5. rész-hihetetlen

142 1 0
                                    

-húgi lesz egy hb úgyhogy készülj-nyitott be szobámba Dani, majd ki is ment.

Kiszálltam az ágyból, és szekrényemhez mentem, elkezdtem ruhák után keresgélni.

Találtam egy tök jó szettet, szóval kivettem és felvettem, majd megcsináltam a sminkem, ami csak egy szempillaspirál egy tus és egy szájfény volt.

A szett:

Nagyon tetszett, és az alakomhoz is tökéletes volt.

Lementem és hallottam meg láttam hogy elkezdődött a buli.

Halkan szólt a zene és Manu, Dzsindzser, Marics, és Milán is itt van, meg ugye mi így négyen.
Meg lányok is voltak.

Nem tudom ki és miért hívott lányokat de nem baj.
Bementem a konyhába és láttam hogy Dani éppen Jack Daniel's-t töltött magának.

Elővettem egy poharat és odaálltam mellé, letettem a poharat az övéhez jelezve, hogy én is kérek.

-tölts nekem is légyszi-néztem a pohárra. Töltött majd elmezdtem megiszogatni.

Kimentem a nappaliba és láttam hogy a lányok egy csoportba beszélgetnek meg iszogatnak.
Ilyen tipik ribancoknak néznek ki.

Kevin egy Chivassal a kezében ücsörgött a kanapén és zenét választott.

Láttam hogy ül egy lány egyedül a kanapé szélén, szóval odamentem hozzá.

Rámosolyogtam kedvesen és leültem mellé.

-szia, Telegdy Kamilla!-nyújtottam kezem, amit el is fogadott szerencsémre. Nem úgy nézett ki mint a többi lány, barna haja csillogott és egy fekete hosszú farmergatyában volt és egy crop toppba, a sminkje is visszafogott volt.

-Takáts Kinga-fogott velem kezet mosolyogva. Aranyos hangja van, és szép lány is szerintem.

-miért ülsz itt egyedül?-kérdeztem rá a lényegre, közben arcát fürkésztem.

-nem fogadnak be a lányok mert nem vagyok olyan ribancos mint ők-sóhajtott.

-én szívesen leszek veled-mosolyogtam rá biztatóan, közben hátát simogattam.

Tök sokat beszélgettünk, és sok dolgot megtudtunk egymásról, meséltünk magunkról.

Felmentünk a szobámba és elmeséltem neki hogy mi van most köztem és Kevin közt, kisujj esküztünk hogy nem mondja el senkinek. Remélem be is tartja.

Lementünk, éppen a lépcsőn sétáltunk, én elől, Kinga meg hátam mögött.

Hirtelen megálltam és megsemmisülve néztem magam elé.

Kinga nem értette mi van, de ránézett ő is Kevinre és levágta.

Odamentem a fiúhoz és lekevertem neki egy nagy pofont. Mivel nem volt hangos a zene lehetett hallani ahogy kezem csattan az arcán.

Mindenki rám nézett és érdeklődő tekintettel meredtek rám.

Felrohantam vissza a szobámba és becsaptam az ajtót magam mögött.

Leültem az ágyam szélére és kezembe temettem az arcom. Hogy tehette ezt meg velem?

Velem nem játszadozhat, és ezt meg is fogom neki mutatni. Nem vagyok egy játék akivel kedvére játsszadozhat.

Vettem egy nagy levegőt majd szép lassan kifújtam magamból. Megigazítottam a sminkem és lementem.

Bementem a konyhába és töltöttem még magamnak Jack Daniel's-t. Három pohárral megittam már ha nem többel.

Miközben iszogattam odajött hozzám Kinga és megsimogatta a hátamat.

-minden okés?-sóhajtott-nagyon nagy fasz volt most Kevin-ingatta fejét.

-persze, minden okés-mosolyogtam rá-megfogom neki mutatni hogy velem nem játszadozhat kedvére és ennyi-vontam vállat. Igazából nagyon fájt amit csinált de a pia tompította.

-miaz húgi?-jött oda hozzánk Dani. Na még ő hiányzott ide-miért vágtad pofon Kevint? Csak csajozott-vonta fel a szemöldökét.

-éppen ez a baj Danikám, de nem sok közöd van hozzá-nevettem felvont szemöldökkel, majd faképnél hagytam őket és kimentem az udvarra.

Nekidőltem a ház falának és meggyújtottam egy cigit, számhoz emeltem.

Mélyen beszívtam majd kifújtam a füstöt.

-Milla..-hallottam meg Kevin hangját. Odaálr mellém, és láttam szemem sarkából hogy engem figyel. Rá se néztem, ezek után nem tudtam.

-Milla..-sóhajtott-kérlek nézz rám-erőlködött-beszéljük meg kérlek-sóhajtott.

-nem érdemled meg hogy rád nézzek-bevettem szánalmasan-és nincs mit ezen megbeszélni szóval hagyjál-szívtam ismét bele a rúdba, miközben továbbra sem néztem rá.

-de legalább had magyarázzam meg kérlek-könyörgött, szinte suttogott már.

-MIT NEM ÉRTESZ AZON HOGY HAGYJÁK BÉKÉN?-kezdtem el kiabálni mire mindenki kijött a házból.

-azt hittem neked jelentett valamit az a csók a Duna parton-döntöttem hátra fejemet csukott szemmel. Kevin közben eldőlt a faltól és velem szemben állt.

-vagy azt hittem jelentett neked valamit a többi csók-könnyeztem be, pedig elakartam kerülni a sírást-vagy...vagy azt hittem hogy jelentett neked valamit hogy lefeküdtünk és nem csak egy baszás volt neked se-néztem először bele a szemébe-de mostmár látom hogy semmit nem jelentet neked-szipogtam-az összes fiú egy FASZ BAZDMEG-kiabáltam a végére már sírva.

Neki löktem a falnak Kevint és a szemébe néztem.
-rohadj meg-suttogtam, hogy csak ő hallja.

Megfordultam és elindultam be a házba, arrébb löktem a többieket akik elképedve néztek minket.

Megálltam az ajtóba mielőtt bementem volna, és hátrafordultam. Kevin szemébe néztem egyenesen.

-nem vagyok egy játék akivel kedvedre játsszadozhat-szipogtam, hangom remegett. Letöröltem könnyeim-nem fogom engedni, hogy játékként kezelj, ezt jól jegyezd meg Kevin-nevetten szánalmasan.

Megfordultam, és tekintetem találkozott a lányéval akivel csókolózott Kevin. Láttam a szemében a megbánást. Nem akartam bántani, mert nem ő a hibás, csak is Kevin az, mert a csajszi nem tudta, de Kevin nagyon is tudta hogy nem kéne, mégis megtette.

Felfutottam a szobámba és bevágtam teljes erőből az ajtót magam után majd kulcsra zártam.

Elmentem lefürödni, felvettem a pizsamámat, befeküdtem az ágyamba és álombasírtam magam.

Ig:storykvilaga.wattpadiro

Tiltott Szerelembe Esve[KKEVIN, T.DANNY FF.]Where stories live. Discover now