Ertesi gün okula gitmek için üzerime bir şort ve bol bir tişört geçirdim kahvaltı etmeye vaktim olmadı pelin kapıda bekliyordu ve onu bekletmek istemedim çantamı aldım ve evden çıktım otobüse bindik ve okula geldik. Okula girer girmez melihi gördüm yine beni sinir etti ya zeynep kaşarıyla çıkıyomuş. Bunu duyunca deliye döndüm. O kadar sinirliydim ki gözüm dönmüştü. Pelin bir delilik yapmamdan korktu ve beni hiç yalnız bırakmadı. Derse girdik öğretmen ders anlatıyordu ama ben hiç hocayı dinlemedim.
Şu durumda nasıl derse odaklanabilirim ki zaten . Ders bitti zil çaldı ve ben koşarak sınıftan çıktım bir banka oturdum ve ağlamaya başladım.
Hemen yanıma pelin oturdu.
- knk ağlama ya sen çok tatlı bir kızsın elbette seni seven biri olucak . Bekle ve doğru kişiyi bul.
- ya ama ben doğru kişinin melih olmasını istiyorum onu seviyorum anlıyomusun dedim.
Melih duymuş olmalı ki yanınıza geldi.
- demek birileri beni seviyormuş ha dedi gülerek.
Bende şöyle cevap verdim.
- evet ya seni seviyorum diyeceğin birşey varmı. Ne diceksin sen çok cirkinsin aynaya bak falan mı hiç boşuna zahmet etme biliyorum çirkin olduğumu ama sevdim ben melih seni sevdim hata mı yaptım SEVMEK SUÇMU ben özür dilerim ama seni sevmekten başka birşey yapmadım neden kaptırdım sana gönlümü sanıyorsun çok safım ben çünkü noldu yine dalga mı geçiceksin .diyip banktan kalktım .
Melih arkamdan geldi ve kolumu tutup beni çevirdi.
Ve beni öpmeye başladı bende karşılık verdim . Sonra birden beni bıraktı ve gitti.
Resmen beni öptü ve hiçbirşey olmamış gibi gitti. Ben tekrar ağlamaya başladım hemen tuvalete girdim arkamdan pelinde geldi. Ben elime yüzüme baktım gözlerim ağlamaktan şişmişti. Peline:
- ben tuvalete giriyorum sen dışarıda bekle beni. Dedim.
Girdim ve zeynep kaşarı geldi arkadaşı denizle konuşmaya başladılar benim içeride olduğumu fark etmediler ve konuştular.
Zeynep: knk bahçede olanlarda aslında benim parmağım var . Melihle biz çıkıyoruz ya melihten rica ettim şu seda eziğini bi daha ezde ezik olduğunu anlasın dedim ve oda aşkım beni kırmadı yaptı yapıcağını. Dedi ve (hahahhah) güldü.
Deniz: ya kızım korkulur senden derken . Ben çıktım.
Gerçekten şuan ölmek istiyordum . Zeynepe
- ya sen ne kadar aşağılık bir kaşarsın seni bu yaptığına pişman edicem gelip benden özür diliyceksin kaşar seni mahvedicem. diyip çıktım tuvaletten.
Yürürken melihe çarptım ve durdum sonra melihe bir tokat yapıştırdım yürümeye devam ettim hızla sınıftan çantamı aldım ve okuldan kaçtım. Cenk beni böyle üzgün görünce oda peşimden geldi.
- seda konuşmak ister misin.
- aslında iyi olur biraz dertleşmeye ihtiyacım var dedim.
Birlikte sahile doğru yürüdük sonra bir banka oturduk. Ben şöyle dedim.
- ya gördün değilmi bana yaptıklarını
- gördüm seda ama sen bunlarin hiçbirini haketmiyosun.dedi
- sen çok iyi birisin diyip cenkin omzuna yattım .
- teşekürler sende çok güzel bir kızsın seni üzmelerine izin vermicem. Dedi.
Bende ağlamaya başladım ilk defa bir erkek benimle ilgileniyordu. Bu çok güzel bir duyguydu . Kendimi cenkin omzunda güvende hissediyorum. Sonsuza kadar böyle kalabilirim. Sonra başımı kaldırdım.
- artık gidelim mi cenk çok yorgunum bu olaylardan sonra biraz dinlenmeye ihtiyacım var.
- tamam peki nasıl istersen . Dedi ve beni eve kadar bıraktı
Sonra eve girdim bu olanları zeynebe ödeticem tabiki melihede ama ben hala vazgeçemiyorum bu herifden
Gerçekten ben artık hayata karşı bütün umudumu yitirdim. Bu başıma gelenlerden sonra toparlanmam zaman alıcak.
Hemen yatağa girdim bidaha çıkmamak üzere. Resmen depresyondaydım hayatımda kaç kere depresyona girdim ben. Neden sevdim bu zalimleri ben neden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Suçmudur
ChickLit8. sınıfa yeni başlıcak olan seda melihe aşık olur ve pişman olduğunda zaten herşey başına gelmiştir. Düşündüğü tek şey gerçekten sevmek suçmudur? Neden hep masumca sevenler acı çeker? Neden insanlar kötü kişilere karşı duygularını koruyamaz? Neden...