🥂Jay🥂

129 5 4
                                    


🍾Amikor az első újéveteket ünneplitek🍾

Sziasztok. Song Y/N vagyok. Song Mingi a bátyám, ezért lehet ismerős a "Song" vezetéknév. 20 éves vagyok, és már 9 hónapja együtt vagyok az ENHYPEN nevű fiú együttes egyik tagjával. Az amerikai taggal, Jay-el. (És nem... Nem volt köztünk semmi "olyan" )Nagyon sok közös van bennünk, például az, hogy mind a ketten tudunk gitározni. S ha már gitár...

Most is itt ülünk a közös szobánkban, egy-egy széken ücsörögve, el gitározgatva magunkban. Nem is tudom, mikor kezdtük el, de már este 10 óra... Még jó, hogy nincsenek szomszédaink... Éppen letettem volna a gitárt, mikor Jay megfogta a kezem.

-Baba... Hová mész?

-Kezdek éhes lenni....-motyogtam, mire Jay aranyosan rám vigyorgott...

-Jól van baba. Jövök veled én is. Már éhen halooook!-nyafogott, mint egy óvodás, mire kuncogtam egyet, majd együtt kimentünk a konyhába. 

Mivel 2 óra..... Pontosabban 1 és fél óra, és újév, ezért Jay-el úgy döntöttünk, hogy valami magyar kaját fogok csinálni.

-Babaaaa! Megöl a kíváncsisáááág! Mond már el, hogy mit készíteeeesz-nyújt el bizonyos magánhangzókat, ezzel is aranyosabbá téve az egész lényét.

-Majd meglátod Jay.

-De babaaaa!

-Ha kíváncsi vagy, hamar megöregszel.-kuncogom, még mindig nem megmondva neki, amit éppen készítek.

-Nem gonoszkodj Életem. Csak mondd már el, hogy mit csinálsz!- durcizik, mire elkuncogom magam.

-Ahhj Jay! Miért kell kisgyerekként viselkednek?

-Nem szereted, ha ilyen vagyok?- biggyeszti le ajkait.

-De igen, szeretem ha ilyen vagy, csak mostmár egy kicsit túl sok...

-Akkor innentől abbahagyom.- mondta hűvösen, és elment. Ééédes istenem... Nehezen fog megbékélni, az egyszer biztos. 

✨ Fél óra múlva ✨

-KÉSZ!- mondtam, majd szépen elővettem a sajtot és a tejfölt. Arra vártam, hogy Jay kijöjjön a szobánkból... De.... Nem így történt. -JAAAAY!- kiabáltam, majd hangos dübörgéssel kijött a szobából.

-Mi van?- kérdezte flegmán, mire felvontam a szemöldököm.

-Mi az, hogy mi van? Szóltam, hogy gyere ki a szobából. Ilyen nagy kérés ez?- kérdezem meg tőle, mire leül az egyik székre.

-Nem...

-Hát akkor meg? Meg amúgy... Tessék.-raktam le elé a tányért.

-Mi ez?- kérdezi, felnézve rám, nagy boci szemekkel.

-Lángos. Egy híres magyar kaja. Oké lehet, hogy nem újévi, de most... Ehhez volt kedvem. Nem nehéz elkészíteni, és nem kell rá órákat várni. - mondtam, mire lecsíptem egy falatot az előbb említett ételből, majd Jay szájához nyomtam.

-Mit csinálsz?- kérdezi felvont szemöldökkel, kuncogva.

-Megetetem a pasimat. Kiengesztelés képpen.- hajtom le a buksimat.

-Jajj semmi baj Baba. Én voltam a hülye. - mondta, mire egy pici puszit adott a homlokomra.

-Jay... Én mondtam, hogy hagyd abba. Úgyhogy sajnálom. Igenis imádom, ha ilyen gyerekesen viselkedsz.- pusziltam meg a száját.- Szeretlek Jay!

-Én is szeretlek Manó!❤️

-Én is szeretlek Manó!❤️

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

------

 Na sziasztok!

Itt is lennék egy újabb résszel. Lehet, hogy kicsit késtem, ezért elnézéseteket kérem. Remélem tetszett, és nem okoztam csalódást. Kérni lehet nyugodtan 😉

Ha pedig tetszett, akkor ne felejtsetek el komment......semmi semmi. Majd írtok, ha írtok. Nem erőltetem rátok. ❤️

További szép napot ENHYPENkornisaim! ❤️

Enhypen oneshotokTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang