Çıkış Yolu

317 27 7
                                    

Çıkış Yolu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Çıkış Yolu

(Tamamen kurgusal karakterlerden oluşmaktadır.)

                         (Kitap+18,cinsellik ,cinayet ,kan ,şiddet ve argo içermektedir.)

Zodivk-Devil Eyes
Timbaland-The Way I Are

Duyduklarımız bizi öfkelendirebilir, sevindirebilir ve belki de gerçekleşmeyecek hayallere götürebilir.

Ama bu işittiklerimizle kalmaz. Duyduklarımızın çoğu ağızdan ağıza değişir, sen her ne duyduysan gerçeği belki de çoktan değişmişti.

Gerçeği duyana kadar işit. Herkesi dinle tek bir kişinin söylediğine bakma, bakarsan bu  senin felaketin bile olabilir.

Hayatım boyunca işittim. Beni büyüten çetenin elinde hep işitim, birileri sürekli konuştu. Yaşamadığım olayları bile ben yaşamışçasına ders aldım. Bunu yaptım. Yaptım çünkü ben normal bir hayatı olan insan değildim.

"Elimizdeki koza bakılırsa şimdiden bir adım öndeyiz Uğurlu." dedi karşımda rahatça koltuğunda oturan ihtiyar.

Bana Uğurlu derlerdi. Kimsenin ağzından Matilda çıkmazdı, Matilda adını bilenler beni ölüm meleği olarak görürlerdi.

Onlar ise bana uğurlu derlerdi onların gözünde kutsal bir varlıktım. Genç bir kızken yetiştirildiğim bu çetede çok ilgi görürdüm. Onların eline düşmek büyük bir hataydı, dediklerine göre beni bulduklarında çok vahşiymişim.

İstanbullun karanlık ara sokağında bulmuşlardı beni, bana yeni bir kimlik çıkarmış başka bir Ülkeye götürmüşlerdi. Dünya çapında bilinen büyük çete üyelerinin, mafya babalarının yetiştiği o çukurda yetişmiştim.

ALA.

Ala benim olmayan ailem olmuştu. Beni sahiplenmişlerdi, yetiştirmişlerdi. Sıcak bir ev vermişlerdi. Hayatımda görmediğim ilgiyi ve sahiplenişi görmüştüm. İhtiyar. Utku Pol.

Ala'nın kurucusunun torunu. Ala'nın kurucusunun kuşağından bir tek Utku Pol kalmıştı, bildiğime göre bütün ailesi öldürülmüştü. O ise Almanya'nın Berlin şehrinde yeni tahtını kurmuş dünyadaki bir çok ülkeden en tehlikeli ajanları yetiştirmişti.

Aranan bir seri katildi Utku Pol, benim gibi.

Onun derdi ise ailesini katleden Cumhurbaşkanını yok etmekti.

Utku Pol'un sert kırışmış yüzüne bakarak mırıldandım. Yaklaşık bir hafta önce Cumhurbaşkanın kızını öldürmüştüm. Masum bir kadın değildi, çok tehlikeliydi. Kirli geçmişinde yaptıklarını araştırmış görmüştüm.

Neredesin Matilda? (+18)Where stories live. Discover now