Ertesi gün zeynebi okuldan attılar melihde ondan ayrıldı. Şimdi bana bulaşmak neymiş gördü. Ama ben kötülük olsun diye yapmadım ki . Bunları fazlasıyla haketmişti zaten. Okulda da zeynep olmadığına göre melihi paylaşacağım kimse yok o benim olucak ne kadar gururumu ezip onun peşinden koşsamda onu seviyorum . Ondan vazgeçmicem.
Alarm çaldı . Ben zaten uyanıktım ve kalkıp giyinmeye başladım bugün zeynebin gitmesinden sonra keyifli olduğum için üzerime renkli bir mini elbise giydim. Çok acıkmıştım ondan dolayı kahvaltı yapıp evden çıktım . Pelin ile birlikte okula giderken otobüste bir amcanın konuşmasına kulak misafiri oldum ama olsun zeynep ile alakalıydı zeynebin babası olsa gerek.
" ya zeynep okuldan atılmış hanım şimdi oraya gidiyorum hırsızlık mı yapmış ne " falan diye konuşuyordu adam.
Ben hata mı yaptım diye düşündüm bir an bu insanların ne suçu vardı. Hadi zeynep haketti bütün bunları ama ya ailesinin ne suçu var. UF aman her neyse bu kadar iyi niyetli olma seda diyerek kendime geldim. Otobüsten indik ve okula girdik. Karşıma melih çıktı . Yanıma geldi ve bana
- selam seda ben şey özür dilerim seni kırdım . O alçak zeynep yüzünden seni kırdım çok pişmanım beni affedebilecekmisin.dedi
- normalde seni affetmemem gerekiyordu ama ben istesemde istemesemde seni affediyorum çünkü seni seviyorum melih.dedim
- seda bak üzgünüm ama seni sevmiyorum . Ama sen iyi birisin bunu biliyorum eğer bu söylediklerim seni kırarsa pardon ama tipim değilsin.
- ya bide apaçık söylüyosun. Siz erkekler varya tam bir odunsunuz . İnsan hiç karşısındaki insan kırılırmı diye düşünmezmi ya . Ben seni neden seviyorum ki . Sen sevgiyi bile haketmiyorsun..
Diyip oradan ayrıldım ne kadar ona kızsam bağırsamda onu seviyorum. Ne kadar unutmak istesemde ondan vazgeçemiyorum. Gönül bu otoda konar bokada...Sonra aklımdan melihi iterek unutmaya çalıştım. Pelinle sınıfa doğu yürüdük. Sınıfta melihde vardı . Onu unutmak mümkün değil ki sarışın yeşil gözlü biri. Her gün aklıma geliyor prensim olmasını hayal ediyorum. Herneyse kendine gel seda daha herşey yeni başlıyor zeynep gitti ve melih bana kaldı . Tabiki yeni kaşar çıkmazsa.
Hoca derse girdi ama ben dersi hiç dinlemiyordum. Melih sayesinde ne kadar boş ve kötü biri olmuşum ben meğer . Zeynebi okuldan attırdım. Cenki kullanarak ayrılmalarına sebep oldum . Çok mu abarttım. Ama seviyorum SEVMEK SUÇMU aşk insana herşeyi yaptırıyo.
Bugün başka olay olmadı melihi düşünmemeye çalışarak geçirdim bu günümü . Şimdi pelinle eve dönüyoruz.
Eve vardığımda direk laptopuma koştum ve artık melihi kendime çekme zamanı gelmişti diye düşünüyordum . O her ne kadar beni istemesede. O benim olucak buna bütün kalbimle inanıyorum . Neyse melihe msj atıcam
.......selam melih nasılsın......
Yazma cesareti buldum kendimde. Bana söyle karşılık verdi .
.......ya konuşmak istemiyorum şuan........
Dedi çok üzülmüştüm ne demek konuşmak istemiyor.
........melih ben sensiz duramıyorum.........
Yazdım ve cevap bekledim.
.........ne kadar çok seviyosun beni.........
Yazdı içime bir umut doğdu. Çok deseydim oda sever miydi?
........senin haketmediğin kadar çok seviyorum seni..........
Yazdım cevap bekledim ama gelmedi . Ne amaçlamıştı bana bu soruyu sorarak. Ağlamak istiyorum . Zaten tek yapabildiğim ağlamak. Kendimi yatağa attım ve ağlamaya başladım. Telefon çaldı arayan cenk. Neden arıyoki şimdi bu beni konuşacak durumda değilim ben . Ama yinede açmam gerek çocuk o kadar yardım etti. Neyse açtım telefonu.
-Alo cenk birşey mi oldu?
-Hayır seda birşey olmadı seni özledim.
-Anlamadım beni mi özledin.
-Yanlış anlama ama ne biliyim seni aramak istedim.
-Tamam ama ben hiç konuşacak durumda değilim .
-Tamam görüşürüz o zaman.
-Bb
Neden aradıki bu çocuk beni. Benim tahminime gör bu çocuk benden hoşlanıyor . Çok belli değilmi . Ona kötü davranamam . Melihin bana yaşattığı acıları ona yaşatmak istemiyorum. Hem beni seven tek saf o zaten başka kimse bana değer vermiyoki. Hayır anlamadığım şey çirkinde değilim. Kumral saçlarım masmavi gözlerim var. Çoğu kızda olmayan masmavi gözlerim. Ama neden kimse bana değer vermiyo?
Ağlamak istiyorum bütün içimi dökmek. Gözlerim şişene kadar bağırarak ağlamak. Bana moral vericek bir annem de yok yanımda . Beni koruyacak bir babam da. Neden beni evde istemediler ki. Bir kardeş mi gelicek bana . Ama bu onların en son istiyeceği şey. Belkide benim iyiliğim içindir . Kendi ayaklarımın üstünde durmayı öğrenmem içindir. Neyse saat 11:00 olmuş yatıp uyumam gerek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevmek Suçmudur
ChickLit8. sınıfa yeni başlıcak olan seda melihe aşık olur ve pişman olduğunda zaten herşey başına gelmiştir. Düşündüğü tek şey gerçekten sevmek suçmudur? Neden hep masumca sevenler acı çeker? Neden insanlar kötü kişilere karşı duygularını koruyamaz? Neden...