B9

176 20 121
                                    

Kuzular şimdi Sunoo shifting deyken birkaç bölüm yazmama rağmen sadece 5-6 gün kaldı Sunoo. Bu yüzden aradan 1 ay geçirmem lazım böyle her gün aynı geçicek kantin ev, kantin ev, böyle böyle devam edicek
————

Yine her zamanki gibi okula gidiyordum. Artık okula gitmekten korkmuyordum.

Niki ve grubu beni korurdu eminim. Zaten Jungwon'un beni korumasından sonra 1-2 kez uğraşıp saldılar beni.

Artık okula giderken ne yaşayacağım diye düşünmeme gerek kalmıyordu.

Çünkü hayatımın en güzel günlerini yaşıyordum ve kafa yormama bile gerek kalmıyordu. Tek bildiğim çok gülecek olmamdı.

Ve okula mutlu gitmek ders notlarımı da arttırdı galiba. Yani o kadar düşük değildim ama artık çook daha iyi notlar alıyordum.

Bu yüzden ailem de mutlu oluyordu. Tabikide kavgalar bitmedi ama artık psikolojim daha iyiydi.

Düşündüğüm şeylerle okula vardım sırama oturdum. Çantamı düzenledim ve Niki'nin sınıfına gittim.

"Ooo hoşgeldinizz" denilerek Niki tarafından karşılandıktan sonra teneffüste ne yapacağımız hakkında konuşmaya başladık.

Her gün yapıyorduk bunu. Ama kantin ve bahçe dışında bir yere gitmeyeceğimizi biliyorduk.

Veya öyle sanıyorduk çünkü Niki "Sunoo sen bize alış diye bir süre bunu yapmadık. Ama okuldan kaçalım mı bizim grup olarak" dedi.

Yani evet derdim ama ailem yüzünden yapamazdım. Daha fazla kavga edeceklerdi ve daha kötü olabilirdim.

"Ha-"

"Tamam e o zaman kaçıyoruz"

"Niki ha-" "itiraz istemiyorum. Bizim gruba haber veriyorum"

"Niki kötü şeyler olabilir" dedim ama pek işe yaramadı çünkü çoktan söylemişti.

Yapçak bir şey yoktu çünkü onlarda zorlayacaktı. Kavga olsada çekerim. Ayrıca söylemezsek ve yakalanmazsak öğrenmezler.

Bugün kaçacaklarını bilmiyordum. Tamam kaçarız sıkıntı yok diye düşünürken kolumdan tuttular. Ve koştular. VE BENDE KOŞUYORDUM.

Dışarı çıktık ve kapıdan da geçtiğimize göre özgürdük.

Dışarı çıktık ve kapıdan da geçtiğimize göre özgürdük

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle gözüküyorlar. ÇOK TATLİİİ. Jake ve Hee nerde olim.

Bir tane pastaneye geldik. Ağlamak üzereydim.

Heeseung hyungun doğum gününde yaptığımız komiklikler. Jay hyungun bir anda tuvalete gitmesi. Benim omletimi yiyememem. Nikinin kızması.

Shifting'te buluştuk | SUNKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin