Bir an ümidimi yitirmiştim melih bana neden cevap versinki diye düşünüyordum.
- cevap vermiyo işte vermiyo.
- knk ama ben sana dedim sonra sen üzülüyosun.
- UF knk ya o şimdi kesin zeynep kaşarıyla konuşuyordur.
- UF boşver bak bi fikrim var şimdi ben eve gidiyim akşam dışarı çıkalım seni biyere götürcem dedi pelin.
- bende olur kafa dağıtırız . Dedim
Pelin hazırlanmak için eve gitti. Bende yukarı odama çıktım birden telefona msj geldi. Mesaj melihten yaşasın ya demek ki bana değer veriyo bakalım ne yazmış.Msj: selam hatırladım seni tatlı kız :)
Bana tatlı kız dedi ya çok mutluyum bugün kimse moralimi bozamaz benim.bende msja karşılık verdim.
Msj: demek tatlıyım hmm bişi itiraf edicem sende çok yakışıklısın.
Dedim ve oda
Msj: :)
Güldü bende okuldaki gülüşü aklıma geldi ve şunu yazdım.
MSj: ne güzel gülüyosun
Bana da öğret...
Yazdım ve cevap bekledim 5 dakika sonra mesaj geldi.
MSj: iki nokta üst üste bide parantez.
Dedi ben onu dememistim ki benle dalga geçmişti bende direkman sert çıkıştım.
MSj: dalga mı geçiyosun sen ya
Yazdım ve oda
MSj: evet dalga geçiyorum ne sandın.
Dedi hayal kırıklığına uğradım . Neden erkekler bazen bu kadar kırıcı oluyo. Ya resmen odun ben o kadar iltifat ediyorum o gelmiş benle dalga geçiyor. Neyse geç kalıcam üstümü giyiniyim dedim ve dolabı açtım . Siyah deri sütyen giydim siyah bilekliğimi taktım siyah ojelerimi sürdüm altımada siyah mini bir etek ve siyah botlarımı giydim . Bugün neden simsiyah giyinmek istemiştim ki . Depresyondamıydım yoksa!!
Neyse siyah çantamı da alıp pelinle evin önünde buluştuk. Pelin:
- noldu kızım neden simsiyah giyindin.
- canım istedi knk bende bilmiyom. Dedim ve otobüse bindik. Otobüste peline bütün olanları anlattım. Pelin:
- oha kızım resmen odun bu erkekler. diye bağırdı otobüste.
Herkez bize bakmaya başladı . Neyse ki gitceğimiz yere geldik ve otobüsten indik. Pelinin beni getirdiği yer cenkin havuz partisiymiş. Ben buraya gelmeyi çok istemiştim ama pelin istemiyordu benim için buraya kadar geldi işte gerçek dostum.
- knk süpersin seni çok seviyorum. Diyip pelinin boynuna atladım.
- hadi knk içeri girelim . Dedi ve içeri girdik.
Cenk bizim okuldan benim çok sevdiğim bir knkm . Ama araları pelinle biraz açık.
Neyse ki bu partide süperr geçti . Ama ben aklımdan melihin benimle dalga geçmesini hayla atamıyordum. Nasıl oluyoda erkekler benim gözümde bu kadar düşmeyi başarabiliyo anlamıyorum. Önceki sevgililerimlede ya aldatıldım yada terk edildim SEVMEK SUÇMU ya neden hep ben yıpranıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Suçmudur
ChickLit8. sınıfa yeni başlıcak olan seda melihe aşık olur ve pişman olduğunda zaten herşey başına gelmiştir. Düşündüğü tek şey gerçekten sevmek suçmudur? Neden hep masumca sevenler acı çeker? Neden insanlar kötü kişilere karşı duygularını koruyamaz? Neden...