___________________________________________
𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒂𝒕 𝒊𝒏 𝒃𝒆𝒕𝒘𝒆𝒆𝒏 𝒓𝒚𝒂𝒏 𝒂 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆, 𝒘𝒆𝒊𝒓𝒅𝒍𝒚 𝒕𝒉𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒓𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒑𝒐𝒔𝒔𝒆𝒊𝒗𝒆 𝒉𝒆 𝒘𝒂𝒔 𝒓𝒖𝒃𝒃𝒊𝒏𝒈 𝒄𝒊𝒓𝒄𝒍𝒆𝒔 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒈𝒉. "𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆𝒅 𝒂𝒕 𝒐𝒍𝒊𝒗𝒆𝒓 𝒉𝒆 𝒏𝒐𝒅𝒅𝒆𝒅 𝒇𝒍𝒂𝒔𝒉𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖 𝒂 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆.
𝒀𝒐𝒖 𝒔𝒏𝒆𝒂𝒌 𝒈𝒍𝒂𝒏𝒄𝒆𝒔 𝒂𝒕 𝒓𝒚𝒂𝒏 𝒉𝒆𝒓𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒕𝒉𝒆𝒓 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒉𝒆 𝒑𝒖𝒕 𝒂 𝒉𝒂𝒏𝒅 𝒐𝒏 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒕𝒉𝒊𝒈𝒉 "𝐘𝐨𝐮 𝐤𝐞𝐞𝐩 𝐥𝐨𝐨𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐭 𝐦𝐞 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭?" 𝑯𝒆 𝒘𝒉𝒊𝒔𝒑𝒆𝒓𝒔 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒉𝒂𝒌𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒉𝒆𝒂𝒅 𝒔𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕𝒍𝒚 𝒃𝒆𝒇𝒐𝒓𝒆 𝒆𝒂𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒇𝒐𝒐𝒅. "𝐘𝐨𝐮 𝐨𝐤𝐚𝐲 𝐲/𝐧?" 𝑹𝒆𝒈𝒈𝒊𝒆 𝒂𝒔𝒌𝒔 " 𝐜𝐨𝐥𝐝" 𝒚𝒐𝒖 𝒔𝒎𝒊𝒍𝒆.
☯☯︎☯︎
"𝐓𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐛𝐫𝐞𝐚𝐤𝐟𝐚𝐬𝐭 𝐢𝐥𝐥 𝐠𝐞𝐭 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠" 𝐲𝐨𝐮 𝐫𝐮𝐧 𝐮𝐩𝐬𝐭𝐚𝐢𝐫𝐬 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐜𝐭 𝐲𝐨𝐡𝐫 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐛𝐞𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐩𝐢𝐜𝐤 𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐛𝐚𝐜𝐤 𝐚 𝐛𝐨𝐝𝐲 𝐜𝐨𝐧𝐧𝐞𝐜𝐭𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮𝐫𝐬 "𝐫𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐢-" 𝐚 𝐜𝐡𝐮𝐜𝐤𝐥𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐝 "𝐰𝐫𝐨𝐧𝐠 𝐫 𝐝𝐚𝐫𝐥𝐢𝐧𝐠". 𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐝 𝐮𝐩 𝐭𝐮𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 "𝐨𝐡 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐬𝐨𝐫𝐫𝐲" "𝐥𝐞𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐰𝐚𝐲 𝐟𝐨𝐫 𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐚𝐜𝐭 𝐲𝐨𝐮?".
𝐘𝐨𝐮 𝐥𝐚𝐮𝐠𝐡 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 "𝐰𝐞𝐥𝐥 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐚𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐮𝐛?" 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐫𝐚𝐢𝐥 𝐚 𝐟𝐢𝐧𝐠𝐞𝐫 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐬𝐭. "𝐈 𝐜𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐮𝐡?" 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐬 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐥 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐬𝐬 𝐬𝐪𝐮𝐞𝐞𝐳𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐥𝐞𝐭 𝐨𝐮𝐭 𝐚 𝐬𝐨𝐟𝐭 𝐠𝐚𝐬𝐩.
𝐑𝐲𝐚𝐧 𝐥𝐞𝐭 𝐚 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐫𝐚𝐯𝐞𝐥 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐧𝐞𝐜𝐤 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐩𝐮𝐥𝐥𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐡𝐞 𝐬𝐰𝐢𝐫𝐥𝐬 𝐡𝐢𝐬 𝐭𝐨𝐮𝐧𝐠𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐢𝐩 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐟𝐨𝐫 𝐞𝐧𝐭𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞 𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐭. 𝐘𝐨𝐮 𝐫𝐞𝐥𝐮𝐜𝐭𝐚𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐩𝐮𝐥𝐥 𝐚𝐰𝐚𝐲 "𝐦𝐦 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐢 𝐠𝐨𝐭𝐭𝐚 𝐠𝐨" 𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐝𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐨𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐡𝐞𝐞𝐤 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐰𝐚𝐥𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐰𝐚𝐲.
☯︎☯︎☯︎
𝐋𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐑𝐲𝐚𝐧 𝐭𝐨𝐨𝐤 𝐲𝐨𝐮 𝐮𝐩𝐨𝐧 𝐭𝐛𝐚𝐭 𝐨𝐟𝐟𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐜𝐚𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐚𝐬𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐫𝐞𝐠𝐠𝐢𝐞 𝐰𝐡𝐚𝐭 𝐜𝐥𝐮𝐛 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐞𝐝 𝐚𝐭. 𝐘𝐨𝐮𝐫 𝐨𝐧 𝐬𝐭𝐚𝐯𝐞 𝐬𝐜𝐚𝐧𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐫𝐨𝐰𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐫𝐲𝐚𝐧'𝐬 𝐞𝐲𝐞𝐬 𝐡𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐫𝐢𝐤 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐜𝐨𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐮𝐞 𝐝𝐚𝐧𝐜𝐢𝐧𝐠. 𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐞𝐭 𝐨𝐟𝐟 𝐬𝐭𝐚𝐠𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐧𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐥𝐨𝐰𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐤𝐢𝐬𝐬 𝐛𝐞𝐭𝐰𝐞𝐞𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐞𝐠𝐬.
𝐇𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐚𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐟𝐞𝐞𝐥 𝐚 𝐠𝐚𝐳𝐞 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐚 𝐟𝐢𝐫𝐦 𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐠𝐫𝐚𝐬𝐩𝐬 𝐲𝐨𝐮. "𝐡𝐞𝐲 𝐥𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐜𝐨𝐦𝐦𝐚𝐧𝐝𝐨?" 𝐚 𝐡𝐮𝐬𝐤𝐲 𝐯𝐨𝐢𝐜𝐞 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐰𝐚𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲 𝐛𝐮𝐜𝐤𝐬 𝐢𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐟𝐚𝐜𝐞.
𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐫𝐯𝐨𝐮𝐬𝐥𝐲 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐫𝐲𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 "𝐜𝐦𝐨𝐧 𝐝𝐨𝐥𝐥 𝟐𝟎 𝐛𝐮𝐜𝐤𝐬 𝐢𝐬 𝟐𝟎 𝐛𝐮𝐜𝐤𝐬 𝐧𝐨?" "𝐩𝐥𝐞𝐚𝐬𝐞 𝐥𝐞𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐞 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐡𝐨𝐯𝐞 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝟐𝟎 𝐮𝐩 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐚𝐬𝐬" 𝐲𝐨𝐮 𝐤𝐧𝐞𝐞 𝐡𝐢𝐦 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐚𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐝𝐨 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐨𝐯𝐞𝐫.
"𝐢 𝐜𝐚𝐧 𝐡𝐚𝐧𝐝𝐥𝐞 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐥𝐟" 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐦𝐢𝐫𝐤 𝐚𝐭 𝐡𝐢𝐦 "𝐬𝐭𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐨𝐮𝐜𝐡𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮" 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐬𝐚𝐲𝐬 𝐚𝐧𝐧𝐨𝐲𝐞𝐝. "𝐉𝐞𝐥𝐥𝐲?" 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐢𝐠𝐠𝐥𝐞 𝐫𝐲𝐚𝐧 𝐡𝐮𝐦𝐬 "𝐬𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐡𝐨𝐰 𝐦𝐮𝐜𝐡" 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐝𝐮𝐜𝐭𝐢𝐯𝐥𝐞𝐲.
"𝐥𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐲 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬"
YOU ARE READING
Y/N NSB
FanfictionY/N a dancer.... dancing one night you meet someone who catches your eye you guys become particularly close after meeting his friends someone else catches your eye as well but your still like boy 1 what will happen once you come clean to the two