‼️ebben a részben 18+ tartalmak fognak szerwpelni, saját felelősséggel olvasd el!‼️
Mikor ismét felkeltem nyöszörögve felültem. Oldalra néztem és Dani még mindig békésen aludt mellettem.
Magamhoz vettem a telóm és hátradőltem, megnyitottam az instát.
Visszairkáltam pár embernek, majd nézegettem a posztokat.
Mocorgást hallottam magam mellől, odanéztem és Dani felébredt.
- jó reggelt - mosolyogtam - te hogy kerültél ide?-nevettem.
- jó reggelt - ásított - fogalmam sincs őszinten-nevetett ő is.
Kiszállt az ágyból és kiment a szobámból az ajtót becsukva maga után.
Én még egy picit tiktokoztam majd rávettem magam hogy kikeljek én is az ágyból.
Felkaptam egy sportszettet, és a rövid gatyára rávettem egy melegítőt.
A szett:
Elkéne mennem edzenem, hogy nyárra megtartsam az alakom.
Lementem a konyhába és csináltam magamnak egy szendvicset, majd visszamentem szobámba és elkezdtem pakolni a táskámba.
Beleraktam egy vízzel megtöltött kulacsot, a fülesemet, raktam még egy proteines szeletet és egy hajgumit.
Miközben pakoltam hallottam hogy nyitódik az ajtóm, odanéztem és Kevint láttam bejönni.
- szi.... - nézett rám - o bazdmeg ha ezt tudom hozok magammal gumit - mért végig. Elpirultam.
- öhm, szia - egyenesedtem fel zavartan mosolyogva.
Néha megijedek mennyire zavarba tud hozni.- hova mész? - nézett rá a táskámra majd ismét rám összeráncolt szemöldökkel.
- edzeni, hogy megtartsam nyárra az alakom - kaptam magamra a kabátot majd felvettem a táskám is.
- jajj Millus biztos megmarad neked edzés nélkül is-nézett rám perverz mosollyal, közben lépkedett felém.
- így is bomba alakod van - hajolt oda hozzám, és adott egy szenvedélyes nyelves csókot. Viszonoztam.
- várj meg kint megyek veled - mondta ahogy elvált tőlem, kacsintott egyet majd kiment a szobámból.
Megsemmisülve álltam a szobám közepén, nem akartam elhinni ami történt.
Megráztam a fejem majd lementem és felvettem a cipőm.
- hova mész? - nézett rám a TV-ről Dani.
- edzeni, majd jövök - léptem ki az ajtón. Megálltam a kapuban és vártam Kevint.
- na itt vagyok - lépett ki a kapun - mehetünk - karolta át vállam, amin kénytelen voltam elmosolyodni. Szerintem el is lehettem pirulva.
VOUS LISEZ
Tiltott Szerelembe Esve[KKEVIN, T.DANNY FF.]
FanfictionHa érdekel hogy Kamilla viszonylag jó életéből hullámvasút, akkor érdemes beleolvadnod ebbe a konyvbe! |18+ TARTALMAK ES TRÁGÁR BESZÉD!|