Otobüs nihayet durduğunda midem ağzıma gelmişti. Otobüs kokularından nefret ederdim bu yüzden hemen arabadan inmiştim. Taehyung'un ayarladığı mekanın önüne gelmiştik, güzel görünüyordu. Askerler de tek tek indiğinde Taehyung önümüzde durmuş, birkaç kez gözlerini üstümüzde gezdirdikten sonra önden ilerlemeye başlamıştı.
Arkasından onu takip ederken bir yandan da etraftaki insanlara bakıyordum. Kaç haftadır askerdekiler dışında adam akıllı gördüğüm tek insanlardı. Restorana girdiğimizde Taehyung büyük bir masanın önünde durmuştu. Askerler tek tek sandalyelere oturmuştu. En baştaki yere Taehyung geçmişti, ben ise çarprazındaki sandalyeye oturmuştum. Herkes önündeki menüye bakmaya başladığında menüye göz gezdirmiştim. Çok bir çeşit yoktu o yüzden sadece biftek ve makarna istemiştim.
"Komutanım içmek serbest mi?"
Askerlerden biri konuştuğunda Taehyung geriye yaslanarak askere bakmaya başlamıştı.
"Bir iki kadeh dışında içtiğinizi görmeyeyim."
İçten içe mutlu olurken keyifle önümdeki bardağı almış ardından suyumdan içmeye başlamıştım. Bir süre sonra garsonlar gelip siparişleri teker teker önümüze bırakmaya başlamışlardı. Önümdeki makarna ve biftekten yemeye başlamış, bir yandan da kadehimdeki şaraptan yudumluyordum. Alkol direncim çok yüksek olmasa da içmeyi severdim, bu yüzden masadakilere ayak uydurmuştum.
Taehyung bizden farklı bir içki içiyordu. Bardağındaki içkide gözüm kalırken bifteğimden bir parça ısırmıştım. Bakışları yüzümü bulduğunda bakışlarımı başka bir yere çevirmiştim. Bardağımdaki şarap bitmiş kaşla göz arasında yenisini doldurmuştum.Bugün olabildiğince içmek istiyordum, Taehyung fark etmeden doldurabildiğim kadarını doldurmuştum. Askerler kıtlıktan çıkmışlar gibi yemeklerine saldırmışlardı. Makarnayı pek beğenmesem de biftek cidden iyiydi. Yanımdan sandalye sesi gelince Taehyung'un kalktığını anlamıştım.
"Lavaboya gidip geleceğim, saçma sapan tek tavırda bulunanı hayattan soğuturum, ona göre hareketlerinize dikkat edin, geleceğim birazdan."
Masadan ayrıldığında elimi çeneme yaslayarak onun bardağına bakmaya başlamıştım. Askerler kendi alemindeyken bardağı gizlice alıp bir yudum almıştım. İçkinin tadı çok iyi gelirken içebildiğim kadarını içmiş ardından Taehyung çakmasın diye bardağı tekrardan doldurmuştum.
Bir süre sonra Taehyung geldiğinde önümdeki yemekle oynamaya başlamıştım. Midem yanıyormuş gibi hissediyordum, yediğim yemekten mi kaynaklı içtiğim içkilerden mi kaynaklıydı bilmiyordum. Bardağımdaki şarabı bitirmiş ardından tekrardan doldurmuştum. Taehyung önündeki bardağa bir süre bakmış ardından şüpheyle bakışlarını bana çevirmişti.
"O kaçıncı bardağın jeon?"
Göz ucuyla ona bakarken omuz silkmiştim."
"Bir buçuk oldu daha."
Gözlerini kısarak bana bakmaya devam etmişti. Midem yanmaya devam ederken doğrulmuş Taehyung'a dönmüştüm.
"Lavaboya gideceğim."
Sandalyesine yayılmış yüzüme bakarken kafasıyla onaylamıştı.
"Çabuk gel."
Kafamı sallayarak hızla lavaboya gitmiştim. Kalp atışlarımı ağzımda hissediyordum. Orospu çocuğu Taehyung'un içkisi zehir miydi bilmiyordum ama çok pis midemi yakmıştı, bir yandan da başım dönüyordu.
Lavabonun önüne geldiğimde elimi önümdeki mermere yaslayarak aynadan kendime bakmaya başlamış, hızla suyu açarak suyu yüzüme çarpmaya başlamıştım. Yüzümdeki sıcaklık geçmezken mermeri sıkarak gözlerimi kapatmıştım. Başım dönerken ayakta zar zor duruyordum. Kapının açılma sesini duyduğumda aynadan giren kişiye bakmıştım. Taehyung bana bakıp hızla yanıma gelmiş, bedenimi kendine çevirmişti.
"Siktiğimin salağı içkimden içtin değil mi?"
Kafamı sakince sallarken benden beklemediği bir uysallıkla cevap vermiş olmam onu şaşırtmış gibiydi. Elini yanaklarıma koyup derin bir nefes almıştı.
"Kusamıyor musun?"
Yüzümü buruşturarak hıçkırmıştım.
"Hayır, denedim olmuyor."
Derin bir nefes almış ardından kafamı musluğa doğru eğerek avcuna su doldurmuştu.O yüzüme suyu sıçratırken gözlerimi kapatmıştım. Kafamı bir süre sonra kaldırmış yandan peçete alarak yüzümü silmeye başlamıştı. Kafamı ellerinin arasından çekmiş kaşlarımı çatarak ona bakmaya başlamıştım.
"Kendi işimi hallederim."
Onun da kaşları çatılırken bıkkın bir nefes vermişti.
"İnatlaşma jeongguk, bırak yardım edeyim. İyi görünmüyorsun"
Kafamı hafifçe sağa doğru yatırmış yüzüne bakmaya başlamıştım.
"Yardım? Sen bana yardım mı edeceksin Taehyung? Yoksa ben rüyada mıyım?"
Kendi kendime gülmeye başlarken yanıma gelerek tek eliyle sweatimin yakasından tutmuştu.
"İçtiğin içkinin alkol oranını biliyor musun sen? Senin alkol direncin mi var da böyle saçma bir şey yaptın jeon?"
Yüzlerimiz birbirine yakınken parmaklarımı bileğine sarmıştım.
"Ne zaman ayık kafayla gezdim de şimdi gezeyim Taehyung? Beni güldürme, karşında çocuk yok."
Yakamdaki elleri daha da sertleşirken yüzümü yakınına çekmiş ardından dişlerinin arasından konuşmuştu.
"Şu an karşımda sadece bir çocuk var, keçi inadını sikerim senin."
Gözlerim keyifle kısılırken dudaklarım kıvrılmıştı. Yüzüne doğru eğilmiş ardından kafamı kulağına yaklaştırmıştım.
"Seni sinir etmeye bayılıyorum, elinden oyuncağı alınmış çocuklar gibi ağlayıp duruyorsun Kim."
Bir anda sırtım karşımdaki duvara yaslanırken neye uğradığımı şaşırmıştım. Taehyung'un kolları bedenimi kıskacı altına almıştı. Yüzümün yakınlarındayken sinirinden nebze bir şey kaybetmemişti.
"Seni ağlatırım jeongguk, o çeneni artık kapat."
Kafam ayık değilken daha bir cesur oluyordun, bugün de onun tescilli kanıtıydı.
"Onu nasıl yapacakmışsın Kim? Karşımda sadece kızgın bir boğa varmış gibi hissediyorum. Dikkat ısırabilir diye bir uyarı da asmamı ister misin alnına?"
Boğazımda hissettiğim parmaklar ardından dudaklarıma kapanan dudaklar asla beklediğim bir şey değildi işte. Gözlerim fal taşı gibi açılmış put gibi durmaya başlamıştım. Taehyung'un dudakları dudaklarımın üstündeydi, ne kadar sarhoş olursam olayım bunu anlayabilecek ayıklıktaydım. Kanımdaki sıcaklık beni pişman olabileceğim her karara iterken birini daha doğurmuştu. Dudaklarım hareket etmeye başlamış kollarım ise Taehyung'un boynuna dolanmıştı. Bunları ben mi yapıyordum bilmiyorum ama bedenim ilk defa beni dinlemiyormuş gibiydi. Tuvalette Taehyung'la deli gibi öpüşen ben olamazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i hate everything about you
FanfictionLisede kanlı bıçaklı olduğu Taehyung'la askerde karşılaşmak jeongguk için de sürpriz olmuştu.