B6

187 24 69
                                    

Sunoo'dan
Gözlerimi açtığımda odamdaydım ve beni Jungwon uyandırıyordu. Bana "5 saattir uyuyorsun hyung kalk yemek ye dedi"

NE. 5 SAAT Mİ? YUH. Hemen kalktım  uyuduğumdan dolayı terlemiştim ve sırılsıklam olan vücudumu peçeteyle silip aşağıya indim.

Gördüğüme göre Niki yemeğimi ısıtıp koymuştu. İdeal koca tipi.

İnşAllah zehirlenmem duasıyla saol dedim ve yemeye başladım. Güzeldi. Demekki Niki yemeğe dokunmamıştı.

Bitirdim ve Niki "Birazdan uyuyacaksın değil mi?" Dedi. Sanmıyorum ama 3-4 saate uyurum" dedim.

Bebek miyim ben ye iç sıç yat. Allah Allah. Hem sen uyurken belki ben seni yine izlicem yani.

"Beni mi bekleyeceksin"

"Evet"

Ya tamam belki bütün gece uyumamış olabilirim ama ben dersimi aldım yaaa.

"Niki ben bebek miyim tamam ben dersimi aldım"

"Evet benim bebeğimsin ve beni hiç bir zaman dinlemedin bu yüzden uyuduğunu görmem lazım" dedi.

Öffff. Peki. "Peki bugün kitap okuma günüydü, okudun mu kitabını. Okumadıysan biraz okuyalım uykum gelsin"

"okudum" (yalan) "ama yine biraz daha okurum"

Yaaa şapşiiiikk 💅🏿 " tamam gel okuyalım" gittik ve odada okumaya başladık.

Okurken arada ona bakıyordum ve yine ona bakarken gözlerini kitaptan ayırmadan "çok bakma gözün kalır" dedi.

YA BU NİKİNİN PROFESYONELLİĞİNİ NE YAPACAĞIM.

"Tamam yedik sanki" deyip kitabıma döndüm

Esnemeye başladığımda "artık bırakalım" dedim çünkü Niki'nin gözünden uyku akıyordu.

Yatağa geçtik ve beni izlemeye başladı. Gözlerimi kapattım ama hala hissediyordum. Bana bakıyordu.

Bana bakılarak uyuyamazdım bu yüzden arkamı döndüm ama arkamdan bana sarıldı ve "Hİİ" diye nefesini bir anda çektim.

Niki buna kahkaha atarken ona benim için güçlü ama onun için bir kedinin dokunması kadar acıtıcak yumruklar atıp tekrar arkamı döndüm.

Bu seferde beni kendisine döndürdü ve "seni izlemem lazım sana uyuma konusunda güvenmiyorum" dedi

"kırıldım Nishimura Riki" dedim gülümseyerek

Gözlerimi kapatıp uyuma taklidi yaptım ama " taklit yaptığı anlayabiliyorum" dedi

"sende bir şeyi anlama heee" dedim

" Ya hyung seni test etmiştim hadi uyu artık" dedi.

"İmposter. Yakalandım" dedim ve bu sefer gerçekten uyumaya çalıştım. Nasıl olduysa da uyudum o kadar uyumama ramen

Niki'den
Kitabımızı okurken Sunoo hyung'un bana baktığını hissettim. Biraz utandırmak istemiş olabilirim yani👉🏿👈🏿.

Bu yüzden "çok bakma gözün kalır" dedim. Bence iyi de dedim çünkü çok tatlı bir şekilde utandı ve bana sinirli sinirli konuştu.

Sinirliyken de çok tatlıydı. O hep tatlıydı. Ve ben tatlı olan herşeyi çok severim (Sunoo hyung hariç olan tatlıları sevmem).

Ondan sonra biraz daha okuduk (yani o okudu ben ayakta uyuyordum). Daha okumayalım deyip ikimizi yatağa aldı ve uyumaya çalıştı ama ben onu izledim.

Shifting'te buluştuk | SUNKİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin