1 YIL SONRA
Hastanedeki odamda sandalyemde oturmuş hastanın bazı kişilerin dosyalarını incelerken bazı kişilerin ise taburcu işlemlerini hallediyordum. Bilgisayardan kişilerin ismine baktıktan sonra hepsinin taburcu işlemlerini hallettim ve derin bir ''oh'' çektim. Saate baktığımda daha 19.10 du. Sandalyeden kalktım ve odanın kapısını açtım, Bugün 3 hastam vardı ve sanırım nöbete kalmam gerekiyordu. Odadan çıktım ve asansöre binip 3 kat aşağıya indim, Jia ordaydı.
(Jia) Ne o nöbet günü mü diye??
- Ne demezsin Jia
(Jia) Enişte ile yıl dönümünüz yarın biliyorsun dimi?
- Biliyorum da...
(Jia) Eee?
- Ne hediye alıcam ya ona
(Jia) Kız endişelenme hediye için
Tam konuşmak için ağzımı araladığımda Felix yanımız geldi. Terli ve endişeli gözüküyordu, ona ne olduğunu sorduğumda Minho'nun yaralı halde geldiğini ve acele etmemizi söylemişti. Hemen nerde olduğunu sordum ve o numaralı odaya gittim, Kapıyı hızlıca açtım. Minho sedyeye uzanmıştı. Gözü morarmıştı ve burnundan kan akıyordu. Minhonun yaralı haline dayanamıyordum, gözlerim doldu ve bunun nasıl olduğunu sordum.
(Minho) Depo basarken oldu işte
- Hani gitmicektin işe!
(Minho) Hyunjin çağırdı bende kıramadım
- Görüşücez evde!
(Minho)Güzelim triplerin çok ağır oluyo, yapma bana
Jia yanımıza geldi ve bir şey lazım mı diye sordu.
- Çabuk pamukla buz torbası getir!
(Jia) Tamam Arin
Kapıyı kapatıp gitti, Minho dudaklarını büzdü ve masum bir şekilde bana bakmaya başladı.
(Minho) Karıcım sadece bir yara
- Sus sen Minho!
(Minho) Arin sadece yara diyorum!
- ''Sadece yara'' öyle mi!?
(Minho) Arin uzatma!
- Evde neler yapıyorum sana gör sen
İlk önce işe gitmicem diye yalan söylesin sonra bana haber vermedem depo bassın! Yok öyle bir hayat Minho bey nasıl tripleniyorsunuz evde bakın ve görün
Jia kapıyı açıp içeri girdi, pamuğu ve buz torbasını getirdi. Pamuğu Minhoya verdim, burnuna yerleştirdi. Buz torbasını gözüne doğru yerleştirdim.
(Minho) Yavaş!
- Onu yaralanmadan önce düşünücektin
(Jia) Kanka gelme eniştenin üstüne
(Minho) Aferim Baldız
- Susun ikinizde!
MİNHO'DAN
Arin oldukça sinirli ve stresli gözüküyordu. Bu zamanlar hastalar yüzüne eve yorgun geliyordu zaten, biliyorum ona haber vermeden işe gitmem hataydı ama depo basmayı çok seviyordum. Bana neye bakıyorsun gibi bakış attı.
-Güzeller güzeli eşime bakamaz mıyım?
Konuyu değiştirmek için yüzüme detaylıca bakıyordu. Ah Arin utandığını bilmiyor muyum sanıyorsun??
(Arin) Düzgün tut şu pamuğu
- Tutuyorum zaten KARICIM
(Arin) Minho!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MİNHO İLE HAYAL ET
CasualeMafya olan Lee Minho'nun Patronunun kızına sevgi beslemesi...