Kan Kadehi.(Tamamen kurgusal karakterlerden oluşmaktadır.)
(Kitap+18,cinsellik ,cinayet ,kan ,şiddet ve argo içermektedir.)
LA ESPADA~ ETERNAL RAİJİN
🥀"Evet Cansu, olay yeri 24 saat içinde kanın Suzan Kandemire ait olduğunu belirlemiş."
Televizyondan yükselen sesi duyuyordum.
"Bu inanılmaz bir cinayet Erhan, iğrenç ötesi nasıl yapılabilir bu?"
Mutfaktan çıkarak salona doğru ilerledim.
"Bunu yapan kişi insan olmamalı, yaratık yapar bunu anca!"
Elimde tuttuğum kupanın yüzeyinden yükselen dumanı umursamadan dudaklarıma götürdüm.
Kahvenin acı tadı damağıma değdiği an zevkle dudaklarım iki yana çekildi.
"Bir tahminimiz var aslında Cansu."
Koltuğun üzerinde duran kumandayı alarak televizyonda dönen sabah haberinin sesini açtım.
Adam yüzünü kasarak konuşuyorken önünde hayretle onu izleyen kadın bir anlığına duraksayarak kameraya baktı.
Göz göze geldik.
"Yoksa tekrardan Türkiyeye mi döndü?."dedi kadın kameraya bakarak. Adam ise kadına bakıp kafasını eğdi.
"Bu ihtimal..."dedi adam kısık sesle.
Ve canlı yayın anında kesildi.
Elimde tuttuğum kumandayı gülümseyerek tekrardan koltuğa fırlattım.
Bir cinayet işlenmişti ertesi gece.
Büyük bir cinayet. Bütün ülkeyi bir geceliğine yasa boğan bir cinayet.
Cumhurbaşkanın kızı öldürülmüştü, yasla birlikte OHAL ilan edilmişti.
Bir gecede bütün ülke ayağa kalkmış ve onun sabahında bütün ülke kalktıkları yere oturmuştu.
Cinayeti işleyen kişi aslında belliydi, olay yerinde bulunan eşyalar ve ip ucuları kimin cinayeti işlediğini gösteriyordu.
Ama saklanıyordu, ülke bunu kaldıramazdı. Tekrardan.
Bir haftalığına sokaklara çıkma yasağı gelmişti mesela. Ülkenin sokaklarında özel güçler koşuşturuyordu.
Kapının sesiyle elimdeki kupayı orta sehpamın üzerine koyarak yavaş adımlarla kapıya ilerledim.
YOU ARE READING
Neredesin Matilda? (+18)
Mystery / ThrillerDerinlerde bir yerde bir ses kulağımın dibinde yankı yapıyordu. "NERDESİN MATİLDA?." Beni sürekli arayan ama bulamayan biri, bulamayacak çoğu kişinin sesiydi o.