... Öğretmen...
Uyarı çok+18 ❗❗❗❗❗❗❗❗
❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗❗
Sabah kalktığım gibi çantamı alıp dışarı çıktım annemin bağırmalarini hiç umursamadım bile çünkü dersin başlamasına 5 dk vardı .
Okulum evime 25 dk yürüme mesafesinde koşarsam yetişirim sanırım.
Okula vardığımda ders başlamışti ve bugün ikinci yarının ilk günüydü ve kahretsin o yaşlı bunak kadının dersiydi.
Sınıf kapısına nefes nefese geldim ve kapıyı çalıp hemen içeri girdim.
Ama yaşlı bunak tarih hocası yerine 30 una az kalmış esmer 190 boyunda kol kasları beyaz gömlekten fırlayacak şekilde ben burdayım diyen bir adam vardı.
Hemen arka sırada olan arkadaşım Eda ya baktım oda tahtanın önünde duran esmer heykele ağzı aka aka bakıyordu.
"Şey ben " dedim.
"Evet sen ne? " Dedi adam da
"Kusura bakmayın ben geç kaldım ama hoca Ayten hoca da gelmemiş galiba yerime geçeyim ben " dedim ve sirama doğru giderken
" Dur bakalım küçük derse geç kaldın ve öğretmenden izin almadan sırana mı gidiyorsun?" Dedi
" Siz ... Şey ben özür dilerim bilemedim . Yerime geçebilir miyim hocam? "
Noluyor yaşlı bunak öldüde yeirne bu esmer heykel mı geldi acaba
"İlk gün olduğu için affedildin geç " dedi kaşları ile ileriyi işaret ederek.
Hemen Eda nin yanına oturup koluna vurdum ve noluyor dedim .Tam o sırada hoca konuşmaya başladı
"Baştan başlasam iyi olacak sanırım arkadaşiniz olayı hâlâ anlamadi sanırım, ben yeni tarih hocanız Asır Karadağ 26 yaşındayım , bu dönem birlikte olcaz. Sizleri de kısaca tanıyalım"Sıra bana geldiğinde " Işıl Kaya 17 yaşındayım hocam bu kadar " deyip yerime oturdum .
"Size hemen bu dönemi kısaca özet geçeyim sizlere bir proje vericem sınavdan düşük not alacaklar için bir kurtarma gibi düşünün herkes sıra arkadaşı ile eş olacak.
Elindeki kağıtları dağıtmaya başladı
" Burda proje konunuz ve ne yapacağıniz yazıyor süreniz iki ay ilk sınavlardan önce teslim edeceksiniz yani"
O sırada zil çaldı. Ve hoca ile gazilerimiz kesişti inanılmaz sert ve soğuk bakışları vardı kafamı hemen Eda ya çevirdim.
(Ben bu adama hastayım kızlar siz isteğiniz kişiyi hayal edebilirsiniz )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞEHVET KOKULU HİKAYELER
ChickLitiçerde güzel şeyler bekliyor 🔥🔥🔥🔥 . . . . Uyarı; içerde +18 içerik var 18 yaş altı kişiler okumasın.