Müslüm GÜRSES şarkıları gibiydi bizim aşklarımız. Çalıyordu çaldıkça hüzünleniyor dertleniyor kederleniyor bir yandan da keyif alıyorduk. Bittiğinde ne oluyordu tekrar başa sarıyorduk. Tutulduğumuz her aşk rüzgarı bizi bir yerlere savurdu.Biz her savrulduğumuz yerde bir tuz bulduk ve yaramıza bastık.Kim bilir kimler vardı onun kalbinde ama biz hep devam etik eski günlerde yaşamaya. Tam unuttum dediğinde plak başa sarıyor anılarımız acılarımız mutluluklarımız yenileniyordu. Bilmem siz ağlamayı kendinize yakıştırır mısınız ama ben gizli gizli ağlıyordum. Göz yaşları gözümden değil de kalbimden akıyordu.Susuyordum
Bir Müslüm Gürses şarkısının anlattığını anlayamadık. Konuşsana birtanem neden hep susuyorsun susmak neyi halleder neden anlatmıyorsun!
Beklide hep susmaktan kaybettik açsaydık ona hislerimizi olmasa bile içimizde ahlar vahlar kalmazdı. Konuştuk olmadı o ayrı. Beklide gizlemeseydik hislerimizi o da bize aşıktı bilemedik. Deliler gibi.
Ve hangimiz sevmedik çılgınlar gibi. Hangimiz geceler boyu uykusuz kalmadık. Hangimiz yazdığımız destanlara bir kelimelik cevaplar gelsin bir gülücük gelsin diye saatler boyu mesajlarına bakıp durmadık. İşte aşk bizim için bir kelime kadar adaletli olamadı. Yüzümüze gülemedi beklide tarzı buydu. Tartışılmaz...
Bir kuytu köşe başında elimizde çiçeklerle ya da kalbimizde harbi sevgimizle saatler boyu hanginiz beklemediniz söyleyin. Hanginizin dert ortağı paketlerinizdeki sigaralar olmadı.
Sigaranız bile çakmağıyla ayrılmaz ikiliyken siz onun yanında bulunamadınız diye sitem etmedim demeyin inanmam.
Evet zamanında bir kadın tanıdınız gülüşleri size cennetti unutturdu. Kokusu papatyaları gülleri aratmıyordu. Gözleri yaşlıydı ellerinizle beklide siz sildiniz. Elini bile tutmaya kıyamadınız sevdiniz. Sevmedim demeyin itiraf edemediniz kendinize anladığınızda çok geçti ama artık geçti. Şimdi ya unuttunuz ya da onu nasıl geri kazanırım diye düşünüyorsunuz. Keşke geri gitme şansım olsa da onu hiç sevmemiş olsam ya da onu neden kaybettim geri dönsem de yaptığı o hatayı yapmasam diyorsunuz. Zaten hatayı o yapmışsa boş verin gitsin yanlış kişiyi sevmişinizdir.
Sadece çok sevdik. Kimimiz haddimizi aşarcasına kimimiz dengesizce
aşk mı başka bişey mi adını siz koyun.İlk ve son aşkınızdı gönül bağınızda öyle yer etmişti ki kalp otagınızda. Hasret mi gurbet mi adını siz koyun.
Kaybetmekten korktuk elini tutmayı bırak sevdiğimizi bile söyleyemedik güzel gözlerine bakmaktan korktuğumuz için kafamızı bile çeviremedik dibimizdeyken. İşte onu sevmek o kadar meşakkatli bir işti.Her zorluğa göğüs gerdik onun için. Onsuzluğa bile onun için katlandık azizim.
Aşk nedir diye sorsalar tereddüt etmeden onun adını söylerdik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şarkı Tadında Sevmek
Kısa HikayeBir gün tanrı dünyaya insanı gönderdi. Başta hepsi iyiydi sonradan bazıları kötü olmayı tercih etti kimisi adam öldürdü kimisi çaldı kimisi de kendine en büyük kötülüğü yaptı aşık oldu. İyi olanlar ne yapmayı tercih etti dersiniz. İyi olanlar müzi...