anladıktan sonra bir şey yapmamıştım.Sandalyeyi ne yakınlaştırmış ne de uzaklaştırmıştım oturduğum gibiydim.Fakat sonra bay Kim sandalyemi kendi tarafına çekerek yakınlaştırmıştı hiç düşünmediğim bir eylemdi gözlerine baka kalmıştım.Az daha üstüne düşecek gibiydim.Fazlaca yakındık.Boynu niye bu kadar güzel kokuyordu ki?
Burnunda ve gözlerinin altında ben vardı.Dudağının altında da vardı.Benleri daha da çekici yapıyordu onu.Yüzüne odaklanmıştım sesi fazla çekiciydi.Ama bu düşüncelerim yanlıştı bir hocayı düşünecek kadar.Ama düşünülmeyecekte değildi ki.Dediklerini sonlara doğru anlamıyordum.Uykum vardı.Uyuyup gidiyordum.Gözlerim yarı açıktı.O da bana "Jeon uykun mu var?" demişti.
"Ha şey hocam nasıl ne demiştiniz?"
Duyamadım çünkü sorusunu tam olarak.
"Uykunun olduğu belli sormaya değmez.Kahve ister misin uyandırsın seni?"
Demişti,fakat ben kahve sevmezdim ki.
"Şey hocam ihtiyacım yok hem de kahve sevmem ben." sorusuna böyle şekilde cevap vermiştim.
"Birinin kahve sevmemesi beni şaşırtıyor.Kahvenin her çeşidi güzeldir bana göre ama zevkler farklıdır."
"Hmhm,öyle bay Kim"
Şekerlemek istiyordum biraz ama ders yapıyorduk galiba bir saat geçmişti artık üstünden.Ben farkında olmadan kafamı hocaya yaslayarak uyumuştum.Bir şeye yaslandığımı hissetmiştim.Ama kalkamayacak kadar yorgundum.Sonraysa galiba hoca beni kaldırmış kendi yatağına yatırmıştı.Kafamı yastıkta hissediyordum çünkü.Kalkarken yatakta olduğumu görmüştüm.Hemen toparlanmış nasıl burda uyandığımı düşünmüştüm.Çünkü en son hoca ders anlatıyordu.Ve galiba ben uyuyup kalmıştım.Uyandığımda salonda kimseyi görememiştim.Hoca galiba dışarı çıkmıştı diycektim ki mutfakta sesler işitmiştim.Oraya adımlamıştım hoca kendine şarap süzüyordu.Galiba şarap içecekti beni görünce arkasına gizlemişti.
"Demek uyandınız Jeon bey?"
Mahçup olmuştum dediği yüzünden.Niye diğer hocalar gibi bağırarak kaldırmadı ki?
"Şey ben özür dilerim hocam gerçekten uyuyacağımı sanmıyordum içim geçmiş.Bir daha özür dilerim.Sizde beni uyandırmamışsınız mahçup oldum.Bir daha olmaz hocam."Demiştim gerçekten ne düşünüyordumsa onları da demiştim.
"Özür dilemene gerek yok bir şey olmaz.Uyandırmadım evet geç uyuduğunu biliyordum en son benimle konuştuğundan.Önemi yok özür dileme."
Hocalar ne zamandan bu kadar anlayışlıydı ya aaa.
"Teşekkür ederim hocam anlayışınız için bir daha olmaz."
"Ne demek ben rica ederim.Bir şey içer misin?"
dedi.Fakat artık eve gitmeliydim geç olcaktı saat.
"Hayır hocam eve gitmeliyim saat geç oldu."
dedim yani böyleydi çünkü kabul edemezdim.
"Peki Jeon,hazırlan ben götüreceğim eve seni hayır falan deme kabul etmem zaten ben götüreceğim dedimse öyle."
"Ah,peki hocam."
Kabul etmekten başka bir seçimim yoktu.Üstümü giymiş,çantamı almıştım.Ayakabıları giymeye başlamıştım.Hoca da giymişti benden önce arabaya varmış kapıları açmıştı.Bende arabaya binmiştim evin nerede olduğunu tarif etmiştim çünkü hiç görmemişti bizim evi.Birazdan eve varmıştım.Hocaya teşekkür edip arabadan inmiştim.Eve girmiş üstümü değişip banyo almıştım.Çıktıktan sonra telefonuma gelen mesaja baka kalmıştım.Çünkü mesaj Taehyung hocanın sevgilisindendi.Sohbet.
1
0********
Taehyungun peşini bırak.
Benim sevgilime yakın durma küçük sıçan.jungkook
Ne?
Ben kimsenin sevgilisiyle yakın değilim.
Ne saçmalıyorsunuz?
Taehyung benim matematik hocam.
Ve bana bu gün özel ders verdi.
Lütfen beni böyle işlere karıştırmayın.10********
Senin nasıl yalancı olduğunu bilmiyor muyum ben?
Aklı sıra onu kendine aşık edeceksin değil mi?
Küçük sıçan hoca ve öğrenci ilişkisi görmüyorum ben ortada.
Sevgilimden uzak dur.jungkook
Ne yalancısı?
Doğru söylüyorum.
Ben kimseyi sevmiyorum ne de aşık etmiyorum.
İyi geceler size de boş şeyler için yazmayın.
(görüldü)selamlar herkese yb geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet.
FanfictionOkul hocasının gözde öğrencisi olmak güzel bir şey miydi? Hele ki Kim Taehyung'un.