Gelmiştim. Jin Hyung'un mesajını aldığım gibi evden fırlamıştım. Karşısında büyük bir heyecanla beklediğim kapının açılmasını bekliyordum. Gelen kapı kilidinin açılma sesiyle beraber derin bir nefes aldım. Marilyn ve Jin hyung karşımdaydı. İçeri girdim. Marilyn kendini tanıtıp hemen bir odaya girmişti. Jin hyung ise beni başka bir odaya doğru yönlendirmişti. Odanın kapısını tıklatıp ses gelmediğinden emin olduğunda kapıyı açtı.Taehyung yorganına sarılmış uyuyordu.
Buradayım sevgilim. 2 yılın sonunda yanındayım. Tüm benliğimle sana geldim. Ben sudan çıkmış balık gibi çırpınıyorum. Sen ise yıllar önceki o güzel çocuk halindesin, melekleri kıskandıracak kadar güzelsin sevgilim. Geldim. Buradayım Taehyung. Yaptıklarımı affetmen için ayaklarına kapanmaya geldim, affet beni Taehyung'um. Nolur affet beni de yıldızlarımızı yeniden yazalım; hiçbir şeyin bizi ayıramayacağını söyle bana sevgilim, bu gece dünyanın bizimle olacağını söyle. Hiçbir şeyin bizi uzak tutamayacağını anlatalım herkese Taehyung, benim güzel Taehyung'um.
Taehyung'un uyuduğu yatağın dibine çökmüş Taehyung'u izliyordu Jeongguk. Çok özlemişti bunu biliyordu. Ona uzun zaman sonra bu kadar yakın olması kalbini çok hızlı attırıyordu. Taehyung'un hüzünlü olduğu uykusunda bile belliydi. Dakikalar geçiyordu. Jungkook ağlamaklı gözlerle sevdiğini izlemeye devam ediyordu. "Jungkook beni unuttu hyung." Taehyung rüya görüyor olmalıydı. "Bak hyung bu yüzükleri almıştım bizim için ama bir anlamı bile kalmadı." Taehyung'un sesi değiştiğinde ağlayacağını anladı Jeongguk. "Ben onu çok seviyorum ama galiba o beni eskisi kadar sevmiyor." Bunu nasıl düşünebilirsin Taehyung, seni her şeyden herkesten daha çok seviyorum. diye fısıldadı. Şimdi ikiside ağlıyordu. Jungkook tam o an aklına gelen ilk şeyi yaptı. Taehyung'un elini tutup hafifçe okşamaya başladı, kafasını yatağa dayadı ve sevgilisine yazdığı şarkılardan birini mırıldanmaya başladı.
Lately I've been thinking, thinking 'bout what we had
I know it was hard, it was all that we knew, yeah
Have you been drinking to take all the pain away?
I wish that I could give you what you deserve'Cause nothing can ever, ever replace you
Nothing can make me feel like you do
You know there's no one, I can relate to
And know we won't find a love that's so trueTaehyung sakinlemişti, Jungkook bunu hissetti. Ellerine bakıp şarkının sözlerini söylemeye devam etti. Tabii ki Taehyung'un elini tutup okşamaya başladığı ilk andan itibaren onu dinlediğini bilmeden...
There's nothing like us, there's nothing like you and me
Together through the storm..."Jungkook?"
_______________
ARKADASLAR IMDAT BEN ASIK OLDUM BU BOLUMEEEEEEE 😭😭😭😭😭
NEDEN BÖYLE OLUYO YA AĞLAMAMAM GEREKIYODU 😿😿😿
PEKI YA SİZ BOLUMU NASIL BULDUNUZ SEKERLİKLER??????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nlikeu • taekook
FanfictionŞarkıcı ve söz yazarı Jeon Jungkook, ilk aşkı Kim Taehyung'u kaybetmişti: geri kazanmaya çalışıyordu.