En son Taehyung hocayla konuştuktan sonra kafamı yatıp uyumuştum.Sabah erken kalkmış kendime yemek hazırlamıştım.Yemeği yedikten sonra üstümü giymeye başlamış okula yola çıkmıştım.Yolda araba sesi çoğalmaya başlamıştı.Hangi araba bu kadar ses yapar diye bakarken arabanın içindeki Taehyung hocayla göz-göze gelmiştik.Bana arabaya oturmayı teklif etmişti.Kabul etmemiştim fakat üst-üste ısrar edince kabul etmek zorunda kalmıştım.Arabaya binmiş, ön koltuğa oturmuştum.Hocaya günaydın demiştim.Fazla yakın olmamaya çalışıyordum.O da bana günaydın demiş okula niye bu kadar erken gittiğimi sormuştu.Bense cevabımda bu gün erken kalkıp gitmek istediğimi belirtmiştim.O da bu cevabıma peki diye cevap vermişti.Kulaklığımı telefonuma bağlamış şarkı dinlemeye çalışıyordum.Birden Taehyung hocanın beni dürtmesiyle şarkıyı kapatmıştım.Okula varmıştık.Okul bahçesinde hiç kimse yoktu denebilir.Bahçıvan vardı sadece.Okula girmiştik ben sınıfa geçmiş kafamı masaya koyup dinlenmek istiyordum ders başlayana kadar.
Gözlerimi açınca yanımda Hyunjini görmüştüm.Zaman ne çabuk geçmişti ulan.Hyunjin niye bu kadar uykulusun diye sormuştu bana.Bense ona uykum yok yorgunum diye cevap vermiştim.
"Jungkook,kaç gündür uyurken görüyorum seni,kantine de gitmiyorsun yemek yesen bari." demişti bana.
Doğru söylüyordu aslında ama fazlaca yiyemiyordum ben.Küçüklüğümden beri öyleydi.Fazlaca yemek yiyemezdim ben."Çok yemek yiyemiyorum ben.Kantine zaten önceden fazla gitmiyordum.Uykum var sadece ders çalıştığımdan."diye cevap vermiştim ona.
O da tamam o zaman ne istersen onu yap demişti.Başka ne diyebilirdi ki?
Israr mı edecekti?Hah, düşünmüyorum.
Çocuklar sınıfa gelmeye başlamışlardı.Ders başlamıştı.İlk ders kimyaydı bu dersi de dinlememiştim fakat yarın sınav vardı...
Neyse deyip uyumuştum ve matematik dersinde kalkmıştım.Hoca dersi anlatmaya başlamıştı.Sınıfta kim var kim yok diye yoklama alıyordu.Ders bitmişti artık, kulaklığımı takıp şarkı dinlemeye başlamıştım. Şu an çalan şarkı Fallen Star-the Neighborhood'du.
Bu grubun şarkılarını seviyordum. Flawless ve Fallen Star'ın yeri bende bir başkaydı sadece.Further apart, the closer that we are.
I’ll keep you far away from me like a star.
Hard not to fall for you, I gave you all my heart.
Bu şarkıya aşıktım denebilir. Kafamı masaya koyup biraz uyumak istiyordum. Öyle de yaptım.
Hyunjin beni kaldırmıştı ki, matematik dersi başladı. Taehyung hoca dersi anlatmaya başlıyordu, hiç bir şey anlamıyordum bazen dersinden. Ya da ruh halim yüzünden anlayamıyordum. Birden hoca beni tahtaya çağırdı sorunun çözümü için. Aslında ben bu konunun testlerini çözmüştüm kolay gelmişti.
Gidip soruyu hallettim, hoca da onayladıktan sonra yerime oturmuştum.*
Ders bitmişti ama hoca beni masaya çağırıp, bir sorun mu var diye sordu. Ben de hiç bir şeyin olmadığını dedim. O israr ederek sormaya başladı ve her defasında aynı cevabı verdim. Beni okul bittikten sonra özel ders için eve çağırdı ama kabul etmedim. Nedenini sorunca misafirlerimiz olacak hocam dedim ve bu konuyu bildiğimi gelecek sefer için gelebileceğimi dedim. Yalan söylüyordum. O bu dediğime karşılık olarak; "peki öyle olsun"- dedi.
Bir şey diyemezdim, uzak durmalıydım ondan istemesem bile.
Acaba gerçekten onun sevgilisi miydi?
Eğer sevgilisi olmasa bile bizden olmazdı ki.
Taehyung benim hocam bunu yapamazdık. Hem onun beni sevdiğini düşündüren ne ki ama değil mi?
Düşünceler beynimi ele geçirmişti. Bay Kim'den biraz hoşlanmış olabilirdim sadece, ama yine de davranışlarım çok normaldi. Taehyungun "sevgilisi"in dedikleri çok boktan, saçma ve boştu. Normal hoca öğrenci ilişkisindeydik sadece. Kendisi yanlış anlamıştı.
Ama bir şey daha vardı, sevgilisi bizi nerde görmüştü?
Niye evinde hiç fotoğrafları yoktu?
Başka birisi olma ihtimali çoktu, hem de çok.
Düşüne-düşüne eve varmıştım artık.
Düşünmemeliydim bu kadar. Hem bana ne ki?
Hoca yine sorsa yine aynı cevabı verirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pet.
FanfictionOkul hocasının gözde öğrencisi olmak güzel bir şey miydi? Hele ki Kim Taehyung'un.