Sabah alarmın sesiyle uyandım ve kalktığımda bugün okulun ilk günü olduğu aklıma geldi. Hemen dolabımdan üzerime bir tayt ve yarım thisört geçirdim sonrada kahvaltıya indim . Ben evde tek yaşıyordum aslında bir ailem var ama bu sene beni evden kovdular. Tam olarakta kovmak sayılmaz. Neymiş ben büyümüşüm kendi evimde yaşayabilirmişim . Ya saçmalık değilmi bu daha 8 e geçtim ya . Ama herneyse allahtan her ay para veriyorlar.
Kahvaltı masasına oturdum ve hemen birşeyler atıştırdım . Telefonumun çalma sesiyle yerimden zıpladım ve telefonu açtım. Arayan en iyi dostum pelindi.
- knk ben kapının önündeyim seni bekliyorum.
- tamam knk çıkıyorum evden. Diyip çantamı aldığım gibi evden çıktım.
Pelinle otobüse bindik ve okula vardığımızda ders başlamış olmalıydı ki kimse bahçede değildi. Hemen sınıfa girdik ve öğretmenin içeride olduğunu gördük.
Aynı anda
- hocam özür dileriz geç kaldık.dedik.
- tamam gençler geçin oturun.
Pelinle boş sıraya oturduk ve öğratmen konuşmaya başladı
" evet gençler artık büyüdünüz 8. Sınıf kolay değil bunu sizde biliyorsunuz . Bu sene kolay değil teoga gir....." hoca sözününü tamamlayamadan kapı tık tık oldu.
- Girr.dedi hoca
İçeri yeni gelen bir öğrenci girdi.
- Sen yeni gelen öğrencilerden olmalısın.
- evet hocam adım melih. Dedi yeni çocuk.
- tamam geç otur boş bir yere.
Hoca sözünü tamamlamadan başka bir konuya geçti." Şimdi siz büyüdünüz falan ama sakın sapıtmayın oturaklı olun." Dedi hoca
Bende yeni gelen çocuk melihi izliyordum. "Ya bu nasıl bir şey çok yakışıklı dedim" kendi kendime. Sonra ona baktığımı anladı ve bana döndü gülümsedi. Allahım bana gülümsedi ya dişleride inci gibiydi ben yerim bu çocuğu. Pelin beni dürttü.
- ya neden dyürtüyosun kızım.
- ya dürtmesem iki saat bakcan çocuğa
- o kadar belli oluyomu knk.
- hem de nasıl.
O konuşmadan sonra bidaha melihe bakmadım. Bakmak için kafamı çevirdiğimde melih sırasında yoktu . Sınıfa bir göz gezdirdim ve melihi gördüm. Zeynep kaşarının yanına oturmuş sohbet ediyorlar. Kıskançlığımdan o kaşarın saçını başını yolmak istedim ama yapıcak birşey yok. Zil çaldı ve pelin ile dışarı çıktık. Ben peline:
- ya knk zeynep kaşarı yavşadı hemen çocuğa.
- hangi çocuğa
- melihe tabi kime olacak
- kızım sen hala ondamısïn ya
- ama onda olmamam mümkün mü çocuk çok yakışıklı
- knk yoksa sen aşık mı oluyosun
- yok be knk herneyse boşver . Bi tuvalete gidip saçıma başıma bakıcam gelsene
Diyip kızlar tuvaletine girdim. Saçımı saldım ve kirpiklerime rimel sürdüm. Pelin:
- knk melihe güzel görünmek içinmi bütün bunlar.
- hayır knk ben zaten güze........
Sözümü bitiremeden zeynep kaşarı tuvaletten çıktı ve
- melihten uzak dur. Tamam mı o benim. Hem zaten senin olamaz ezikkk. Dedi zeynep kaşarı.
- sanane kaşar . Ben istediğime yakın olurum diyip ( hahaha hahha ) güldüm. Sonra oradan ayrıldık.
Sınıfa doğru yürürken biri bana çarptı yere düştüm ve bir ana kafamı çarptığımdan dolayı bayılmışım. Kalktığimda melih başımdaydı.
- heyy ! Birşey oldumu . Ben özür dilerim çarpıştık. Dedi melih
- hayır hiçbirşey olmadı . Ben iyiyim .
Dedim ve oradan uzaklaştım. Melih bana nasılsın diye sormuştu bu benim en iyi dakikalarımdı. Keşke hiç bitmeseydi beni kucaklayıp hastaneye taşısaydı . Diye düşünürken pelin.
- knk hey ordamısın.dedi
- burdayım knk dalmısım dedim ve kendimi toparladım.
- melihi düşünüyordun demi.
- itiraf etmem gerekirse onu düşünüyordum dedim.
İkimizde güldük ve sïnıfa girdik.............. bugün böyle bitti..........
Pelin ile birlikte eve yürümeye karar verdik . Eve gelince pelini içeri çağırdım oda annesini arayıp haber verdi ve girdi.
Pelin evde tek yaşadığımı biliyordu. İçeri geçtik ve laptopumu aldım . Hemen faceye girdim.
- knk melihin facesini bulmamız lazım.dedim
- knk ya ne melihmiş .tamam bulalım
Dedikten sonra 5 dakika geçmeden bulduk . Arkadaşlık isteği yolladım hemen kabul etti. Tabi hemen kabul edince bende birden ego patlaması yaşadım bi cesaret geldi ve msj attım .
Msj: selam melih bugün çarpıştığın kız benim:)
Yazdım.pelin:
- knk naptınnn dedi pelin.
- knk msj attım. Neden bu kadar büyüttünki şimdi.
- uff kızım ya sen safsın yeminle.
Dedi ve msja cevap bekledim ama yok gelmedi...
Hayal kırıklığı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Suçmudur
ChickLit8. sınıfa yeni başlıcak olan seda melihe aşık olur ve pişman olduğunda zaten herşey başına gelmiştir. Düşündüğü tek şey gerçekten sevmek suçmudur? Neden hep masumca sevenler acı çeker? Neden insanlar kötü kişilere karşı duygularını koruyamaz? Neden...