Reggel letörten keltem fel, jó sokat aludtam. Még mindig nem tudom felfogni hogy ilyet mondott anya. Valahogy túl kell lepnem.
Aggaszt, hogy kezdek beleszeretni Kevinbe, miközben nem szabadna. Vettem egy nagy levegőt majd lassan kifújtam.
Lementem mivel nagyon éhes voltam. A többiek szerintem még aludhattak mert nem voltak sehol és tök csönd volt.
Itt-ott láttam egy sörös üveget, valószínűleg kisebb buli volt amíg én aludtam.
Kinyitottam a hűtőt, és kaja után keresgéltem. Találtam szendvicsnek valót szóval készítettem azt.
Miközben falatoztam hallottam hogy jön le valaki a lépcsőn, de nem foglalkoztam vele.
-Jó reggelt Millus-nyöszörgött Kevin ahogy belépett a konyhába-nagyon másnapos vagyok kéne egy gyógyszer-nevetett.
-jó reggelt-köszöntem kedvtelenül-felső polcon van egy kosár és abba beletettem a gyógyszereket ott megtalálod-haraptam szendómba.
-okés köszi-vette le a kosarat majd elkezdett keresgélni-valószínűleg nem sokára jön Dani is mert eléggé leitta magát tegnap-sóhajtott-nem tudom mi történt meg hogy megtudtátok-e beszélni de durva lehetett, sosem láttam még ilyennek a csávót-vette ki a már megtalált gyógyszert a kosárból.
Sóhajtottam egy nagyot, majd felálltam a székből és adtam Kevinnek egy poharat amit megtöltöttem vízzel. Daninak is vettem elő egy poharat, megtöltöttem vízzel és vettem ki neki gxógyszert is.
Elindultam fel és beléptem halkan a szobájába majd letettem az éjjeli szekrényére a pohár vizet és a gyógyszert.
Elmosolyodtam ahogy alszik, betakártam jobban és nyomtam egy puszit az arcára.
Nagyon jó tesó Dani és nagyon szeretem, ő volt velem mikor senki mas nem volt itt.
Visszamentem a konyhába és Kevin is evett már az asztalnál. Rámosolyogtam halványan majd én is leültem hogy befejezzem az evést.
-ne haragudj a tegnapiért Millus-szólalt meg halkan egy kis idő múlva.
-nem haragszom-sóhajtottam-nem tudhattad-mosolyogtam rá.
-este fele eljössz velem sétálni?-harapott bele szendvicsébe.
-persze, hány óra körül?-álltam fel hogy berakjam a tányért a mosogatóba.
-20:30 fele?-nézett rám tányérjából.
-nekem okés, akkor majd készülök-néztem rá hátra a vállam fölött.
***
Felvettem egy fekete pulcsit és egy világos farmer gatyát, majd még felkaptam a mellényemet is mert azért még nincsen olyan jó idő.
Lementem, a többiek fifáztak, én felvettem a cipőmet még.
-elmentünk akkor-intettünk Kevinnel amit a többiek viszonoztak.
A Margit-szigeten sétáltunk, nagyon romantikus volt, hiszen csak az utca fényei világítottak.
Nem volt felhős se az ég, így jól lehetett látni a csillagokat és a Holdat is.
Kevin hirtelen megfogta a kezem, amin először megijedtem, aztán rámarkoltam kezére.
Megálltunk a parttal szemben, és leültünk egy padra.
-tényleg ne haragudj a tegnapiért, nem akartalak megbántani-sóhajtott ahogy szemembe nézett.
-mondtam, hogy nem baj-mosolyogtam rá bíztatóan.
Szorosan megöleltem amit viszonzott, nyakamba fúrta a fejét és a hátamat simogatta, míg én a tarkóját.
-elmeséled mi történt?-nézett bele mélyen szemembe ahogy elvállt tőlem.
Bólintottam, majd elmeséltem neki, itt-ott megakadtam.
-úristen nagyon sajnálom-sóhajtott-nem ezt érdemled-simította meg az arcom.
-ne sajnáld, nem te tehetsz róla-néztem ajkaira, majd ő is így tett.
Elkezdtünk közeledni egymáshoz, majd összeértek ajkaink.
Lágyan és lassan csókolt, mint akit egy mozdulattal összelehetne törni.
Kezeim arcán pihentek, az övéi a derekamat simogatták.
Elváltunk egymástól, majd kínosan néztük a Dunát.
Pár perccel később elindultunk haza, nem szóltunk egymáshoz.
Szerintem mindketten a történteken agyaltunk, hogy mennyire szabadott-e volna.
-hát ez az volt aminek nem kellett volna megtörténnie-sóhajtottam.
-lehet igazad van, ha Dani megtudja letépi a tökömet-nevetett kínosan.
-nem baj, egyszer mindennek megkell történnie-mosolyogtam rá.
Kis idő múlva haza is értünk, kinyitottuk az ajtót majd beléptünk a házba.
A többiek egy körbe ültek és beszélgettek. Itt volt Manu és Dzsindzser is.
-na megjött a gerle pár-nevetett Bruno. Felmutattam neki a középső ujjamat majd levettem mellényemet és a cipőmet.
Leültünk hozzájuk Kevinnel és együtt folytattuk a beszélgetést.
***
Reggel arra keltem, hogy két kar ölel. Kinyitottam nehézkesen a szemem, és oldalra pillantottam. Dani volt az.
Nem tudom mikor feküdt ide, de hozzábújtam én is majd újra elnyomott az álom.
Ez most rövidebb rész lett de remélem tetszett azért!💗
Ig:storykvilaga.wattpadiro
VOCÊ ESTÁ LENDO
Tiltott Szerelembe Esve[KKEVIN, T.DANNY FF.]
FanficHa érdekel hogy Kamilla viszonylag jó életéből hullámvasút, akkor érdemes beleolvadnod ebbe a konyvbe! |18+ TARTALMAK ES TRÁGÁR BESZÉD!|