Şarkı tadında sevmek

18 1 0
                                    


Mavi maviyle aşık olduk biz gözleri bocuk mavisi olmasa da aşık olduk baktıkça her baktığımızda nefesimizi kesen gözleri gördük sonra sevdik daha çok sevdik ne demişti İmparator Sevmek en güzel duygu sevmek aşka gönlünü vermek seveni de sevebilmek. Belki sevdiğimiz kadar sevilmedik ama olsundu biz en güzel olanı yaptık en azdından. Bir gün sevdiğimde bırakıp gidince bomboş kaldık yıkıldık derya gibi olan dertlerimizin inadına yıkılmışım ben dinledik ruhumuzdaki fırtınaları hep böyle dindirdik. Yanlız kaldık eski halimizden eser kalmadı yanlızım ben dostlarım dedik durduk. Hasreti Müslüm babayla yaşadık. Ha bide biraz alkol almışızdır o ayrı. Müslüm baba ne demişti hangimiz sevmedik çılgınlar gibi sevdik çok okuyacaksınız bu sözü ''sevmek'' çünkü başımza ne geldiyse sevmekten geldi. Amansız ayrılıklar yaşadık aman vermedi bu ayrılık zamansız olmuştu tam hayallerimizi tamamladık derken temeli sağlam atamamışız haberimiz yok.  Kafamızdan aşşağı nasılda çöktü öyle ummadığımız anda.  Amansız oldu bu ayrılık aman vermedi zaten çok erkendi zamanı değildi zamanı durduran gözlerinden ayrılacaktım bir zaman ama zamansız oldu belki buluşur gözlerimiz ummadığımız bir zaman. İşte böyle amansız anda olan ayrılıklar çekilen hasretler için Müslüm baba Adını sen koy demiş. Akıllara zarar. Yani bizim her yaşadığımız duygu için itinayla yazılmıştı tüm Şarkılar. Kaç kadeh kırdık bilmiyoruz minnoş gönlümüzde ama kendimize yazık etmişiz o ayrı. Yani seni kaybetmekten daha kötü şeyler var dediğimizde neymiş o diye sorulduğunda Beni kaybettin diyecek kadar egoist olamadık ya belkide ondan kendimize yazık etmişizdir kendimize. eskiden duygular kadar şarkılarda harbiydi ya. Müslüm baba ışık olup uçtu. İmtaratoru vurdular piyasada harbi şarkı yapan kalmadı. Yani şarkılar kadar duygularda harbiydi ya şimdi harbi şarkılar yazılmadığı için sevgiler de şarkılar kadar  yalan ve boş kaldı.  Eserler öksüz kaldı. Bestelenmiş en güzel şarkılar boynu bükük şekilde arşivlere kaldırıldı.  Benliğine yüreğine işleyen şarkılar dinlemediği için insanlar sevgilerini de eksik yeşerttiler. Eskiden çayı demli içer harbiden severdik derlerdi.

Şimdiki çaylar sallama sevgiler aşklarda ne ad koyarsanız öyle olmuş.


Şarkı Tadında SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin