I. Poznanie

435 11 3
                                    

Pov: Bartek
Właśnie skończyła się lekcja Geografi, była ona pierwszą lekcją. Podobno na następnej lekcji ( godz. Wychowawcza ) miała dołączyć nowa osoba do klasy.

Nie cieszyło mnie to. Nie lubię za bardzo poznawać nowych osób, lubie swoją klasę taka jaka jest. Z moich myśli wyrwał mnie dzwonek na lekcje, więc szybko pobiegłem pod sale bo nasza wychowawczyni pani Lubelska, nie lubiła jak ktoś się spuźnia. Wszedłem do klasy i Usiadłem w ostatniej ławce, sam bo Patryk siedział przed mną z swoją dziewczyną Kingą inni tez mieli drugie połówki a ja nie mogłem nikogo sobie znaleźć.

Co prawda dużo dziewczyn na mnie leciało, ale nie były w moim typie, a z resztą od tygodnia zastanawiam się nad swoją orientacją.
- Chciałabym, przedstawić wam nowego kolegę. Za chwilę powinien przyjść.

Pov: Oliwier
Byłem trochę zestresowany, poznaniem nowej klasy, gdy usłyszałem głos nauczycielki o tym że zaraz powinienem przyjść, zapukałem i otworzyłem drzwi.

- Dziedobry, powiedz nam coś o sobie.
Zawsze stresowały mnie takie przemowy do całej klasy ale zacząłem mówić.
- Jestem Oliwier Kałużny mam 16 lat, urodziłem się 16 listopada i to tyle.

- Dobrze, usiądź z Bartkiem, to ten chłopak na końcu w brązowych włosach i białym podkoszulku na ramiączka.
Usiadłem na wskazane mi miejsce.

- część Bartek jestem - powiedział chłopak wyciągając rękę w moją stronę.
Cześć, Oliwier - podałem chłopakowi rękę.
Cieszyłem się że ktoś w ogule chciał mnie poznać, a ten Bartek wydawał się fajny.
- skoro się już poznaliście to Bartek oprowadzisz Oliwiera po szkole, możecie iść już teraz.

Witam was serdecznie 😌👋
Ten rozdział jest trochę krótszy niż myślałam, ale początki zawsze takie . Zachęcam do pisania swoich opini żebym mogła coś poprawić ( jeśli wam nie pasuje)
Możecie dać gwiazdkę jeśli się podobało😉
( Fabuła książki dzieje się w maju )

Kochasz mnie ? ~Kostek × Bartek~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz