Ezt a részt @KatonaKra "kérésére" írom. Együtt beszéltük meg ezeket, és remélem, hogy olyan részt írok amire várt, és nem haragszik meg, hogy beleírtam a nevét a könyvbe. (Azért jelöltem meg kétféleképpen is, mert egy időben nem engedi megjelölni az embereket. Úgyhogy dedicated-del is megcsináltam, hátha az már sikerül 🤣😭)
Sad-endinges lesz ennek a résznek a vége, és remélem, nem lesz túl béna.
❗ Káromkodások előfordulhatnak ❗
Amikor beléptem a szobánkba, Sunoo a telefonját bámulta. Valamit pötyögött. Leültem mellé, végig bámulva szerelmemen, ugyanis egy olyan szép, és jóképű srác a pasim, mint Kim Sunoo. Természetesen már egy-két dolog volt már köztünk, amivel megmutatta, hogy nem csak egy aranyos kis maci tud lenni, hanem egy vad farkas is.
Ezek a perverzebb személyiség jegyek nem annyira jellemzik Sunoo-t, inkább mint már említettem, egy aranyos felnőtt férfi bőrbe bújt kisfiú.
Ahogy leülök mellé, és besüpped az ágy, felnéz zavarodottan, majd gyorsan kikapcsolja a telefont, leteszi az éjjeli szekrényre, mintha mi sem történt volna. Átölelte derekamat, egy apró puszit adva a homlokomra.
-Sunoo... Fura vagy... Minden rendben?-kérdezem, mire egy kicsit elhúzódik tőlem.
-Persze. Miért?
-Mert eddig soha nem tetted le ilyen gyorsan a telefonodat. Valami gond van?-kérdezem, mire odanyúlnék a telefonjához, de ő kapkodva elveszi onnan az eszközt, és zsebre vágja.
-Nincs semmi gond. Minden a legnagyobb rendben.
-Akkor mit titkolsz előlem?
-Én ugyan semmit. Mit titkolnék előled? Semmit sem titkolok.-vakarta meg hátul a tarkóját, mire gyorsan kikaptam a zsebéből a készüléket.
Ahogy megnyitottam a telefonját, egy beszélgetés tárult elém...
"Mina Baby🎀❤️" volt a név, amit nem értettem, ugyanis Sunoonak nincs lány tesója. Ha van is, nem Mina a neve. Egyeteln egy exe sincs Mina névvel, se barátja Mina névvel. Esetleg csak Jia van.... De Mina nincs.
-Ki ez a Mina?-kérdezem, mire egy apró könnycsepp jelenik meg a szemem sarkában.
-Sajnálom.-mondja, majd utasít, hogy olvassam el az üzeneteket.
✨ChAt✨
Mina Baby 🎀❤️
Sunoo-m.... Mikor válsz el attól a ribanctól?
Sunoo Fox 🦊❤️
Minél előbb... Már nem akarok vele egy fedél alatt élni... Annyira idegesítő...
Mina Baby 🎀❤️
Elhiszem Életem... És mikor mondod el neki, hogy már lefeküdtünk egymással?
Sunoo Fox 🦊❤️
Azt is majd akkor... Majd eljön az ideje annak is...
Mina Baby 🎀❤️
Csak ne húzd sokáig... Már veled szeretném tölteni az éjszakát egy ágyban, ölelkezve.
Sunoo Fox 🦊❤️
Hidd el Mina, én is. És mindent megteszek, hogy ez hamar bekövetkezzen.
YOU ARE READING
Enhypen oneshotok
FanfictionEnhypen x Reader Ebben a könyvben különböző szituációkba helyezem el a fiúkat. Vajon hogyan reagálnak, mit csinálnának furábbnál furább helyzetekre? Warning! Lehet, hogy nem úgy reagálnának a valóságban, mint ahogy én azt leírom. Hiszen... Mindeg...