Bad mouthing🗣️- Member.... Unknown

72 2 0
                                    


Sétáltam a suli hall-ban...

Egyedül....

Magányosan....

Egyszer csak megpillantottam a legjobb barátomat, Jungwont.

-Hali Jungwon!-köszöntem neki, miközben hátulról megöleltem. Nagyon sokan azt hiszik, hogy együtt vagyunk, de csak nagyon közeli barátok vagyunk.

-Szia Y/N. Mizu?- viszonozta az ölelést, amit adtam neki.

-Semmi különös.-szakítottam meg az ölelést.

-Szia! Te vagy Y/N?-hallottam meg egy nő hangját, akit nem ismertem.

-Szia. Igen. Te.... Ki vagy?

-Én Jungwon legjobb barátnője, Yuna. -mondta.

-De hát..... Én vagyok Jungwon legjobb barátnője....

-Hát az bukta. Mostmár én vagyok. Térj észhez. Lecserélt. Szóval tipli.-mondtam majd a karját Jungwon karja közé fonta, és elmentek onnan.


             ✨  Tájm Szkip Evriván❤️  ✨


Ahogy befejeztem az ebédelést, kisétáltam az ebédlőből.

Egy ismerős hangot hallottam meg, de nem tudtam azonosítani, kié volt az.

-Idegesít Heeseung.... Egyszerűen..... Kész vagyok..... Állandóan ölelget. 

-Csak azért idegesít, mert ölelget?

-Nem! Egyszerűen.... Féltékeny rám meg Yunára...

-Ja hogy most Y/N-ről van szó?-kérdezte, mire egy apró könnycsepp gördült le az arcomon.

-RÓLA HÁT!!! UTÁLOM! FUUUU!


Ahogy ezt meghallottam, odamentem kettejükhöz, és elkezdtem mondani a magamét.

-Jungwon. Te vagy a legjobb barátom. Egyszerűen.... Nem bírok nélküled lenni... Teljesen megtetszettél ezalatt az 5 év alatt, amióta barátok vagyunk, és.... Többet érzek irántad... De látom, most megmutattad a valódi arcod......-majd ezzel elmentem onnan.



🥔 2 Víksz Léjtör🥔     (Potato erő 🥔🥔🥔)


-Haloooo! Y/N! Figyelj ide légysziiiii!-mondta Jungwon, miközben aigyozott.

-Jungwon.... Ez egy lehetetlen küldetés lesz....-mondta neki Heeseung.

-Nem, ha megcsinálom ezt...-majd ajkaimhoz hajolt, és megcsókolt...

Soha.... Soha nem éreztem ennyi pillangót a hasamban.... Szinte ez már egy botanikus kert ami itt van. De ilyen hamar bocsássak meg neki???




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



A döntés a ti kezetekben van!❤️

Y/N bocsásson meg Jungwonnak, vagy ne bocsásson meg a hím egyednek?

Döntsétek el ti, hogy mi legyen a folytatás. 

Várom az ötleteket ❤️❤️❤️


Esetleg legyen egy külön könyv, ahol az első rész után ti adjátok az ötletet a történet kibontakozásához/folytatásához?


Remélem, tetszett ez az apró kis szösszenet. 

Valamint remélem nem haragszotok a jó hosszú kihagyásom miatt.... Elnézést kérek mindenkitől 😔🩵

További szép napot minden ENHYPENkornisnak!❤️❤️❤️❤️❤️

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Enhypen oneshotokHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin