7. rész-egy perc nyugalom sincs

144 1 0
                                    

- mi a fasz? - nyitott be Dani a szobámba. Kevin hasán feküdtem melltartóba miközben vadul csókolóztunk. Csak egy takaró takart le minket.

Szétugrottunk egymástól és az ajtó irányába néztünk.

- mióta megy ez köztetek most őszintén? - vonta fel szemöldökét. Nem tűnt idegesnek, ami megnyugtatott egy kicsikét.

- öhm már pár hete, vagy hónapja - húztam mégjobban magamra a takarót.

- jó nekem mindegy már - sóhajtott - csak Kevin légyszi ne törd megint össze a szívét-ment ki a szobából.

Kevinre néztem, elnevettük magunkat. Megcsókolt, közben fenekem simogatta.

- 1 perc nyugtunk sincs - nevetett.

- hát nincs - mosolyogtam - menjünk le hozzájuk szerintem - ültem fel derekára.

Bólintott egyet, felkaptuk a pólónkat és én még gyorsan beágyaztam majd le is mentünk Daniékhoz.

- na megjött a gerle pár - nevetett Laci.

Bemutattunk neki majd leültünk közéjük a kanapéra.

- bocsánat amúgy húgi e-miatt az incidens miatt - nézett rám Dani.

- nincs semmi baj, nem haragszom - mosolyogtam rá, majs hozzábújtam.

Még beszélgettünk, Laci végig csúnyán nézett rám, nem értettem miért.

- felelsz vagy merszezünk? - dobta fel ötletet Bruno. Mindannyian belementünk természetesen.

- akkor én kezdek - tette fel kezét Laci - Petra felelsz vagy mersz? - kérdezte.

- felelek először - helyezkedtem el kényelmesen a kanapén.

- igaz hogy egy kurva vagy? - nevetett. Felvontam a szemöldökömet, és felálltam.

Elé álltam és jobb kezem arcán csattant.

- anyád - nevettem szánalmasan - kitépem a rusnya fürtjeidet ha mégegyszer lekurvázol - ültem vissza Kevin és Dani közé.

- igaza van - helyeselt Dani - ne beszélj így a húgomról - vonta fel szemöldökét.

Kevin állkapcsa feszült volt, megfogtam kezét jelezve, hogy nyugodjon meg.

- na én jövök - jelentettem ki - hát akkor Laci felelsz vagy mersz? - vigyorogtan rá ördögien. Vannak tök jó ötleteim.

- ne csinálj hülyeséget - súgta oda Kevin.

- merek -válaszolt unottan Laci.

- hmm...költözz el, nem akarom nézegetni a pofádat itt - néztem rá lenézően. Lehet köcsögség volt de hát most azt kapja amit megérdemel.

Megakart ütni de elkaptam a karját és ököllel beleütöttem a hasába.

- 5 évig boxoltam, csak hajrá Lacika - mondtam gúnyosan.

Többiek felálltak és kiráncigáltak a konyhába, közben nyugtattak.

Bruno ott maradt Lacinál és felsegítette a kanapéra.
Jajj szegény meg ne sajnáljam.

Leültem egy bárszékre és töltöttem magamnak Jack Daniel's-t.

Kevin szemszöge:

Elvoltam ámulva Millától. Nem hittem volna hogy tud boxolni, meg hogy ilyen jól. 5 évig boxolt.

Ügyes mit ne mondjak. Szeretem nagyon a csajszit, meg nem tudom mi baja van Lacinak vele, de átrendezem az arcát ha mégegyszer egy rossz szava lesz hozzá.

Most Millus a konyhába ül és Jack-et iszogat. Ideges.
Mondjuk nem csodálom, engem is felbaszott Laci.

Kimentem én is a konyhába és vettem elő magamnak Absolut Vodkát.

Töltöttem egy pohárba és leültem Milla mellé, úgy iszogattam.

- nem semmi csajszi vagy - ismertem el - jól behúztál neki - nevettem.

- hát ha egyszer megérdemli -nevetett ő is - velem nem szúr ki senki, már az is undorító hogy kezet emel egy lányra - ivott bele whiskeyébe.

- igazad van - bólitottam - ha bánt csak szólj és átrendezem a pofáját - tettem fel mutató ujjam.

Csak bólintott egyet nevetve, majd ott hagyott engem.

Milla szemszöge:

Felmentem a szobámba miután befejeztem az iszogatást. Szerintem jól tettem hogy behúztam Lacinak, így látja hogy kivel csesszen ki és kivel ne.

Elővettem a kedvenc könyvemet és elkezdtem olvasgatni.

Jól elment vele az idő, mert amikor végeztem már este is lett.

Elmentem fürödni, de elfelejtettem behozni a pizsamámat. A telómat behoztam a fürdőbe, most nem a sajátomba fürödtem hanem a közösbe.

Megnyitottam az instát és írtam Kevinnek, hogy hozza be a pizsamámat.

Nem sokkal később nyitódott is az ajtó és Kevin lépett be rajta a pizsamámmal a kezében.

Elvolt már húzva a függöny, így rálátott meztelen testemre.

Becsukta maga után az ajtót és ajkába harapva végigmért.

- tessék bébi - rakta le a kisszekrényre a ruhadarabokat. Átölelt derekamnál és kiemelt a kádból, szenvedélyesen megcsókolt.

- öltözz fel bébi aztán én is megfürdök, ma éjszaka velem alszol - ment ki kacsintva a helyiségből.

Vigyorogva felvettem a kicsit szexis pizsamámat majd megmostam a fogamat is, lemostam az arcomat még.

Kimentem a fürdőből és Kevin már be is ment utánam, én szobája felé vettem az irányt.

Talán még sosem voltam ebbe a szobába így picut körülnéztem kíváncsian.

A falán és itt-ott a szekrényén családi fotók voltak, némelyiken Daniékkak volt rajta. Az egész szoba szürke és fehér színben pompázott.

Hatalmas franciaágya volt amire egyből rá is feküdtem. Nagyon kényelmes, bár ha Kevin is itt lenne már mégkényelmesebb lenne.

Pörgettem a tiktokot, közben belépett a szobába Kevin és rámmosolygott miközben csukta be az ajtót maga után.

Befeküdt mellém és magához húzott, fejemet mellkasára döntöttem. Hallottam ahogy ver a szíve és hogy szuszog. Megnyugtató érzés volt, elmosolyodtam.

- látom befoglaltad a szobám - nevetett - cuki vagy - cirógatta hajamat. Én hasára rajzoltam köröket az ujjammal mosolyogva.

- kényelmes az ágyad nagyon, tetszik a szobád is - emeltem fel fejem hogy mégegyszer körülnézzek - nem túl kupis és nincs túl nagy rend, pont tökéletes - néztem bele szemeibe, majd megcsókoltam, amit viszonzott.

Elváltunk egymástól, összebújtunk és hallgattuk egymás szuszogását, szép lassan el is aludtunk.

Hahahaaa itt a vége ennek a résznek, remélem tetszett! Jön majd egy Danis sori is, meg ha szeretnétek egy Lacis is!🫠

Tiltott Szerelembe Esve[KKEVIN, T.DANNY FF.]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz