Amikor a zenéjüket hallgatod, és énekelsz mellé 🎶
Nagyban ülök a kanapén, amikor meghallom, hogy csöng a kaputelefon. Nagy ijedtemben megugrok egy kicsit, de kifutok az ajtóhoz.
-Tessék?- kérdezem, majd megszólal egy kevésbé mély, de férfi hang.
-Remélem fogadsz embereket vendégségbe...
-J...Jake?
-Igen Y/N... De beengednél, vagy így kaputelefonon beszélünk?- kérdezi, mire egy kicsit felkuncogok.
-Beengedlek...- mondtam, és eleget tettem kérésének.
Pár perccel később már a fekete bőr kanapén ültünk, miközben egy tál chips mellett, és zenéket hallgatva Jake elpanaszolja a világ fájdalmait. Nagyon sajnálom szegényt, hogy a barátnőőő....a VOLT barátnője kidobta őt egy másik pasiért... Ezért vagyok szingli...
-Y/N... Minden rendben?-zavarja meg egy hang a gondolataimat, de észre se vettem, már közel bújt hozzám, arcomról letörölve egy-két könnycseppet, amik útközben szöktek ki szemeimből.(Este van... Nem tudok fogalmazni na XD)-Mi a baj?-kérdezi aggódva, amire felkelek a kanapéról kikóvályogva a konyhába egy zsebkendőért.
-Persze... Minden.- mondom amikor visszaértem a szobába, de hirtelen az egyik kedvenc számomat hallom meg a telefonomból.
Kizárva a külvilágot, elfelejtve, hogy tőlem 1-2 méterre ül Jake, elkezdtem táncolni, s énekelni.
- Neo ttaemune onmomi taolla
Neo ttaemune simjangi mongmalla (Bocsánat, de lusta vagyok írni... Nem akarom KiEjTéS szerint leírni, mert félek, hogy valamit elrontok...)
Ahogy befejeztem, tapsolást hallok meg mögülem, amitől ijedtemben felsikítok. Elfelejtettem, hogy Jake is itt van. 😖
-WOW Y/N!!! Nem tudtam, hogy ennyire ügyes vagy Csajszi!- lép mellém egy bögre teával, amibe azonnal belekortyolok, de leégette egy picit a nyelvem.
-Ouch!-szisszenek fel, mire Jake azonnal kirohan a konyhába jégkockáért. Ahogy visszajön jelzi, hogy nyissam ki a számat, úgyhogy eleget tettem kérésének.
-Jó kislány.- suttogja bele fülembe, mire én csak full vörösen ülök egyhelyben, szoborrá fagyva.-Most mi az? Ne is tagadd, hogy tetszem. Miután elmondtam, hogy szakított velem Mia, te elkezdtél sírni... És... Én szeretlek. Lehet, hogy attól te még nem, de úgy gondoltam, itt az ideje bevallani az érzéseimet feléd...-mondja, majd a nagy meghatódottságban mást nem tudok csinálni, csak közel hajolni hozzá, és egy csókot adni az aussie ajkaira.
( @Iamkkami igaz anyám??? Aussie lips 😉)
-Szeretlek Jake... Már egy jó ideje... És örülök, hogy te sem érzel másképp. Boldoggá tettél. Ahogy azt mindig is teszed.- öleltem meg.
-Akkor őmm... Leszel a barátnőm?-kérdezi, mire én csak bólogatva, mint egy hülye a nyakába ugrok.- Szeretlek Angyalom!
-Én is téged!-csókolom meg mosolyogva.
Nem mostanában kaptam ilyen aranyos bókot, és remélem, hogy ennél csak több lesz...
--------
Itt is lennék e könyv 12. részével.
Remélem, élveztétek olvasni, és örömet loptam lelketekbe. (Lol...Költői lélek megszállt...XD)
Jó Éjszakát ENHYPENkornisaim! <3 🩵❤️
VOUS LISEZ
Enhypen oneshotok
FanfictionEnhypen x Reader Ebben a könyvben különböző szituációkba helyezem el a fiúkat. Vajon hogyan reagálnak, mit csinálnának furábbnál furább helyzetekre? Warning! Lehet, hogy nem úgy reagálnának a valóságban, mint ahogy én azt leírom. Hiszen... Mindeg...