Sırlar Kapanı.(Tamamen kurgusal karakterlerden oluşmaktadır.)
(Kitap+18,cinsellik ,cinayet ,kan ,şiddet ve argo içermektedir.)
Billie Eilish- NDA
Karmate-Gandagana
10 Yıl Öncesi.
Bir Kış gecesi.
"Dediğimiz gibi Doktor, kızın hiçbir hayati bulgularını kaybetmesine izin vermeyin."dedi Cüneyt Moğlava.
Doktor elinde kalan son şırıngaya bakarak düşünceli bir şekilde karşısında acımasızca yüzüne bakan patronuna baktı.
"Bedeni bunu kaldıramaz."dedi kısık sesle ancak Cüneyt'in bakışlarındaki hırsı gördüğü gibi kelimelerini yutarak arkasına döndü.
Sedyede yatan küçük kızın bedenine yaklaştı, şırınganın kapağını açarak bir kaç damla dışarı çıkmasını sağladı.
Küçük kızın ince kolunu tuttuğu gibi bedeni sarsıldı. Uykulu ve korku dolu gözlerle bakıyordu küçük kız karşısındaki maskeden yüzü gözükmeyen adama.
"Şş sakin ol, sorun yok!"dedi doktor ancak bu dediğine kendisi bile inanmıyordu.
Küçük kız bağlı kollarına ve ayaklarına rağmen sedyeden kurtulmak için çabaladı. "Bırakın! İstemiyorum."bağırışı bütün tesisin soğuk duvarlarında yankılanıyordu.
Doktor arkasını dönerek patronun baktı.
Cüneyt direkt küçük kızın yüzüne bakıyordu. Düşünceli bakışları anında silindi, kaşlarını çatarak doktora elini kaldırdı.
"Hemen içindeki ilacı bedenine aşıla! Sonrasında depoya atın."dedi buz tutan sesiyle.
Doktor gözlerini kıstı, istemeyerek önünü tekrar sedyeye döndürdü. Elindeki şırıngayı tekrardan kaldırarak küçük kızın koluna yaklaştırdı.
Küçük kız devamını biliyordu, tekrardan yaşayacaktı. Bir süre ilaç damarlarında gezecek damarlarını yakacaktı. Sonrasında başı dönecekti, midesi bulanacak halüsinasyon görecekti.
Bunları tekrardan yaşamak işkenceydi. Gözlerini sıkıca yumarak dişlerini kenetledi. İğnenin ucu derisine saplandığı an sol gözünden yanağına bir damla yaş düştü.
Doktor geri çekildiğinde artık bitmişti.
Gözleri karardı ilk, ortamdaki beyaz ışık kendisini belli edercesine çoğaldı. Her şey çiftleşti, önüne bir yüz geldi. Cellatının yüzüydü.
Cüneyt gözü kayan kızın yüzüne baktı. İlaç etkisini yavaş yavaş gösteriyor gibiydi, yüzü kireç gibi olmuştu. Bundan zevk alarak dudakları yukarı kıvrıldı. Cüneyt başını sallayarak kapıya doğru ilerledi. Doktora da baş hareketiyle onayladıktan sonra o odadan çoktan çıkmıştı.
Küçük kız acıyla yutkundu, soğuk terler döküyordu. Doktor gözünü yumarak dişlerini sıktı. Küçük bir kızın bedeni bunları kaldıramazdı, ancak onun karşısındaki beden Matildaydı.
YOU ARE READING
Neredesin Matilda? (+18)
Mystery / ThrillerDerinlerde bir yerde bir ses kulağımın dibinde yankı yapıyordu. "NERDESİN MATİLDA?." Beni sürekli arayan ama bulamayan biri, bulamayacak çoğu kişinin sesiydi o.