> drowning <

46 7 39
                                    

.  .  .

"Emirleri yerine getirmiyorum maalesef."

"Ben getiriyorum ama."

Bıçağı ona yaklaştırdığında Taesan kameraya daha dikkatlice baktı. Tam olarak teslim olmuştu artık.

"Cidden umrumda değil. Devam et, öldür beni."

Woonhak zorlanarak elindeki bıçağı geri çekmeye çalıştı, ama içindeki kontrol edilen duygu izin vermiyordu.

"Yapmak zorundayım."

Bıçağı keskin yerinden tuttuğu anda eli kesilmişti, ama bıçağı aldığı an uzağa doğru fırlattı. Onu nazikçe de olsa yakalamaya çalışmıştı ama Woonhak işleri zorlaştırıyordu. Elinde olmasa da neler yaptığı ortadaydı. Taesan'ı duvara doğru itip yerdeki bıçağı aldığında eline doğru saplamaya çalıştı, onu duvara sabitlemişken. Bıçak neredeyse eline değerken, bıçağı geri itmeye çalışıyordu Taesan.

"Dur artık."

Woonhak bıçağı tekrar havaya kaldırdığında Taesan son ses bir siren sesi duymuştu. Gözünün önüne gelen görüntüyle kendini sola doğru fırlattı. O anda Woonhak'ın arkasında birini görmüştü. Elindeki makasla.

"Bitti."

Parçaladığı oyuncak ayıyı yere atarak Taesan'a doğru koşup ona sımsıkı sarıldı.

"Sen mi yaptın...? Her şey bitti mi Donghyun?"

"Evet öyle. Koruyucu meleğin olacağımı söylemiş miydim? Jaehyun'a olan sözümü tutuyorum da."

"Gerek yoktu."

Leehan yere oturmuş ağlayan çocuğa baktı ve sarılmayı bırakıp Woonhak'ın yanına eğildi.

"Bitti."

"Teşekkür ederim..."

Mahçup bir şekilde Taesan'a baktı ve iç çekti.

"Özür dilerim...o ayıcık yüzünden... Ben ve klonum... Özür dilerim bu çok kötü... Benim yüzümden ölüyordun.."

"Önemli olan ölmediğim."

Ona yaklaştı ve ağlayan çocuğun elinden tutup onu ayağa kaldırdı, gözyaşlarını silip gülümsedi.

"Geçti, geçti."

Woonhak güldü ve Taesan'a sarıldı. Sarıldığı andan itibaren Taesan tekrar hastanedeydi. Ama bu sefer kıpırdamaya çalıştığında ellerinin yatağın ucuna bantlı olduğunu fark etti. Gözleri Jaehyun'u aradı ama birkaç saniye göremeyince derin nefes alıp gözlerini dinlendirdi.

"Taesan iyi misin? Kafanda bardak kıracak kadar delirdin mi?"

Her şey bitmişti. Muhtemelen son günüydü burada. O yüzden hemen hastaneden çıkmak istedi. Jaehyun'a tatlı bir şekilde baktı, dudaklarını büzdü. İlk kez bu kadar şirinlik yaparak istediğini almaya çalışıyordu.

"Jaehyun lütfen taburcu olmam gerektiğini söyler misin? Lütfen?~"

İçten içe söylediği şeyden utanmıştı, asla ve asla onluk bir hareket değildi. O yüzden bunu duyan Jaehyun da kahkaha atmıştı ama hemen Taesan'ın yanaklarını sıktı.

"Ya dur."

"Tipe bak yerim, of video çekseydim de Leehan görseydi."

"Dediğimi yap."

✓ ┊ evening glow ୨୧ bonedoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin