2. Zpátky ve hře

1 1 0
                                    

Pohled Luckyho

Jestli něco vím jistě, tak je to, že Moreaua a Heisenberga jsme společně s Bombasem poslali pod drn. Jak je ale možné, že žijí? I Bombas z toho byl mimo, a to je co říct, protože ten běžně ví i to, co neví. "Co uděláme až je najdeme?" zeptal jsem se. "Nejdříve musíme zjistit o co jim jde, pak teprve můžeme něco dělat," odpověděl mi Bombas. "To dává rozum. Vsadil bych se, že nám půjdou po krku," řekl jsem. "Dávalo by to smysl, přeci jen oba dva jsou na nás nasraní. Moreau je na nás nasraný kvůli tomu, že jsme poslali pod drn Mirandu, no a Heisenberg je na nás nasraný kvůli tomu, že jsme odmítli přidat se k jeho rebelii, protože chtěl použít Ethanovu dceru Rose jako zbraň proti Mirandě. Takže docela normálka," reagoval souhlasně Bombas. A když jsem se nad tím tak zamyslel, dávalo to smysl. "A jinak jak to vlastně dopadlo s tím Ethanem?" zeptal jsem se. Bombas se najednou zastavil a podíval se na mě. "To jsi vážně tak blbý jak vypadáš?" zeptal se. To jsem se dost podivil, a když to Bombas uviděl, povzdechl si. "Jak je sakra možný, že já, který to sledoval z povzdálí, si to pamatuji, ale ty, který v tom byl hlavním aktérem, ne?" podivil se. "No, matně si pamatují, že tam byl Ethan a Cassandra, ale co přesně se tam stalo, to nevím," řekl jsem. "Proboha, ty jseš marnej," povzdechl si Bombas. "Jestli to teda víš, tak mi o tom pověz," vybídl jsem ho.

"Vždyť se to stalo na zámku lady Dimitrescu. Ethan se tam dal ve zbrojnici do křížku s Cassandrou, pak tam Ethan udělal díru do zdi bombou, takže tam vpustil zimu, což Cassandru oslabilo a on ji pak málem přizabil," začal vysvětlovat Bombas. To se mi najednou začalo rozsvěcet. "A já tam pak namátkou přišel a uviděl co udělal, tak jsem ho zbil do němoty," navázal jsem. "Přesně tak. Pak jsi Cassandru odvedl do vedlejšího pokoje, kde se mohla ohřát u krbu a pak jsi se vrátil pro Ethana," pokračoval Bombas. "A co bylo pak?" zeptal jsem se. "No, když už se Cassandra dostatečně ohřála, byl jsi takový dobrák od kosti, že jsi začal odřezávat kousky masa z Ethana a těmi kousky jsi Cassandru krmil, dokud nebyla úplně spokojená. Mohu ti říct, že sis u ní tímhle hodně šplhnul," řekl Bombas. "No jo vlastně, už si vzpomínám," řekl jsem. "Máš štěstí, že nejsem takovej grázl, jinak bych to už napráskal Cassandře a to bys pak zažil cirkus," poznamenal Bombas. To jsem se musel pousmát. "Znám tě příliš dlouho, takže vím, že to neuděláš," řekl jsem mu. "Neříkej hop, dokud nepřeskočíš. V tomto případě mi nedůvěřuj, dokud se ti neosvědčím, ale přeber si to jak chceš," zareagoval pobaveně Bombas a my vstoupili tam, kde jsme předpokládali, že Moreau a Heisenberg budou, a to do Moreauovy nádrže.

Pohled Heisenberga

Od doby, co byla Miranda svržena, jsem poměrně často pobýval v Moreauovo nádrži. A možná mi už hrabe, ale ten znetvořenej hnusák není zas tak špatný společník. Občas teda fňuká kvůli Mirandě, ale to se dá v určitém rozmezí tolerovat. Dobrý je, že do jeho vod občas zavítají i mořské panny, takže tu mám i ženskou společnost. Jsou to snad jediné holky, co neslouží tý přerostlý krávě Dimitrescu.

A když jsem si s nimi tak jednou povídal, najednou vidím, že někdo na jednu z těch panen někdo skočil. Ihned jsem se otočil, a koho nevidím? Dcery lady Dimitrescu, jenže ať jsem počítal jak jsem počítal, stále mi tam jedna chyběla. "Kdybys hledal Danielu, tak se tam cachtá s těmi pannami," řekla Cassandra. "To mě až tak netrápí jako to, že tu jste. A já se ptám proč?" zeptal jsem se. "Matka nám už párkrát říkala, že tu jsou mořské panny, tak jsme se dneska přišly podívat," vysvětlila mi to Bela. "A možná nějakou i ochutnat," dodala Cassandra a olízla si rty. To bylo pro mě jasné ne. "Tak to ani náhodou. Radši buďte té lásky a vytáhněte svoji sestru ven a pak hezky táhněte do prdele!" přikázal jsem. Bela si něco zamumlala pro sebe a protočila očima. "Ta nevyleze dřív než bude sama chtít. Možná kdyby se tu najednou objevil Bombas, tak možná jo, ale do tý doby fakt můžeš jenom čekat," řekla Cassandra. "Co s tím má sakra společnýho Bombas?" podivil jsem se. A nedlouho poté jsem zleva zaslechl poměrně známý hlas. "Takže paktování se s Belou a Cassandrou, jo? Tobě ty následky z bitvy dávají fakt na prdel, jen co je pravda," řekl Bombas.

Pohled Bombase

Že tu Heisenberg bude, to jsem čekal. To, že tu bude klábosit s dcerami lady Dimitrescu, to už ne. "Ty vole, vy dva jste mi tu chyběli," řekl Heisenberg. "My tě taky rádi vidíme," reagoval Lucky. "A co tu jinak děláš?" zeptal jsem se. "Zrovna jsem si tu podíval se třemi mořskými pannami, když mě v tom přerušila tahle trojice," řekl Heisenberg. "Asi jsem nalitej, ale já je tu vidím jen dvě," zažertoval Lucky. A chvilku na to z vody něco vyskočilo, a to něco se ukázalo být Danielou, která v puse držela zakousnutou mořskou pannu. "Po čem ty taky neskočíš, co?" zeptal jsem se ironicky. Daniela pustila pannu, jejíž bezvládné tělo pak spadlo na zem. "Ráda si občas skočím pro něco exotičtějšího," odpověděla. "Doufám, že mi ji dáš ochutnat," řekla Cassandra. "A ať tě ani nenapadne mě z toho vynechat!" přidala se Bela. "Však tam jsou ještě dvě, tak si je můžete vzít na starost," odpověděla Daniela. Bohužel pro její sestry, ony zbývající dvě panny to zaslechly a rozhodly se, že bude nejmoudřejší pláchnout, což taky udělaly.

"No, Danielo, vypadá to, že se budeš s námi muset rozdělit," rýpla si Cassandra. "Ani náhodou. Vždyť tu jsou další dvě, co si můžete chytnout," zareagovala Daniela. "Ale no tak, vzdát se dvou malých kousků tě přeci nezabije. Navíc, pokud sis nevšimla, ty zbylé dvě nám pláchly," snažila se jí to rozmluvit Bela. Daniela na to pouze zavrtěla hlavou. "No a? Navíc se vám tam vytratilo jedno kouzelné slůvko," dodala. Obě dvě se tomu pobaveně zasmály. Ani já se nemohl ubránit úsměvu. Bylo hezké vidět jak se dokázaly vesele bavit, i když to byly krvežíznivé sadistky.

Já však obrátil pozornost na Heisenberga a Lucky udělal totéž. "Tak když už tě tu tady takhle máme, co kdybys nám pověděl jak jsi vstal z mrtvých?" zeptal jsem se ho. "Vstal z mrtvých? Já ale neumřel," podivil se Heisenberg. "Karle, nejsme ve filmu, takže ten výbuch, co jsme viděli, rozhodně nebyla záležitost CGI efektů. Bylo to naprosto zřetelné a i Bombas to viděl. Pravda, ta hrouda plechu vypadala překvapivě dobře, ale horko těžko bych věřil, že to přežiješ," řekl Lucky. "To vybouchl pouze hlavní motor. V té mutantské podobě jsem měl ještě dvě záložní baterie, které bohatě vystačí na ústup, jen jsem čekal na váš odchod, protože na boj by mi ty baterie nevystačily," objasnil nám Heisenberg. "A co Moreau?" zeptal jsem se ho. "Ten? Furt fňuká jak je teď bez Mirandy a jak bez ní nemůže žít, takže nic novýho," odpověděl nezaujatě Heisenberg. "Takže nic mimořádného," potvrdil si Lucky.

"A jinak co tvá továrna?" zeptal jsem se. "Furt stojí. Redfield to tam vyhodil do vzduchu, ale základy ve velké míře obstály, takže jsem to byl schopen bez závažnějších problémů opravit. Sice mi v určitých místech ještě zatejká, když prší, ale není to nic vážného," odpověděl Heisenberg. "Tak dokud nebudeš dělat potíže, tak bude všechno dobrý," řekl Lucky. Heisenberg si jen podrážděně odfrkl a pak se odporoučel.

"Furt mu něco není po chuti, co?" poznamenala zničehonic Cassandra. "A jak jste se vůbec dohodly na tý panně?" zeptal se jí Lucky. "No, Daniela už svolila k tomu, že tu pannu můžeme ochutnat, ale nelíbí se jí představa, že by jsme se o to měly podělit," řekla Cassandra. To jsem si samozřejmě musel rýpnout. "Kdyby se to mělo férově rozdělit jen mezi dvě, tak by to asi bylo jednodušší, ale vy jste tři a pokusit se tu pannu rozdělit na tři stejný díly je takřka nemožné," poznamenal jsem. "Jo jo, samé vtípky. Jinak by to ani nešlo," řekla s předstíranou uražeností Cassandra.

"Teď mě tak napadlo, co takhle zajít za Donnou?" navrhla zničehonic Bela. Trochu mě tím vyvedla z míry, ale ne moc. "Nejsem proti, ale proč se ptáš?" "Ale jen tak. Obzvlášť když se zamyslím nad tím, že kromě těch svých panenek tam nemá žádnou společnost," odůvodnila Bela. "Fair point. Nic se tím nezkazí," souhlasil Lucky. "Tak fajn, ale jestli mi sáhne na tu pannu, tak ji zabiju a až sním tu pannu, tak sním i ji," řekla Daniela. "A nebo si v klidu sníš Donnu zatímco já a Bela si pochutnáme na tý panně," navrhla pobaveně Cassandra. "Já jsem si to myslela, že to řekneš," odpověděla Daniela. Po této srandičce jsme se pak sebrali a šli jsme za Donnou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 30 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Válka lordů (Resident Evil 8 fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat