အခန္​း(5)

273 30 3
                                    

"သမီးငယ္​"

"ပါးပါး"

"​ေက်ာင္​းတက္​ရတာအဆင္​​ေျပရဲ႕လား သမီး​ေလး"

"မီးငယ္​အဆင္​​ေျပပါတယ္​ ပါးပါးရဲ႕"

"​ေက်ာင္​းစဖြင္​့တဲ့ရက္​က ​ေႏွာင္​့ယွက္​တဲ့ alpha​ေတြနဲ႔​ေရာ အဆင္​​ေျပၿပီလား"

"အဲalphaထဲက တစ္​​ေယာက္​က ​ေနာက္​​ေန႔မီးငယ္​ ​ေက်ာင္​းတက္​​ေတာ့ မီးငယ္​ကို လာ​ေတာင္​းပန္​တယ္​လို႔ ပါးပါးကိုမီးငယ္​​ေျပာတယ္​​ေလ"

"စစ္​လြန္​းတာယာဆိုတာ မိန္​းက​ေလးalphaမလား"

"အင္​း သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း ဟိုalpha kingဆိုတဲ့ ​ေကာင္​က ဘဝင္​႐ူးဆိုပင္​မယ္​့ စစ္​လြန္​းနဲ႔မႉးက​ေတာ့ alpha​ေတြထဲမွာ ​ေတာ္​​ေတာ္​​ေလးကို သ​ေဘာထားျပည္​့ဝၿပီး ကူညီတတ္​တဲ့ alpha​ေတြလို႔​ေျပာရမယ္​ ပါးပါး ခုဆိုမီးငယ္​​ေလး​နဲ႔ သူငယ္​ခ်င္​း ျဖစ္​​ေနၿပီ ပါးပါးရဲ႕"

"ဟုတ္​ပါၿပီ တစ္​ရက္​​ေလာက္​​ေတာ့ သမီး​ေလးရဲ႕ သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို ထမင္​းစားဖိတ္​ရအံုးမယ္​"

"ဟုတ္​ကဲ့ ပါးပါး"

"ဒါနဲ႔ ပါးပါးသမီး​ေလးကို​ေမးရအံုးမယ္​"

ဟိန္​း သမီး​ေလးရဲ႕ ဆံႏြယ္​႐ွည္​​ေလး​ေတြကို ကိုင္​လိုက္​ၿပီး နဖူး​ေပၚက်​ေနတဲ့ဆံပင္​​ေလး​ေတြကို သပ္​တင္​​ေပးလိုက္​​ေတာ့တယ္​

"ပါးသမီး​ေလး​ေတာင္​ ခုဆိုအရြယ္​​ေရာက္​​ေနၿပီ ပါးသမီး​ေလးကို mate​ေတြ႔သြားမွာ​ေတာင္​ ပါးပါးက ​ေၾကာက္​​ေနမိၿပီ"

သဒၶါ ပါးပါးရင္​ခြင္​ထဲတိုးဝင္​လိုက္​ၿပီး

"ပါးပါးကလည္​း မီးကmateမ႐ွာပါဘူး​ေနာ္​ မီးက ပါးပါးလို ဆရာဝန္​ျဖစ္​​ေအာင္​လုပ္​ၿပီးရင္​ glandကိုခဲြထုတ္​ျဖစ္​မွာ ၿပီးရင္​ ပါးပါးကိုတသက္​လံုးအ​ေဖာ္​လုပ္​​ေပးမွာ"

"အဲဒါဆို ပါးပါးရဲ႕မ်ိဳးစက္​ပ်က္​သြားမွာ​ေပါ့ မီးငယ္​​ေလးရဲ႕"

"မီးက​ေတာ့ mateမ႐ွာဘူး မ်ိဳးစက္​ပ်က္​မွာ​ေၾကာက္​ရင္​ ပါးပါးပဲ mateအသစ္​႐ွာလိုက္​​ေတာ့ မီးက အငယ္​​ေလး​ေတြ ကူထိန္​း​ေပးမယ္​"

မင်းက ငါ့အတွက်​​တော့အမြဲတမ်းomega မင္​းက ငါ့အတြက္​​ေတာ့အျမဲတမ္​းomegaWhere stories live. Discover now