İmtihan

244 20 2
                                    



İmtihan.

  (Tamamen kurgusal karakterlerden
oluşmaktadır.)

                         (Kitap+18,cinsellik ,cinayet ,kan ,şiddet ve argo içermektedir.)

Toylor Swift- Don't Blame me
M.I.A- Bad Girls

Elimdeki eldiveni çıkararak kenara fırlattım, yavaş adımlarla önümde heryeri demir zincirlerle bağlı adamın önüne  yaklaştım.

Şu an baygındı ama yakın bir zamanda uyanacaktı. Gözlerini böyle bir güzeliğin karşısında açması onu şaşırtacaktı, bu hoşuma gidecekti.

Sırıtarak ayağımın dibinde duran soğuk su kovasını aldım.

Üzgünüm Asil biraz ıslanacaksın.

24 Saat Önce.

Birilerini çok kızdırmış olmalıydım.

Mağlova Malikanesi resmen üst düzey askerlerle korunuyordu. Elektronik dürbün gözlüklerimi çıkararak ormanın derinliklerinde kayboldum.

Bu şekilde içeri yine de girebilirdim ama yorulmak istemiyordum, biraz üşenmiş olabilirdim.

Düşündüm, farklı bir plan yaptım hızlıca. Ben onu alamıyorsam o benim ayaklarıma kendi isteğiyle gelecekti.

Telefonumu çıkararak bir kaç tuşla Ala'ya ulaştım. Telefonu açan başka bir ajandı, ondan kısaca Asil Mağlova'nın yerini tespit edip öğrenmesini istedim.

Beş dakika sonra telefonuma gelen konumu açtım. Şehir dışında olan bir eğlence mekanıydı.

Motoruma atlayarak kaskımı kafama geçirerek konuma doğru son hızla gittim.

Küçük bir kasaba gibi bir yerdi burası, bu saate etrafta çok insa gözükmesede eğlence mekanın önünde olan sıra doluydu.

Emin adımlarla eğlence mekanın önüne gittim. Yüzümde bir maske yoktu çırılçıplak yüzümü insanlara sergiliyordum, sorun değildi kendi yüzüm bile sahteydi.

Mekanın önündeki korumlardan biri omzumdan tutarak kapıdan geçmemi engelleyince durdum.

Yüzüne baktım, sakat birine benziyordu çok uğraşılacak bir tip değildi. Adamın kulağına yaklaşarak fısıldadım.

Dediğim şeyle gözleri irileşti ve omzumu tutan eli yavaşça yanına düştü. Kapıyı kapatan bedenler geri çekilerek geçmemi sağladı.

İçeri girdim. Loş renkli ışıklar etrafta dolaşıyordu, boğuk havası şimdiden beni bunaltmıştı. Yüksek sesin olduğu koridordan girerek mekanın ana salonuna geçtim.

Sahnede duran stripçiler şarkının yavaşlığına uyarak kıvrak hareketlerle danslarını sergiliyorlardı.

Masalarda oturan insanların çoğunun kafası yerinde değildi.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Neredesin Matilda? (+18)Where stories live. Discover now