B7

159 23 67
                                    

Film çok güzel bitti ve biz mutlu mutlu zıplarken ben bir kar küresi kırdım.

Korkuyla irkilip kaçtım. Herkes iyi misin falan derken Niki "HYUNG BEN ONU ÖZEL BİRİNE ALMIŞTIM" dedi.

Kanım dondu. Zaten beni sevdiğine inanmazken bide bu şok çok ağır gelmişti.

"Özür dilerim Niki yanlışlıkla oldu" diyebildim tek. Niki'se "nasıl düşürmeyi başardın ki zaten" dedi

"Niki beni suçlama hatam yok yanlışlıkla yaptım orada kar küresi var mıydı haberim bile yoktu" Çok kötü hissettim. Daha konuşmak istemedim gitmek istedim.

Niki "HAYIR BİLİYORDUN BENİ BUNU EVE GETİRİRKEN KAPIYI SEN AÇTIN" dedi. Evet açmıştım ama hiç ellerine bakmadım bu yüzden bilmiyordum.

"NİKİ SAÇMA SAPAN KONUŞMA EĞER ŞAKA YAPIYORSAN EĞELENCELİ DEĞİL" diye bağırdım ve Jake hyung araya girdi

"Çocuklar yapmayın böyle Niki sen aptal mısın yanlışlıkla yapmış işte" dedi.

Ben bu sırada tuvalete kaçtım ve kapıyı kilitledim. Zaten gözlerim doluydu bide Niki kapının arkasından üzgün bir şekilde "Hyung" diye seslenince bir göz damlası süzüldü gözümden.

Uyuyana kadar hatta sabaha kadar burada ağlamak istiyordum. Tek arkadaşımı (diğerleride tabiki var ama Niki en özeli) kendi ellerimle hatam yüzünden kaybettim.

Veya sadece sinirlendi bilmiyorum. Hayatımda çok az arkadaşa sahip olduğum için anlamadım fakat eğer onu kaybettiysem yaşamamın anlamı yoktu.

Ne zamandır ağlıyorum bilmiyorum ama gözlerim şişmişti. Bide çook fazla ağladığım için 2-3 kez kusmuştum.

Artık yatmalıydım. Gözlerimi sildim ve çıktım yatağa gittim.

Bir sağa dönüyorum bir sola dönüyorum yok. Uyuyamıyorum. Ama nedenini biliyorum. Niki yok.

8 yıl boyunca hayatımın en rahat uykularını çektim ama şu an o yok ve uyuyamıyorum. Kendi iyiliğim için onunla uyumam lazımdı.

Yoksa yine kötü olurdum. Bu yüzden içeride koltukta bensiz mışıl mışıl uyuyan Niki'ye baktım. Kalbimi kırmıştı ama ondan başka kimse yoktu.

Onu dürtmeden önce yüzüne baktım. Kesin benden daha önemlileri rüyasında görüyordu. Kusmak istedim ama ilk önce Niki'yi yatağa götürüp onu rahat bir yerde yatmasını sağlamalıydım.

"Niki. Niki. Kalk hadi" dedim. Niki gözlerini aralamaya çalışırken "ne oldu bensiz yatamadın mı"

"ne yapacaksın. Sen benden özelleri düşün"

"ya hyungg. Geliyorum tamam bekle beni" dedi "ne kadar sana kırgın olsam da senin rahatlığın benden önemli gel yat yatakta" dedim

"benim rahatlığım bahane Niki şahane"

"Niki dalga geçme yoksa seni salona kilitleyeceğim"

"TAMAM TAMAM ŞAKA YAPTIM ŞAKA ŞAKA. GELMEEE" dedi istemsiz kıkırdadım.

Yatağa uzandığımızda ben arkamı dönmüş yatağın en ucunda neredeyse düşecek haldeydim.

Bir anda bir dürtüyle "Niki sana bir şey sorucam. Beni affettin mi?" Dedim.

Niki bir anda belime sarıldı ve aramızdaki boşluğu kapattı. Ben kızarırken Niki "Evet. Bir anlık sinirle böyle oldum özür dilerim. Zaten aldığım kişi seni affeder" dedi.

Affetsin affetmesin umrumda değildi. "Sarılabilir miyim" dedim. Daha sıkı sarıldı ve bende ona sarıldım.

...

Shifting'te buluştuk | SUNKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin