+18 hikaye ( 2 )

5.1K 38 11
                                    

Kafes Dövüşçüsü...

Part 2


NOT : BU HİKÂYELER KURGU VE EĞLENCE AMAÇLI YAZILDI MANTIK ARAMAYIN LÜTFEN.

❗❗❗❗❗❗
.
.
.
.
.

Pamir ' den

Salonda oturmuş viski içiyordum ve içeri Burak girdi.
Hem arkadaşım hem korumam .
" Abi biraz karışık ortalık dün kızı almamızdan sonra polise gitmiş kuzenleri kızı arıyorlar"

Onların başıma iş açacağını düşünmem lazımdı

"Abi kızı kuzenleri ile telefonda görüştür istersen iyi olduğunu söylesin ve konu kapansın ya da kızı geri götürelim"

Son lafı ile sertçe ona baktım
" Ne olursa olsun o kız benimle burda benim evimde kalacak, sonucu ne olursa olsun" dedim.

" Tâbi abi kusura bakma " dedi .

" Ama konuşturma fikri mantıklı birde polisle ile uğraşamam, tam sen çık" dedim.
Kafası ile onaylayıp dışarı çıktı.

...

Vera dan

"Hayır geçmiyorum" diye resmen miyavladim , aferin salak kızım böyle devam et . Off ne kadar kararlı olduğumu göstermem lazımdı benim.
Sırıttigini hissettim
" Hadi geç şuraya " deyip itti, hayvan ayarı yok ki berjerin yanına yere düştüm " ah "
canım acımıştı ve sinirden gözlerim dolmuştu hangi hakla bana böyle davranabilirdi ki .

Berjere oturdu ve bir iç çekti .
Sonra da bir anda çenemden tutup kendine döndürdü.

" Bak iyi adam olmaya çalışıyorum ama sana zarar vermem için zorluyorsun resmen burdan ben istemediğim sürece çıkış yok bunu anla" dedi ve berjere yaslandı.

" Hem bu gece benle kendi isteğin ile uyursan seni kuzenin ile konuşturabilirim" dedi bir anda gözlerim parladı resmen mutluluktan ama ya bana gece uyurken bir şey yaparsa.

" Merak etme sözünün eri biriyimdir sadece uyuycaz ve ben şerefsiz biri değilim sen istemediğin sürece sana dokunmam ve yine eminim ki kendi isteğinle altımda kıvranacaksin en kısa sürede" deyip göz kırptı

" İğrenç birisin "

" Sabrımı sınama tamam mı kabul ediyor musun? " Diye tekrar sordum ve sadece uyuycaksak kabul etmekte zarar yoktu çok merak ediyordum onları.

" Peki ver telefonu " deyip elimi uzattım.

İçerde ki giyinme odasına gitti ve elinde telefonla döndün inanmıyorum burda telefon mu vardı.

Güldü " öyle saf saf bakma ben gelirken getirmiştim "

Telefonu uzattı tam alacakken geri çekti sertçe ona baktım .

" Şimdi şöyle ki kuzenini arayıp iyi olduğunu seni merak etmelerine gerek olmadığını söyleyeceksin , burda sevgilimle çok mutluyum diyebilirsin tabi istersen " deyip sırıttı.

" Neden öyle bir şey yapacak misim? " Diye sordum.

" Mesela kuzenlerini polisi bana ayak bağı yaptığı için sinirden öldürüp bir ormana atmıyim diye olabilir güzelim."

" Sen iğrenç birisin bunu yapamazsın "

" Denemek ister misin " diye sordu

" Allah'ın cezası ver şu telefonu tamam "

" Aferin güzelim doğru karar vereceğini biliyordum " deyip makas aldı yanağımdan .

" Dokunma bana " dedim, gülüp yatağa geçti ve yanını işaret etti el mecbur gidip ona uzak yere oturdum elimi uzattım telefonu verdi Pelin in numarasini ezbere biliyordum onu aradım.

ŞEHVET KOKULU HİKAYELER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin