- gyerekek - rontott be Dani a szobába. Nyöszörögve felültem és felébresztettem Kevint is.
- mi az? - ásítottam Danira nézve. Bejött a szobába és az ajtó előtt megállt.
- el kell mennünk ma Kaposvárra mert nekem és Kevinnek is lesz ott koncertünk és anyáéknál kell aludnunk - sóhajtott. Nagyot nyeltem.
- hogy mi? - vontam fel szemöldököm - én biztos nem megyek - ingattam a fejem nevetve.
- de jössz Milla, tudom hogy szar a kapcsolatod anyáékkal de azért beszélj velük - nézett bele a szemembe Dani. Végülis valamiben igaza van.
- hát...jó.. - sóhajtottam - akkor pakolok - álltam fel - mikor is indulunk? - kérdeztem összeráncolt szemöldökkel.
- 13:30-kor - ment ki az ajtón. Átmentem a szobámba, átöltöztem és elkezdtem pakolni. Semmi kedvem odamenni.
Mire végeztem a pakolással 12:30 lett, így elég időben voltam. Levittem a cuccomat és letettem a fal mellé majd visszamentem a szobámba és neki álltam sminkelni. Igazából nem tettem be sok ruhát csak egy kivágottat a bulira, és a hazaútra egy kényelmeset.
Mikor kész lettem a sminkkel már 13:28 volt, szóval gyorsan lerohantam. Kevin és Dani már az ajtóban várt szóval gyorsan felkaptam a cipő és a mellényem meg a táskám.
- na sziasztok srácok holnap jövünk - intettek Kevinék.
- sziasztok - intettem én is, majd kiléptem az ajtón, és becsuktam magam után.
Beültünk a kocsiba, én hátraültem, Kevinék meg elől.
Mikor odaértünk vettem egy nagy levegőt majd lassan kifújtam, és kiszálltam a kocsiból. Daniék is kiszálltak és odaálltak mellém.
- nyugi Milla minden rendben lesz, csak 1 éjszakát kell maradnunk! - simogatta Dani a hátam.
- de Dani.. - mondtam halkan - tudod hogy milyen kapcsolatunk volt velük - néztem fel rá.
- nem lesz semmi baj picúr - ölelt meg Kevin, amit viszonoztam.
Odaléptünk a kapuhoz, és Dani lenyomta a csengőt. Nagyot nyelve vártam hogy mikor nyitják ki az ajtót.
Nyitódott az ajtó és anyát láttuk meg kilépni rajta. Kissé felvonta a szemöldökét.
- Ti mit kerestek itt? - kérdezte eléggé flegmán.
- szia anya neked is - sóhajtottam - csak 1 éjszakára szeretnénk maradni, nem többre nem kevesebbre - öleltem át Danit.
Odajött a kapuhoz, és beengedett minket. Bementünk az ajtón és levettük a cipőnket.
- de ugye tudod lányom, hogy nincs ennyi szoba? - nézett rám bunkón.
- tudom, de megoldjuk majd anya, 1 éjszakát csak kibírsz - vontam fel szemöldököm.
- tudjátok mi merre van szóval itthagylak most titeket, a kaja nem magától fő meg - trappolt fel a lépcsőn.
Mi is felmentünk, Kevinnek körbemutattam a házat, majd bementünk a szobámba.
- ti aludjatok Milla franciaágyán én meg alszok majd a földön egy matracon - nézett ránk felváltva Dani.
Kihúztuk a matracot és beágyaztunk, a cuccunkat meg a szekrényem elé tettük.
- nekem nagyon szar előérzetem van - ültem le az ágyra.
- ne aggódj megvédünk ha olyan van - ült le mellém Kevin, majd egy puszit nyomott a fejemre.
***
Kissé megéheztünk szóval félve, de kimentünk a konyhába, anya éppen most evett.
- szia anya, szia apa - mondtam halkan - éhesek vagyunk, kapunk kaját? - néztem anya szemébe.
- szolgáljátok ki magatokat - vett be egy újabb falatot a szájába.
Vettünk elő egy tányért mindhárman és merítettünk magunknak majd elfoglaltuk a helyünket az asztalnál.
- és miújság anya? - emeltem rá tekintetem a kajából.
- egyél - szólt rám felvont szemöldökkel.
Sóhajtottam egyet, és folytattam az evést. Alig ment le a torkomon a kaja, akkora gombóc volt benne.
Miután megettük a kajánkat beraktuk a mosogatóba a tányérokat.
- anyu légyszi rakd be ezt is a mosogatóba - nyújtotta Dani anya felé a tányérát.
- nem vagyok a csicskád elsétálsz odáig te meg mosogassál el - lökött oda a mosogatóhoz. Fájdalmat éreztem a hasamon hirtelen ahogy nekiestem a mosogató szélének, odakaptam a kezem. Anyáék már nem voltak a konyhába.
Egykézzel megnyitottam a csapot, és elöblítettem az összes tányért.
- úristen jól vagy Milla? - rohant oda hozzám Kevin, majd Dani is.
Lenéztem a földre, és egy vértócsa állt a lábamnál. Odanéztem a hasamra, és a kezem, pólóm csupa vér volt.
- add ide én elmosogatok Kevin te meg ápold le - húzott el a mosogatótol Dani. Kevin bevitt a szobába, és lefektetett az ágyra, alám egy törülközőt terített. Olyan figyelmes.
- hol vannak ilyen ragtapasz szerűségek? - nézett rám ahogy felállt.
- a szekrényem jobb oldalába a legfelső polcon - mutattam oda.
Elővette majd odarohant hozzám, feltűrte a pólóm és letörölte hasamról a vért, majd lefertőtlenítette a sebet. Olyan volt mint egy vágás, megvághatta a mosogató széle.
Beraktapaszozta majd átkötötte a hasamat gézzel lazán, de mégis tartósan.
Levette a pólómat majd rámadta az egyik fekete rövidujjúját, fölém magaslott és mélyen a szemembe nézett.
- köszönöm - sírtam el magam. Nem is a fájdalom miatt, hanem azért mert ilyen anyám meg apám van.
- alap kicsi, ne sírj - mondta halkan Kevin ahogy letörölte a könnycseppet az arcomról.
Közelebb hajolt végig a szemembe nézve, majd lecsukta a szemét, ahogy én is, és ajkát az enyémnek nyomta lágyan, mire én átöleltem nyakát.
Belépett Dani a szobába, de minket nem érdekelt. Becsukta maga mögött az ajtót és neki dőlt a falnak.
Elváltunk egymástól, majd Danira néztünk, aki mosolygott.
Feljebb ültem, és Kevin pólóját is feljebb húztam, mélyen beszívtam az illatát. Olyan jó illata van.
- tetszik? - mosolygott rám Kevin, mire én bólintottam mosolyogva és hozzábújtam.
***
Már itt vagyunk a buliban, éppen most van fent Dani a színpadon.
Nem sokkal később le is jött, majd Kevin váltotta fel. Brutál hogy nyomják a kaposváriak.
Mikor Kevin is végzett elindultunk vissza, halkan bementünk a házba majd szobánkba és bedőltünk az ágyba, én hozzábújtam Kevinhez, ő meg átölelt engem és el is nyomott az álom.
És itt is van az új rész itt is!
YOU ARE READING
Tiltott Szerelembe Esve[KKEVIN, T.DANNY FF.]
FanfictionHa érdekel hogy Kamilla viszonylag jó életéből hullámvasút, akkor érdemes beleolvadnod ebbe a konyvbe! |18+ TARTALMAK ES TRÁGÁR BESZÉD!|