_
_________________________________________
𝑴𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒘𝒂𝒚 𝒕𝒐 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒆𝒉𝒊𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒌𝒆 𝒂 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒑𝒖𝒑𝒑𝒚 𝒚𝒐𝒖 𝒅𝒓𝒂𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒊𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒄𝒍𝒐𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒕𝒃𝒆 𝒅𝒐𝒐𝒓 𝒕𝒆𝒍𝒍𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒎 𝒕𝒐 𝒔𝒊𝒕 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒄𝒐𝒖𝒄𝒉. "𝐖𝐞 𝐝𝐨𝐢𝐧 𝐢𝐭 𝐡𝐞𝐫𝐞?" 𝒀𝒐𝒖 𝒈𝒊𝒈𝒈𝒍𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒉𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒘 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒂𝒅 𝒐𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒖𝒕𝒇𝒊𝒕.
"𝐘𝐨𝐮 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐚 𝐩𝐥𝐚𝐜𝐞?" 𝒀𝒐𝒖 𝒂𝒔𝒌 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒉𝒆𝒔𝒊𝒕𝒂𝒕𝒆𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒊𝒏𝒈 "𝐊𝐢𝐧𝐝𝐚 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫?. 𝒀𝒐𝒖 𝒌𝒆𝒆𝒑 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒇𝒓𝒐𝒎 𝒍𝒂𝒖𝒈𝒉𝒊𝒏𝒈 "𝐏𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬? 𝐚𝐦 𝐢 𝐧𝐨𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐢𝐬𝐤?" 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒍𝒊𝒎𝒃 𝒐𝒏 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆𝒔 𝒍𝒂𝒑.
"𝐎𝐟 𝐜𝐨𝐮𝐫𝐬𝐞" 𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏𝒔 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒔𝒔.
☯︎☯︎☯︎
𝑨𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒈𝒖𝒚𝒔 𝒔𝒏𝒆𝒂𝒌 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒔 𝒓𝒐𝒐𝒎 𝒚𝒐𝒖 𝒏𝒐𝒕𝒊𝒄𝒆 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒐𝒖𝒔𝒆 𝒊𝒔 𝒑𝒓𝒆𝒕𝒕𝒚 𝒃𝒊𝒈, *𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘩𝘦 𝘭𝘪𝘷𝘦𝘴 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘳𝘰𝘰𝘮𝘢𝘵𝘦𝘴*.
𝐑𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐥𝐚𝐲𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐝 𝐤𝐢𝐬𝐬𝐢𝐧 𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐞𝐠𝐬 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐭𝐮𝐠𝐠𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐚𝐧𝐭𝐢𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐰𝐧 "𝐀𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐬𝐨 𝐰𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐦𝐚𝐦𝐚𝐬" 𝑯𝒆 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒘𝒉𝒊𝒏𝒆 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒔𝒉𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒂 𝒇𝒊𝒏𝒈𝒆𝒓 𝒊𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒕𝒐𝒖𝒏𝒈𝒆 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘𝒊𝒏𝒈. 𝒀𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒇𝒂𝒍𝒍𝒔 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒄𝒓𝒐𝒔𝒔𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒂𝒓𝒎 𝒐𝒗𝒆𝒓 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒚𝒆𝒔 "𝐅-𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐑𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞" 𝒀𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒂𝒏 "𝐪𝐮𝐢𝐞𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐝𝐨𝐧𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐰𝐚𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐦𝐲 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬" 𝐡𝐞 𝐦𝐮𝐦𝐛𝐥𝐞𝐬.
𝒀𝒐𝒖 𝒃𝒊𝒕𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒊𝒑 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒊𝒏𝒈, 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒓𝒆𝒎𝒐𝒗𝒆𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒇𝒊𝒈𝒆𝒓𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒇𝒇 𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒍𝒐𝒕𝒉𝒆𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒍𝒊𝒇𝒕 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒖𝒑 𝒔𝒄𝒂𝒏𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒉𝒊𝒔 𝒃𝒐𝒅𝒚 𝒔𝒕𝒐𝒑𝒑𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒘𝒆𝒍𝒍 𝒃𝒊𝒈 𝒇𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅. "𝐂'𝐦𝐞𝐫𝐞 𝐛𝐚𝐛𝐲𝐠𝐢𝐫𝐥" 𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒖𝒅𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒆𝒍𝒚 𝒄𝒓𝒂𝒘𝒍 𝒕𝒐 𝒉𝒊𝒎 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒍𝒆𝒈𝒔 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒖𝒑 𝒂𝒕 𝒉𝒊𝒎 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒅𝒐𝒆 𝒆𝒚𝒆𝒔.
"𝐈𝐦𝐚 𝐰𝐫𝐞𝐜𝐤 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐟𝐮𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐚𝐜𝐞 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬"
𝑯𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏𝒔 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒈𝒓𝒂𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒅𝒇𝒖𝒍 𝒐𝒇 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒔𝒉𝒐𝒗𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒏 𝒉𝒊𝒔 𝒅𝒊𝒄𝒌. 𝒀𝒐𝒖 𝒎𝒐𝒂𝒏 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒂𝒈𝒈𝒓𝒆𝒔𝒔𝒊𝒐𝒏 𝒘𝒉𝒊𝒄𝒉 𝒎𝒂𝒌𝒆𝒔 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒂𝒏 𝒚𝒐𝒖 𝒉𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘 𝒄𝒉𝒆𝒆𝒌𝒔 𝒂𝒏𝒅 𝒃𝒐𝒃 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅."𝐜𝐚𝐧 𝐢 𝐟𝐮𝐜𝐤 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞?"
☯︎☯︎☯︎
"𝐑𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐰𝐡𝐲 𝐝𝐢𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤 𝐭𝐡𝐞𝐦?" 𝒂 𝒈𝒖𝒚 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒇𝒍𝒖𝒇𝒇𝒚 𝒉𝒂𝒊𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒔𝒊𝒕𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒕𝒐𝒑 𝒐𝒇 𝒕𝒉𝒆 𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒍𝒊𝒔𝒕𝒆𝒏𝒊𝒏𝒈 𝒊𝒏 𝒐𝒏 𝒂 𝒄𝒐𝒏𝒗𝒆𝒓𝒔𝒂𝒕𝒊𝒐𝒏 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒔𝒐𝒎𝒆𝒐𝒏𝒆 𝒔𝒒𝒖𝒂𝒕𝒔 𝒏𝒆𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒖.
"𝐍𝐨𝐭 𝐧𝐢𝐜𝐞 𝐭𝐨 𝐬𝐩𝐲" 𝒉𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒊𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒆𝒂𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒖𝒓𝒏 𝒂𝒏𝒅 𝒔𝒆𝒆 𝒕𝒉𝒊𝒔 𝒄𝒖𝒕𝒆 𝒈𝒖𝒚 𝒘𝒊𝒕𝒉 𝒍𝒐𝒏𝒈 𝒃𝒍𝒐𝒏𝒅𝒆 𝒉𝒂𝒊𝒓."𝐑𝐲𝐚𝐧" 𝑯𝒆 𝒐𝒇𝒇𝒆𝒓𝒔 𝒉𝒊𝒔 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆 𝒐𝒖𝒕 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒄𝒂𝒏 𝒔𝒕𝒐𝒑 𝒚𝒐𝒖𝒓𝒔𝒆𝒍𝒇 𝒚𝒐𝒖'𝒗𝒆 𝒔𝒑𝒐𝒌𝒆𝒏 "𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐨𝐭" 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒆𝒏 𝒎𝒆𝒆𝒕 𝒉𝒊𝒔 𝒆𝒚𝒆𝒔. 𝑯𝒆 𝒊𝒔 𝒔𝒎𝒊𝒓𝒌𝒊𝒎𝒈 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒑𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒐𝒏 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒊𝒏𝒈 𝒅𝒐𝒘𝒏𝒔𝒕𝒂𝒊𝒓𝒔 𝒍𝒐𝒐𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒃𝒂𝒄𝒌 𝒖𝒑 𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒏𝒄𝒐𝒖𝒓𝒂𝒈𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒇𝒐𝒍𝒍𝒐𝒘.
"𝐄𝐡𝐮𝐦 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐞𝐚𝐮𝐭𝐲 𝐡𝐚𝐬 𝐚𝐰𝐨𝐤𝐢𝐧" 𝑹𝒚𝒂𝒏 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒕𝒂𝒌𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒂𝒏𝒅 "𝐇𝐢 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐢𝐦 𝐚𝐧𝐠𝐞𝐥 𝐛𝐚𝐛𝐲 𝐛𝐮𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐦𝐞 𝐲/𝐧". "𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐲/𝐧" 𝒕𝒉𝒆 𝒈𝒓𝒐𝒖𝒑 𝒔𝒂𝒚𝒔 𝒊𝒏 𝒖𝒔𝒊𝒐𝒏 "𝐎𝐥𝐢𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐨𝐲" "𝐬𝐞𝐛𝐚𝐬𝐭𝐢𝐨𝐧" "𝐝𝐚𝐫𝐫𝐞𝐧" "𝐤𝐚𝐧𝐞" "𝐣𝐮𝐬𝐭𝐢𝐧" 𝑹𝒚𝒂𝒏 𝒊𝒏𝒕𝒓𝒐𝒅𝒖𝒄𝒆𝒅 𝒆𝒗𝒆𝒓𝒚𝒐𝒏𝒆 𝒑𝒐𝒊𝒏𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒂𝒔 𝒉𝒆 𝒅𝒊𝒅.
"𝐒𝐨𝐫𝐫𝐲 𝐫𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐛𝐫𝐨𝐤𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐢𝐭𝐬 𝐦𝐲 𝐟𝐚𝐮𝐥𝐭"
YOU ARE READING
Y/N NSB
FanfictionY/N a dancer.... dancing one night you meet someone who catches your eye you guys become particularly close after meeting his friends someone else catches your eye as well but your still like boy 1 what will happen once you come clean to the two