KÖRÜN KADERİ

33 4 1
                                    

Kördü gözlerimiz. Hep kör baktık nereye baktık bilmedik ama her baktığımız yerde o vardı. Bir zaman sonra gördük kimimiz mutlu son gördük kimimiz de elinin körünü.  Prensip olarak hep yanlış kişilere aşık olurdum ben. Peki ya dünyada 7 milyar insan var bunun 80 milyonu Türkiye'de hadi bunların yarısı kız yarısı da erkek olsun yaşıtınız olan yüzde 10luk kısmı bu yüzde onluk kısmın yüzde bilmem kaçı sizin şehrinizde. Peki nerde bu doğru insan. Arayın bulursunuz belki. Belki de çevrenizdedir de bakmayı bilmiyorsunuzdur. Yani işte ben boşuna kördük demiyorum. Şu zamana kadar yanlızlık çeken biri olarak hep suçu aşkta sevgide bulmamak gerek. Birazda kendinizde arayın suçu. 

Aşık olan insanın gözü kördür. Sevdiğinden başka birini görmez gözleri. Hayattan elini kolunu çekmiştir tek taraflı düşünür. Aklı fikri ondadır. Yani kısaca dünya aşkının etrafında döner sanmaktadır. Ta ki ufak bir kaza geçirene kadar. Türk filimlerinde araba çarpınca kör olunur ya da gözler açılır ya. İşte aşktan kör olan adamında aşık oldugu insandan sağlam bi tokat yediği gün aklı başına gelir. Kamyon çarpmışa döner. Mucizelere inanın gözleri açıldıktan sonra dünyayı o zaman anlamaya başlar. Mesela doğru kişi aslında o aşık olduğu deildir. Kör olduğu için doğrusu insanı görememiştir. 

Tesadüfler güzeldir. Mesela doğru kişiyle karşılaştınız evet o doğru kişi ama hala çıkamıyorsunuz. Çıkmak için sebepler arıyorsunuz. Alın size en güzel sebep. Kader. Mesela yazılmış size karşılaşmak o istemeseydi siz karşılaşabilir miydiniz. O istemeseydi facebooktan nasıl ekleyecektiniz. O istemeseydi nasıl twitterden takipleşecektiniz.  Onun yazdığı kitabı mesela nasıl okurdurnuz o istemeseydi. O mu kim diye sormayın. Tabiki de sizi doğru kişiyle karşılaştıran. Kaderi yazan. Bence o istiyorsa yollarınız her türlü kesişir. Belki de bir şarkıda . Aradan yıllar geçse de belki bir gün bir yerde. hiç ummadığınız bi yerde Bence o yazmış siz bozmayın bir de en kısa sürede gözlerinizi kontrol ettirin. Hala kör geziyor olabilirsiniz. Doğru kişiyi bulursunuz belki. Sağlam bi kaza geçirmeniz gerek.  Unutmayın o yazmış siz engel olamazsınız. Oldurmamak için sebepler üretmeyin.

Şarkı Tadında SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin