İntiharlı bir bitiş

14 1 0
                                    

Bomboş bir adam olarak uyandım bu sabaha. Anlamsız bakışlar saçtım darmadagın olmuş odama. Telefonun yatagın bilmem hangi ucundaydı aramadım. Ama yeni olması başına bir zarar gelmesi konusunda biraz endişendirecek tek sebepti. Elime aldım göz gezdirdim evet yine arayan soran yoktu. Yine alışkın oldugum günaydın mesajı gelmemişti. Kendimi vurmayı düşündüm. Sandalyede asılı duran silahımı çeneme dayadığımda dün gece alacağım bir kutu mermisinin parasını nasıl da yediğimi hatırladım. Şarjörümdeki son kurşunu da bahtıma sıktım. Yanlızlığımın en hassas noktasına çiviledim. Sonra kendimi asmaya karar verdim. İpi tavana bağladığımda bi sevgiyle dolu bedeni hangi yapı taşırdı ki. Olmadı yine ölememiştim. Ortalıkta duran derme çatma uyumsuz olan elbiselerimi giydikten sonra dağılmış saçlarımı yalapşap tarayarak dışarı çıktım. Hava bugün bulutlu ve kapalıydı.Köşedeki çiçekçi tezgah açmamıştı bende komşu evin baçesindeki güllerden koparmayı düşündüm ama kime vereceğim diye düşünüp vazgeçtim. Körfezin en derin ve tenha tarafını seçtim bu gün. Bulduğum en ağır taşı ayağıma bağlayıp atlayacaktım. Ama hangi taş hangi kaya bu bedenden agır basardı ki bilemedim. Ölmemedim dostlar. Ne yaptımsa ölemedim bu gün. Bende içimde sevgiye sevmeye dair ne varsa onları öldürmeye karar verdim. Beni bu hayata benim ben olmamı sğlayan tek şey sevgiydi. Seviyordum birilerini. En yüce tarfına koyuyordum sevince kalbimin. Ama her sevgi de bin ah ettim ben. Her sevgim pişman etti. Bende kendimi öldürmenin tek yolunu sevmeye dair ne varsa onları içimde öldürerek mümkün olacağına karar verdim. Sevdiğim kim varsa telefonumdan numarasını sildim.  birisi vardı tutkuyla bağlandığım. Nefret etmem için elinde ne geldiyse yapmıştı. Bende heves olduğuna karar verdim. Sildim. Bilirsiniz tutkular bir ömür sürer hevesler bir süre sonra biter. Kafamda bitirmek telefonumdan numarasını silmek kadar basit o kadar değersizmiş. Sonra ben bir çocuk gibi yeniden doğdum öldürdüğüm o saf ve temiz duyguların üzerimdeki yükünün kalkmasıyla. Şimdilik sevmeye değecek kimse yok. Yeni biri olarak sevmekten uzak yaşıyorum. Daha mutluyum kendim için. Başkaları için sevgiyle yaşamaktansa kendim için sevgiden uzak yaşamak. Şimdi sevdiğim tek şey şarkılar. Ölü bir adamın soğukluğuyla yazıyorum sevgisiz günler. Ama yeni doğmuş bir bebeğin baktığı gibi de sizlere umutla bakıyorum. Öğretecek birilerini arıyorum sevmeyi. Sevgiyi yeni doğan bir bebeğin büyüdükçe öğrenmesi gibi.  

Şarkı Tadında SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin